Recensie Matilda, Leiden 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
432
06/12/21
778
82
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8693140-matilda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Matilda bezocht op een druilerige doordeweekse ochtend. Ze zit met een vriendin (Victoriya) in een anonieme flat waar je voor de deur kunt parkeren.

Foto's kloppen gewoon, beetje photoshop her en der, maar geen opvallende discrepanties. Haar voornaamste koopwaar zijn uiteraard die twee immense jetsers die onder haar kin hangen en ik kan bevestigen dat die aan de verwachtingen voldoen. Schitterende borsten die je zonder problemen mag kneden en strelen.
Haar gezicht komt ook overeen met de foto's en is helaas niet bijster aantrekkelijk - vroeger zouden we zo iemand een PLORK noemen. Haar lichaam is gelukkig wel om te smullen.

De sex was terughoudend, ze laat zich duidelijk (nog?) niet helemaal gaan, al ontdooide ze wel een beetje. Zoenen aanvankelijk met een klein tongetje, werd later beter. Verwacht niet veel initiatief van haar, ze laat zich leiden en ondergaat het allemaal een beetje. De vonken vlogen er dus ook niet van af. Na het moment van klaarkomen even kort napraten (ze blijft nog minimaal een maand, maar wie weet wel 'voor altijd'), om er daarna achter te komen dat douchen niet onderdeel van het pakket is. Toch wel een flinke tegenvaller, qua hygiene en service. Ze is duidelijk nog wat zoekende en het is niet ondenkbaar dat ze hier beter in zal worden. In ieder geval reden om het later nog maar eens te proberen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In grote lijnen had ik eenzelfde ervaring. Al is ze denk ik wel vooruitgegaan.

Ik werd vriendelijk ontvangen en was direct onder de indruk van haar uiterlijk. Ze heeft een lief en mooi gezicht, veel minder grof dan op de foto's. Echt een lekkerding met mooie borsten en kont. Ik hield het dan ook niet lang vol, toen ze bovenop me kwam en die jetsers in mijn gezicht op en neer gingen terwijl ze me bereed. Ik ga nog wel een keer langs. Ze is wel lichtelijk gespannen en daardoor een beetje gehaast/onwennig. Misschien is dat minder bij een tweede bezoek.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/2867445-matilda#overview
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Matilda vond ik een vrolijke, goedlachse dame. Haar Engels is voldoende waarvoor ik kwam.
Zij maakte mijn piemel met doekjes schoon. Pijpen deed zij zonder condoom, voor mij iets te kort. Maar pijpen kan voor mij niet lang genoeg duren.
Intiem met condoom was enerverend toen zij bovenop mij zat, zodat ik heerlijk kon spelen met haar grote borsten.
Bij elkaar vond ik het een voldoende bij Matilda.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog een keer geprobeerd en weer dezelfde ervaring. Haar lichaam blijft om te smullen - wow, die jetsers! - maar er zit iets gehaast en ongemakkelijks in haar. Ze laat in principe gewillig alles toe, alleen is het het ontspannen en spontaan. Overigens bleek deze keer douchen prima mogelijk, je moet er alleen even specifiek naar vragen. Raar, want je zou verwachten dat het voor haar fijn is als iemand goed schoon is. Na de daad lijkt ze opeens toch spontaan te zijn en zelfs te hinten op een volgende keer, 'want het was zo lekker'. Een oude indianentruc natuurlijk, maar ik ga er mogelijk toch nog een keer intrappen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb haar bezocht in Leiderdorp. Vriendelijk ontvangen maarbteveel gedoe om binnen te komen omdat er buren in het trappenhuis waren en ik daarom nog niet naar binnen mocht.
Haar gezicht op de foto's is knapper dan in werkelijkheid. Lichaam niet dik maar wel meer dan mollig.
Was over de hele linie niet veel byzonders. Intiem was slecht omdat ze bij het omdoen van de condoom al zei "its big" en bij het neuken duidelijk was dat ze mijn formaat niet aankon omdat haar gezicht bij elke stoot pijnlijk vertrok.
Kan ze niet helpen maar blijft eenmalig voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar nog een keer bezocht, nu voor een uur. Ze was nu iets minder gespannen en ongemakkelijk gelukkig. Toch is ze inderdaad niet zo spontaan zoals sommige anderen. Op een gekke manier mag ik dat wel, want ze is niet fake, maar eerder iemand met wel het juiste lichaam en niet de 'juiste' persoonlijkheid voor het vak. Althans, ze brengt geen facade van enthousiasme en verliefdheid die daadwerkelijk natuurlijk nooit bestaat.

Tijdens de date probeerde ik haar op te geilen door haar zo goed als ik kon te beffen. Dat deed haar niet zoveel. Toen ze wat dromerig met haar haren aan het spelen was, kon ik er ergens wel de humor van inzien. Daarna haar stevig doorgeneukt in meerdere standjes. Met die borsten is cowgirl wel het lekkerst. Vervolgens gaf ze een uitstekende massage. Daarna nog een tweede ronde waarin ze alle energie stak in mij nog een keer te laten komen. Zowaar een gewillig give me your sperm kwam eruit. Dat deed het em. Misschien ga ik wel nog een keer. Ze doet erg haar best en ik vind haar lichaam om te smullen. Dat ze niet meer spontaniteit toont dan dat ze van binnen ervaart, is voor mij geen probleem.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/1902631-matilda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels meerdere keren deze dame bezocht. Ze gaf aan soms moeite te hebben om zich te laten, maar als je een flesje drank meeneemt, dan gaan duidelijk alle remmen los. Ze kan veel hebben en geniet er ook duidelijk van. Als je respectvol met haar omgaat, krijg je er stomende seks voor terug. Echte gfe met veel tongzoenen, klaarkomen waar je wil en zelf laat ze zich ook komen als je haar goed vanachter neemt.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Alle goede reviews van Prepkie ten spijt heb ik het nog een keer geprobeerd en ben wederom van een koude kermis thuisgekomen. Mijn naive idee was dat ik misschien voor een uur moest gaan ipv dertig minuten. Het feit dat dat haar verbaasde had me al achterdochtig moeten maken…
Ervaring was precies hetzelfde, chagrijnig gezicht en kon geen lachje vanaf. Voor doggy was ik nu zelfs opeens te groot voor haar en er straalde niets anders van uit dan 'dit is een moetje'. Met veel hangen en wurgen er nog een orgasme uitgeduwd en daarna werd ik snel de deur uitgewerkt. 30 minuten binnen geweest voor 150 euro, dit was wel echt de laatst poging. (Tieten blijven overigens wel heerlijk)
 
Laatst bewerkt:
Hmm vreemd dat ze zulke verschillende gezichten laat zien. Ik kon geen afspraak maken afgelopen week: ze was zogezegd voor 2 dagen ingehuurd (wie wil er nou 2 dagen met een dame zitten die enkel Oekraiens spreekt). Ze is op zaterdag naar Italië - dat zegt ze althans - vertrokken.
 
Ze is er weer, andere profielpagina:
 
Terug
Bovenaan Onderaan