Recensie Maxime uit Alkmaar 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met Maxime? Wat ouder naaf haar foto's zijn aantrekkelijk. Daar rij ik graag voor naar Alkmaar.

ik zou zeggen ga er eens heen, en deel je ervaring
in plaats van aldoor te vragen aan iedereen
 
denk dat dit de maxime is die ook in salon 261 gewerkt heeft paar jaar geleden daarna nog even voor haar eigen in velsen zuid zat
als ik de foto s zo bekijk heeft daarvoor bij body to body in leiden als dit haar is kan goed masseren vroeger had ze wel het hele pakket maar zei dat ze met pensioen ging werkte volgens mij ook onder de naam juliette
 
Toch begrijp ik dit niet
Waarom moet je dit soort foto's op kinky plaatsen, als je alleen erotische wil masseren?
Dit suggereert zoveel meer
Dat je niet raar moet opkijken als daarom gevraagd wordt
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/schagen/7417762-maxime
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week een afspraak gemaakt met Maxime. Ze ontvangt in een dorpje in de buurt van Schagen. Op de plek aangekomen contact gehad over de juiste locatie. Eerste gedachte bij binnenkomst: Zo, hier wordt gerookt! Maar wel een hele prettige dame om te zien. Eerst op de buik op een bed liggen en een prima massage van de achterkant in lingerie, zoals in de advertentie genoemd; een combinatie van stevig en zacht. Daarna omdraaien, Maxime gaat helemaal naakt en meteen met m'n kleine vriend aan de gang. Zowel handmatig als met haar mond. Het daadwerkelijke pijpen gebeurt met condoom, maar je ballen en je pik worden wel zonder condoom gelikt. Ze heeft een heerlijk lichaam waar je aan mag komen (overal). Klaar gekomen, nog even douchen en na ca. 50 minuten stond ik weer buiten. Ondanks de eerste gedachte is het me toch prima bevallen en ik ga zeker nog een keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan