Matige bezetting raambuurt Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zomer

Newbie
9
27/12/21
0
hoe komt het dat er de laatste tijd zo weinig vrouwen zitten in gent ? zowel in de middag als in de nacht (heb het gezien tijdens de gentse feesten vrijdag 15 juli tot en met zondag 24 juli 2022 en dat was in de nacht hé) dat er heel weinig vrouwen waren hoe komt dit vroeger zaten er veel meer wat zou er aan de hand zijn? weet er iemand daar een antwoord op ????
 

Bijlagen

  • images0.persgroep.jpg
    images0.persgroep.jpg
    130,3 KB · Weergaven: 15
Heb contact met enkelen van daar. Al enkele jaren is er een enorme terugval van klanten. Denk dat dit aan een combinatie van factoren ligt. Circulatieplan, lez zone, dure parkeergelegenheid, … daardoor blijven klanten weg. Ook hebben veel uitbaters hun tijdens de Corona niet van de mooiste kant getoond en zijn daar veel ruzies ontstaan. Tjah, dan gooi je uw eigen ruiten uit. Velen zijn elders hun centjes gaan verdienen
 
Sommige dames kloegen al veel langer dat het te kalm was en dan spreek ik van zeker 4 jaar geleden, en de dames die dit beginnen te zeggen blijven niet lang meer.
Roemeense dames van begin tot halfweg de 20 die een deftige dienstverlening gaven en na de daad zeiden dat ze ermee stopten, te kalm en dan vraag je of ze in hun eigen land werk gaan zoeken en zeiden dan op een ontgoochelende manier maybe.
Sommige dames kloegen ook dat je met Belgische heren geen problemen waren maar sommige buitenlanders en zeker Noord Fransen die een vrouw verre van respectvol behandelen, het leek eerder op een verkracht sessie.
Soms zie je ook weleens vooral de zaterdagavond dat sommigen eerder de dames aan het uitlachen waren.
Blijf dan thuis en verdoe uwen tijd met wat anders hé.
Sommigen zeggen ook dat er meer in privé wordt af gesproken om niet herkend te worden door anderen.
Voor sommige heren die de touwtjes moeilijk kunnen aan elkaar knopen door de hoge energieprijzen zullen nu ook wegblijven en zo zal het een samenhang van omstandigheden zijn waarom het minder is!
 
Sommige dames kloegen al veel langer dat het te kalm was en dan spreek ik van zeker 4 jaar geleden, en de dames die dit beginnen te zeggen blijven niet lang meer.
Roemeense dames van begin tot halfweg de 20 die een deftige dienstverlening gaven en na de daad zeiden dat ze ermee stopten, te kalm en dan vraag je of ze in hun eigen land werk gaan zoeken en zeiden dan op een ontgoochelende manier maybe.
Sommige dames kloegen ook dat je met Belgische heren geen problemen waren maar sommige buitenlanders en zeker Noord Fransen die een vrouw verre van respectvol behandelen, het leek eerder op een verkracht sessie.
Soms zie je ook weleens vooral de zaterdagavond dat sommigen eerder de dames aan het uitlachen waren.
Blijf dan thuis en verdoe uwen tijd met wat anders hé.
Sommigen zeggen ook dat er meer in privé wordt af gesproken om niet herkend te worden door anderen.
Voor sommige heren die de touwtjes moeilijk kunnen aan elkaar knopen door de hoge energieprijzen zullen nu ook wegblijven en zo zal het een samenhang van omstandigheden zijn waarom het minder is!
Inderdaad. De straten errond staan vol met Franse auto's en mannen die veel herrie maken. Zo is het ook niet fijn werken voor hen.
 
Sommige dames kloegen al veel langer dat het te kalm was en dan spreek ik van zeker 4 jaar geleden, en de dames die dit beginnen te zeggen blijven niet lang meer.
Roemeense dames van begin tot halfweg de 20 die een deftige dienstverlening gaven en na de daad zeiden dat ze ermee stopten, te kalm en dan vraag je of ze in hun eigen land werk gaan zoeken en zeiden dan op een ontgoochelende manier maybe.
Sommige dames kloegen ook dat je met Belgische heren geen problemen waren maar sommige buitenlanders en zeker Noord Fransen die een vrouw verre van respectvol behandelen, het leek eerder op een verkracht sessie.
Soms zie je ook weleens vooral de zaterdagavond dat sommigen eerder de dames aan het uitlachen waren.
Blijf dan thuis en verdoe uwen tijd met wat anders hé.
Sommigen zeggen ook dat er meer in privé wordt af gesproken om niet herkend te worden door anderen.
Voor sommige heren die de touwtjes moeilijk kunnen aan elkaar knopen door de hoge energieprijzen zullen nu ook wegblijven en zo zal het een samenhang van omstandigheden zijn waarom het minder is!
Juist. Grt. D.
 
Heb contact met enkelen van daar. Al enkele jaren is er een enorme terugval van klanten. Denk dat dit aan een combinatie van factoren ligt. Circulatieplan, lez zone, dure parkeergelegenheid, … daardoor blijven klanten weg. Ook hebben veel uitbaters hun tijdens de Corona niet van de mooiste kant getoond en zijn daar veel ruzies ontstaan. Tjah, dan gooi je uw eigen ruiten uit. Velen zijn elders hun centjes gaan verdienen
heb jij nog in bar Le Pink gewerkt toevallig het kan dat ik je daar nog zien zitten heb naast denk dat de vrouw eva noemt een vrouw die niet luid kan praten
 
Heb contact met enkelen van daar. Al enkele jaren is er een enorme terugval van klanten. Denk dat dit aan een combinatie van factoren ligt. Circulatieplan, lez zone, dure parkeergelegenheid, … daardoor blijven klanten weg. Ook hebben veel uitbaters hun tijdens de Corona niet van de mooiste kant getoond en zijn daar veel ruzies ontstaan. Tjah, dan gooi je uw eigen ruiten uit. Velen zijn elders hun centjes gaan verdienen
heb jij nog in bar Le Pink gewerkt naast Vera
 
Het enige voordeel van raamprostitutie is dat je de dame daadwerkelijk *ziet* en dus geen last hebt van fake advertenties met fake / verouderde foto's.
Voor de rest… service meestal middelmatig tot slecht, en in verhouding duur.

Recent nog over de "chaussee d'amour" in brustem (St Truiden) gereden. 5 dames geteld op het hele traject. Vijf!
 
Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste echte raambuurten zullen verdwijnen, tot groot genoegen van projectontwikkelaars overigens. Enkel SKW zie ik in België op termijn overleven. Teveel nadelen tegenover thuisontvangst of zelfs privéhuis. Wel jammer dat het grootste voordeel (zichtbaar uiterlijk van dames) daarmee voor de wandelaar verdwijnt. Maar dat kan de dames weinig schelen natuurlijk, integendeel.
 
Dat kan maar één reden hebben en dat is dat de verdiensten teruglopen. Als daar goud geld te verdienen zou zijn voor alle ramen, dan zouden ze elkaar wel de tent uitvechten voor een raam.

Ken Gent niet, maar zoals wel met meer raambuurten het geval is, zal er weinig aan gedaan worden om het aantrekkelijk te maken voor bezoekers (en dames).

Op een gegeven moment wordt het dan een vicieuze cirkel. Minder dames = minder heren = minder dames.

Ramen worden vast ook niet goedkoper, eerder duurder. Niet fatsoenlijk georganiseerde raambuurten zijn kansloos in de toekomst denk ik. Maar menig gemeentebestuur ziet zo'n raambuurt natuurlijk ook het liefst verdwijnen.
 
Het is bij alle raambuurten hetzelfde, aflopende zaak vrees ik.
Dames werken liever illegaal via Kinky. Verdienen ze veel meer en kunnen eigen tijden bepalen.
Gemeentes en politie doen er niks aan, dus risico gepakt te worden is ook minimaal. En mocht het al gebeuren ga je gewoon 20km verder opnieuw beginnen.
Gemeentes willen ook af van raambuurten, dus stukje bij beetje halen er steeds wat af, tot er niks meer is.
 
Ik zeg ook maar wat hoor , maar zou de zogenaamde legalisering van prostitutie in België er iets mee te maken kunnen hebben . angst voor registratie en belastingaanslagen misschien waardoor men liever anoniem een advertentie op red lights zet en thuis vandaan gaat opereren ?
 
Het is bij alle raambuurten hetzelfde, aflopende zaak vrees ik.
Dames werken liever illegaal via Kinky. Verdienen ze veel meer en kunnen eigen tijden bepalen.
Gemeentes en politie doen er niks aan, dus risico gepakt te worden is ook minimaal. En mocht het al gebeuren ga je gewoon 20km verder opnieuw beginnen.
Gemeentes willen ook af van raambuurten, dus stukje bij beetje halen er steeds wat af, tot er niks meer is.
Veel van die dames wisselen ook regelmatig van locatie. Pakkans zal vrij laag zijn en als je gepakt wordt de consequenties ook niet heel groot. Veel huizen verdwijnen ook hierdoor.

Als je zelf aan 1.000 regels moet voldoen (die allemaal geld kosten) en belasting betaalt... kun je niet concurreren tegen het illegale circuit via Kinky en Sexjobs.
 
Ik zeg ook maar wat hoor , maar zou de zogenaamde legalisering van prostitutie in België er iets mee te maken kunnen hebben . angst voor registratie en belastingaanslagen misschien waardoor men liever anoniem een advertentie op red lights zet en thuis vandaan gaat opereren ?
Ze moeten daar toch al op de een of andere manier werkzaam zijn. Als meewerkende vennoot, met een arbeidscontract...
 
Ken Gent niet, maar zoals wel met meer raambuurten het geval is, zal er weinig aan gedaan worden om het aantrekkelijk te maken voor bezoekers (en dames).
Ik heb één keer het genoegen gehad een jaar of 5 geleden en ik moet zeggen dat het er keurig uitzag hoor , het glazen straatje en de omliggende straatjes dan toch , er stonden knappe dames ook
Naar mijn zin was het zelfs een beetje te aangeharkt allemaal
Ik had meer met de iets verderop gelegen Belgradostraat , maar dat is nu eenmaal mijn fetisj
Anderen zullen dat een zootje vinden
 
Idd inkomsten zijn niet meer zo hoog als vroeger. Kdenk dat er veel niet eens hun raam terug verdienen elke dag. Weet ervan een dame dat er tijden waren dat ze 1000euro overhaden in het weekend en nu met moeite met 400euro overhebben. En in de week soms juist hun raam terug hebben. En dan meestal door vaste klanten. Dan kunde idd beter nen 9 to 5 job doen. Zeker van u inkomsten.
En zoals al gezegd int weekend veel franse of dronken kijkers. Die dan nog lastig doen. Nieuwe trent is groepjes jongeren die voor een raam gaan staan om klanten weg te houden.
Ik kan het verstaan dat dames 2× nadenken voor ze voor de ramen kiezen.
 
Je hebt iig geen recht van klagen. Wat gaat ze verdienen met een 9-5 fulltime baan? De meeste van die dames hebben geen werkervaring of scholing he.
Inkomsten zullen wel per dame verschillen. ZP zullen sommige dames best tegen de €1k per dag hebben gedraaid. Het is nu eenmaal werk dat niet iedereen wil doen, ondanks dat je er niet voor gestudeerd hoeft te hebben...

Een goede dvp zal lastiger te vinden zijn dan de zoveelste jurist bijvoorbeeld.
 
Heb dit weekend gedurende de dag de 3 raambuurten in België gedaan.
Het was huilen met de pet op.

In de Aarschotstraat stonden er hoop en al een zestal, in Gent een tiental en in Antwerpen wat meer, maar ook gene vetten.
 
Heb dit weekend gedurende de dag de 3 raambuurten in België gedaan.
Het was huilen met de pet op.

In de Aarschotstraat stonden er hoop en al een zestal, in Gent een tiental en in Antwerpen wat meer, maar ook gene vetten.
Volgens sommige kenners hierop het forum ligt het allemaal aan de vakantie doch ik persoonlijk vrees dat dit maar voor het kleinste percentage geld. Volgens mijn bescheiden word het niet meer zoals voor de corona, alles of toch heel veel is veranderd. Niet door de corona hoor maar door een aaneenschakeling van omstandigheden corona, oorlog in Oekraïne, energiecrisis enz.... Maar eigenlijk hoop ikzelf dat jullie mij straks uitlachen dat ik het verkeerd voorhad dat het weer word zoals voor de corona vooral in de business van de meisjes. Gezien het in dit forum vooral daarover gaat.
 
Ik zeg ook maar wat hoor , maar zou de zogenaamde legalisering van prostitutie in België er iets mee te maken kunnen hebben . angst voor registratie en belastingaanslagen misschien waardoor men liever anoniem een advertentie op red lights zet en thuis vandaan gaat opereren ?
Nee, de leegloop is al veel langer bezig. Verder weet ik niet hoe de legalisering nu exact geïmplementeerd wordt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan