Masterpost: Om verwarring of wantrouwen op mijn posts te voorkomen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9027

Wandelaar
61
03/03/22
70
15
Vooraf, mochten de moderators hier vinden dat deze post hier niet hoort of het plaatsen niet waard is mogen ze het best verwijderen.
Ik plaats het simpelweg vanwege een comment die mij niet vertrouwde en ik wil graag verwarring voorkomen.


In de afgelopen paar uur zijn door dit account een aantal recensies geplaats (hier beneden te vinden). De reden is simpel. Ik had al eerder een GR account, maar die had ik verwijderd omdat ik dacht dat ik geen DVP's meer zou bezoeken. Nu is het leven bijzonder hectisch geweest de afgelopen maanden en ik vond mijzelf met veel frustratie door mijn dagen gaan. Ik ben halverwege mijn 20'en, daten heb ik op het moment geen zin in omdat er teveel extra's bij komt kijken en ik heb wat geld op mijn naam staan dat ik heb gespaard maar geen doel voor heb.
Dus besloot ik een all-out last resort te gooien en alle frustratie er simpelweg uit te neuken (dit heeft opzich wel gewerkt, niet heel goed maar voldoende). Hierdoor heb ik ervaringen opgedaan met een aantal DVP's en het lijkt me wel nuttig om die ervaringen te delen met de andere gebruikers hier. Hieronder staan al mijn recensies gelinkt van het oude en nieuwe account. Verdere vragen of opmerkingen horen kun je natuurlijk achterlaten.

Ik meld wel alvast, maar dit snappen jullie zelf waarschijnlijk ook: Mijn ervaringen beperken zich tot mij. Hoe het bij een ander gaat is niet iets waar ik invloed op heb. gelieve de situatie mij of de DVP niet kwalijk te nemen. (Tenzij één van de twee duidelijk heeft gelogen of bedrogen.)

Isabela, Den Haag | Verreweg mijn beste DVP ervaring van het lijstje. Absolute aanrader.

Ana, Den Haag | Opzich prima ervaring, maar de dame is niet degene van de advertentie

Ina, Den Haag | Een sterke 6/10 ervaring. Niet bijzonder goed, niet bijzonder slecht.

Ada, Den Haag | Een nogal treurige toestand. Een dame die heel duidelijk dit werk met tegenzin doet. Heb vooral medelijden met haar. Ze lijkt me een tof persoon, buiten deze situatie.

Pamela, Den Haag | Niet de dame van de advertentie, maar al met al toch wel een goede ervaring.

Alexa, Den Haag | Ook een 'okay' ervaring. Ze ziet er erg leuk uit en de seks is prima. Maar daarmee is alles ook wel gezegd.

Dina, Den Haag | Review van mijn oude account. Geen idee of zij nog werkt eigenlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan