Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand enig idee waarom Rosé al een tijdje niet meer werkt? Ik wist dat ze niet helemaal lekker in d'r vel zat, maar ze staat al weken niet meer op de site
Zover ik het weet geef je zelf al het antwoord op je vraag.
Ze zit niet lekker in haar vel.
Hopelijk gaat het goed komen en komt ze weer terug.
 
niet ergeren aan silliconen. Keuze van de dame, ben het met je eens dat het zeker niet altijd beterder erop wordt, maar ik zou me er niet aan ergeren, heb je geen invloed op, dus niet doen ;)
Tja, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Maar ik vinden siliconen ontzettend onaantrekkelijk.
Je ziet het direct en het haalt alle magie bij een vrouw weg.

En bij het uitkiezen, zie je het niet altijd en ik vind het ook nogal ver gaan om er expliciet naar te vragen.
Hoor ik bij een minderheid die het lelijk vindt?
 
De 50 shades heb ik meerdere malen bij Raven gehad. Zij is vaak in Nijmegen en soms in Soest. Heel zelden in Eindhoven. Ze werkt er al best lang zei ze en ik merk dat ze aardige ervaring heeft. Ook in het kinky gedeelte. Vreemd dat ik nog geen recensies over haar vind.
 
Hoi,
Wie zijn de toppers in massagewereld Heerlen ?

Ik ben paar keer bij Barbara geweest.
Tijd voor wat afwisseling.
Als ik naar de foto's kijk en teksten lees vind ik moeilijk te kiezen.
Heel lang geleden in Eindhoven geweest bij Chayenne en Bo, ook toppers.
 
Een massage met alleen Bo, Hanna of Pearl is altijd al genieten.
Een duo massage met deze leuke meiden is nog meer genieten.
Dus vandaag was het eindelijk zover en een onvergetelijke trio massage gehad met deze 3 gezellige meiden samen.
Meiden bedankt voor jullie medewerking en het is een massage geworden om nooit meer te vergeten.
Nogmaals dank en tot snel.
 
Een massage met alleen Bo, Hanna of Pearl is altijd al genieten.
Een duo massage met deze leuke meiden is nog meer genieten.
Dus vandaag was het eindelijk zover en een onvergetelijke trio massage gehad met deze 3 gezellige meiden samen.
Meiden bedankt voor jullie medewerking en het is een massage geworden om nooit meer te vergeten.
Nogmaals dank en tot snel.
Ik probeer me voor te stellen hoe een massage met 3 dames eruit ziet. Lijkt me heel druk. 😂😂
 
Tja, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Maar ik vinden siliconen ontzettend onaantrekkelijk.
Je ziet het direct en het haalt alle magie bij een vrouw weg.

En bij het uitkiezen, zie je het niet altijd en ik vind het ook nogal ver gaan om er expliciet naar te vragen.
Hoor ik bij een minderheid die het lelijk vindt?
Ach dat zien valt mee. Ik ervaar het vooral als een probleem tijdens de b2b massage. Dan voel je dat het nep is. Vind ik groter nadeel dan de aanblik.
 
Het was juist heel erg leuk en zeker met de 3 meiden die elkaar ook goed kennen.
Toen ik met trio's begon (massage, privéhuis) kreeg ik al snel de tip er slechts 1 uit te kiezen en haar de 2e. Vanwege de onderlinge klik. Ik kan wel met 2 prima ervaringen hebben maar als die onderling elkaar niet zo mogen wordt een trio, of in dit geval een kwartet, waarschijnlijk niet zo bijzonder.
Maar onderling was dat hier dan wel in orde.
Laatst vertelde een nieuwe masseuse in een andere salon dat haar vriendin ook in dezelfde salon werkt. Meteen op ingehaakt met het oog op een 4handenmassage. Mag nog niet van leiding omdat ze nog te nieuw is. Maar ze wil wel. Daar wil ik dan nog wel eens tzt op terugkomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan