Recensie Massagewereld Heerlen, Fabienne 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boyke59

Newbie
17
04/11/21
10
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/fabienne/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag Fabienne in bij Massagewereld Heerlen bezocht. Body to Body Intensief voor een uurtje. Fabienne is een vrolijke dame. Houdt van praten (ik ook) en masseert ondertussen waarbij zij de spanning langzaam opbouwt. Prachtige tieten en een behoorlijke kont. Houdt niet van die smalle "jongensachtige kontjes". Wel is ze iets voller dan op de foto's die op de website staan. Maar zo zei ze mij: die zijn ook al wat ouder. Mocht overal aankomen m.u.v "tussen de benen"zoals zij het uitdrukte. Ze doet alle massages die op de website vermeld staan m.u.v. 50 shades SM-massage en (helaas) Prostaat massage. Maar...daarvoor heb ik morgen een afspraak met Barbara (ook Heerlen) gemaakt. Zij noemt deze speciaal als zijnde een van haar specialiteiten. Oh ja..Fabienne werkt elke maandag en vrijdag . Voor mij...een fijn relax-uurtje
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Stevig
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Fabienne geweest. Leuk kletsen maar de massage stelt niet veel voor: meer dan wat wrijven en drukken was het niet.
Ook het erotische gedeelte was ondermaats: geen opbouw, puur afwerken. Totaal geen erotische spanning.
Fotos op de website zijn al van een tijdje geleden en zijn niet representatief. Heeft wel lekkere borsten.
Slechtste ervaring bij MassageWereld tot nu toe. 0% herhalingsgevaar.
 
Afgelopen week bij Fabienne geweest. Leuk kletsen maar de massage stelt niet veel voor: meer dan wat wrijven en drukken was het niet.
Ook het erotische gedeelte was ondermaats: geen opbouw, puur afwerken. Totaal geen erotische spanning.
Fotos op de website zijn al van een tijdje geleden en zijn niet representatief. Heeft wel lekkere borsten.
Slechtste ervaring bij MassageWereld tot nu toe. 0% herhalingsgevaar.
Beste meneer... lichaamshygiene is vaak de reden dan een masseuse afstand houdt. Ook vervelend gedrag en opmerkingen. Respect moet van beide kanten komen. Goed idee.. vooral niet meer terug komen..
 
Beste meneer... lichaamshygiene is vaak de reden dan een masseuse afstand houdt. Ook vervelend gedrag en opmerkingen. Respect moet van beide kanten komen. Goed idee.. vooral niet meer terug komen..

Vaak met meiden van MW gesproken, en vele geven aan dat dit toch wel vaker een dingetje is bij mannen. We moeten juist bkij zijn dat deze dames er zijn. Daarnaast is het belangrijkste respect. Ervaar je een wederzijdse klik dan is mooi mee genomen en heb je een top tijd bij MW. Is deze klik er niet kan je nog een super massage hebben, maar zorg wel dat je in alles netjes verzorgd bent, en denk niet, ik moet me daar toch douchen vooraf. Juist nette kleren, lekker gedoucht (thuis) en goede lichaams verzorging verdienen deze dames ook.

En dan schrijven : wel lekkere borsten! Geeft aan geen respect. Er zit meer achter een dame met niet "lekkere" maar mooie borsten.
 
Beste meneer... lichaamshygiene is vaak de reden dan een masseuse afstand houdt. Ook vervelend gedrag en opmerkingen. Respect moet van beide kanten komen. Goed idee.. vooral niet meer terug komen..
Ik kan je verzekeren dat het niet aan de hygiene of vervelend gedrag lag: we hadden een leuk gesprek en mijn persoonlijke hygiene is nog nooit punt van discussie of afwijzing geweest - ik ben altijd goed verzorgd en kleed me netjes.
Ik had eerder het idee dat de dame zelf zich wat beter mocht verzorgen: niet uit hygienisch oogpunt, maar qua kleding, opmaak en haardracht. Het zag er wat onverzorgd en erg gewoontjes uit. Dat vind ik niet passen bij Massagewereld en hun prijsniveau.

Soms klikt het gewoon en soms niet, maar als de massage objectief gezien en in vergelijking met veel van de collega's bij MW ondermaats is mag het gewoon gezegd worden - het is tenslotte een reviewforum. Het zou Mwgirl sieren als ze wat constructiever met dit soort kritiek om zou gaan ipv insinuaties te maken over mijn hygiene of gedrag.

Voor Massagewereld zelf lijkt het me ook verstandig om iets te doen met de kritiek dat de foto's de werkelijkheid niet weerspiegelen. Massagewereld zit al vaak op het randje wat betreft het mooier voorspiegelen dan het is: in het algemeen zijn de dames (veel) ouder dan je zou verwachten van de foto's. Een beautyfiltertje en wat goed uitgesneden foto's mogen van mij, maar hier waren de foto's gewoon niet meer representatief. Niet dat de dame lelijk was of dat ik iets tegen oudere of vollere dames heb, maar het voldeed gewoon niet aan het geschepte verwachtingspatroon en in de belevingsbusiness gaat het om het voldoen of overtreffen van verwachtingen.

Uit respect heb ik de gewoonte om bij MW de dames te kiezen via de website en deze te reserveren ipv naar de locatie te gaan en de dames te laten paraderen als in een vleeskeuring. Helaas blijkt dat steeds vaker toch niet verstandig te zijn.
 
Gelukkig is dit jou eigen persoonlijke mening en word ie niet gedeeld met andere klanten. Veel mensen waarderen juist een natuurlijke look. Fotos zijn pas genomen.

En zoals u zelf aangeeft is het misschien beter om de volgende keer gewoon een voorstel ronde te doen zodat u achteraf niet hoeft lopen te klagen op internet zodat het iemand anders financieel zal schaden. Maar aangezien u wel vaker reviews geeft over allemaal verschillende dames en ook nog vaak negatief moet u eens nadenken wat daar het doel van is.
 
Hey Fabienne/MWgirl, ik ben helemaal niet vaak negatief: mijn gemiddelde beoordeling van de dames op dit reviewforum is een bovengemiddelde 3.4 (op 5). Ik zit hier dus zeker niet om alleen maar negatief te zijn. Ik probeer gewoon eerlijk en constructief te zijn, want dit is en blijft een reviewforum. Doe er gewoon wat mee ipv dit topic constant omhoog te kicken met ongefundeerde beschuldigingen aan een trouwe MW klant. Ik vind dat zeer onprofessioneel.
 
Ik ben ook bij haar geweest. En sluit me helemaal aan bij DrAragon ''. Leuk kletsen maar de massage stelt niet veel voor: meer dan wat wrijven en drukken was het niet.'' En idd ook totaal geen erotische spanning, ze kon ook niet stil zijn, en leek een erge controle drang te hebben. Mijn slechtste ervaring bij MW.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan