Recensie Maya, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fanboydude

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
441
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Ik heb deze sexy ebony teen ongeveer een week terug bezocht en laat me direct beginnen met te zeggen, ja je droomt niet, ze is effectief de dame van op de fotos!

Ik ga er dan ook niet te lang bij stilstaan, what you see is what you get.
1 van die gegeerde combo's: slanke body met grote natuurlijke joekels!

Ze is lief en voor zover ik kan inschatten, een intelligente meid die niet al te lang in Antwerpen zal blijven, want ze is hier om haar studies af te werken.

Parkeerplaats zoeken, daar moet je geluk in hebben, want de buurt is niet bepaald autovriendelijk.
Ik ben dan ook vroeger aangekomen om die reden, ze verschoot ervan, maar ik werd deskundig begeleid tot haar huisje.
Lijkt op zo een kleine B&B ding, klein maar dus super netjes.
Ze deed alvast de deur open met de gevraagde klederdracht, namelijk, met haar tieten eruit gefloept zoals op 1 van de foto's ?

Ze begint met naast je te liggen en te strelen, dus, niets van dat rap rap rap gedoe bij haar, neen, zij wil je op je gemak stellen....
Er komt zowaar, lichtjes weliswaar, tong bij te pas.
Maar het is niet dat er 'gemuild' werd om het plat te beschrijven.
Eens gewillige vleeskroket in aanvalsmodus staat, begint ze er ook mee.
Pijpen eigenlijk niets memorabel, maar gewoon oké...weinig variatie.

Waar het mij om te doen was, is om dat strakke lijfje over mijn fluit te zien springen, en dat deed ze!
Ik ben spijtig genoeg maar 2 standjes geraakt, telkens met haar on top. Cowgirl en omgekeerde cowgirl.
En ik kan wel zeggen, het zicht was top!
Heb in die standjes ook geprofiteerd om es goed in die dikke tieten van haar te knijpen, dat alleen al was het geld waard....

Ik kan me niet meer herinneren voor hoelang ik betaald heb, maar ik was rapper klaar dan dat ik zelf wou, my bad.
Volgende keer, das het doel: doggy en missionaris.

Voor de rest kan ik eigenlijk niets negatiefs opmerken bij deze busty black beauty babe.
Dikke aanrader deze vriendelijke and pleasing Maya.
 
Boeiend @fanboydude, ze had ook zeker al mijn interesse, maar woon er ver vanaf.

Op haar lichaam valt weinig af te dingen zo te zien en naar jouw beschrijving.....had ze ook een leuk gezicht?

In de omschrijving staat trouwens dat ze van origine Afrikaans is maar uit Amerika komt.....betekent dat dat haar Engels vloeiend is en het een Amerikaanse studente in Antwerpen is met Afrikaanse roots...? Of is het meer een Afrikaanse dame op een Frans-talige manier....misschien omschrijf ik het vaag, maar vroeg me af wat voor type het was... :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Door de fotos had ik veel zin om af te spreken met haar. Gisteren eindelijk er van gekomen. Ontving pal in het centrum dus heb ik de fiets gepakt vanaf het werk. Fotos kloppen wel denk ik. Mooie goedgevulde kont en idem dito tieten! Hoofd viel wat tegen naar mijn mening. Ze is een jonge 20er die zoals gezegd business studeert. Zegt zelf van Angola te komen maar haar ouders waren in Brussel. Ze is momenteel even weg om tijd door te brengen met familie. Eerst even douche gepakt vanwege de kou door het fietsen. Ze lag al naakt op bed. Kwam ernaast liggen en ze gaat bovenop je. Beetje uw lichaam kussen en dan wat zoenen. Niet veel bijzonders. Het pijpen ook niet. Dan jasje erop en ze berijdt je. Leuk standje waar je met haar tieten kan spelen. Laat haar ook neuken in dit standje. Daarna nog wat doggy, lazy doggy (aanrader! met zoeen kont) en missionaris. Klaargekomen in haar mond en ze slikt het door. Nog even douchen gepraat om de 30' vol te maken en een knuffel kus en doei.
 
Haar profiel is momenteel offline, maar gisteren nog een bericht gekregen of ik interesse had en zag haar profiel met nieuwe fotos staan.
Ik zei dat ik antwerpen de ver vond momenteel en dat ze mij maar moest sturen als ze in mijn stad was, ze antwoordde daarop bevestigend.
En ik zie haar profiel dus niet meer staan, dus ofwel is ze weer voor onbepaalde tijd afwezig ofwel is ze bezig met te verhuizen...
 
Door de fotos had ik veel zin om af te spreken met haar. Gisteren eindelijk er van gekomen. Ontving pal in het centrum dus heb ik de fiets gepakt vanaf het werk. Fotos kloppen wel denk ik. Mooie goedgevulde kont en idem dito tieten! Hoofd viel wat tegen naar mijn mening. Ze is een jonge 20er die zoals gezegd business studeert. Zegt zelf van Angola te komen maar haar ouders waren in Brussel. Ze is momenteel even weg om tijd door te brengen met familie. Eerst even douche gepakt vanwege de kou door het fietsen. Ze lag al naakt op bed. Kwam ernaast liggen en ze gaat bovenop je. Beetje uw lichaam kussen en dan wat zoenen. Niet veel bijzonders. Het pijpen ook niet. Dan jasje erop en ze berijdt je. Leuk standje waar je met haar tieten kan spelen. Laat haar ook neuken in dit standje. Daarna nog wat doggy, lazy doggy (aanrader! met zoeen kont) en missionaris. Klaargekomen in haar mond en ze slikt het door. Nog even douchen gepraat om de 30' vol te maken en een knuffel kus en doei.
Weet je toevallig nog of ze grote schaamlippen heeft?
 
Heb ze gevraagd of ze al in Gent zit deze morgen, toen nog niet en ze ging mij een sms sturen waar ze zou zitten

Maar blijkbaar heeft ze ondertss wel al haar locatie aangepast naar Gent:

Deze morgen zei ze dat ze er tegen volgende week niet zou zitten, dus het lijkt dat ze tijdelijk in de Arteveldestad vertoeft....

Moesten er mensen haar ondertussen bezocht hebben in Gent, ik hoor het graag (wil ze ook niet constant vragen om een update 😋 )
 
Gisteren nog eens bezocht. Ontving in hartje Antwerpen in een AirBnB. Mooie locatie, betaald parkeren. Vrij laat gegaan. Ontving me in lingerie. Leuke dame waar je een praatje mee kan doen. Betaald en het pret kon beginnen. Bijna heel de tijd zitten zoenen en tongen. De volle 30min benut waar we meerdere standjes deden. Ontvangt nu in Gent @fanboydude. Heeft geen grote schaamlippen maar haar kutje had een smaakje wat ze op voorhand zei, weet niet hoe of wat het was maar in de positieve zin dan wel.
 
ik heb ze gisteren idd bijna bezocht in Gent, maar zou heel laat zijn, uiteindelijk kon ik dan toch niet gaan

bij het over en weer sms-en gevraagd of ze nog steeds slikte, maar ze zei dat dat even niet ging omwille van de maagpijn die ze op dat moment ervaarde, door het slikken 🤪

och ja, het komt er wel nog van dat ik ze zal bezoeken, maar dan zal ze wel moeten slikken 😇
 
Had deze zaterdag een afspraak gemaakt. Contact via sms was stroef. Gaf geen huisnummer, enkel wnr ik ter plaatse was stuurde ze dit door.

Eens in de straat sms gestuurd maar geen reactie. Pas uren later wnr ik terug thuis was.

Opnemen doet ze ook niet...
 
Had hetzelfde probleem. Reageerde vrij lat en moeilijk om af te spreken. Ben pas om 24h bij haar geraakt terwijl we eigenlijk afspraken voor 0:30. Ze belde mij dat ze eerder kon.
 
Tot vanavond in Gent mét nieuwe ultrageile fotos

Weet niet wat haar plannen zijn na deze avond...maar als ze in Gent zou blijven, zij maar zeker dat ik binnenwip...
 
Waar leidt je dan uit af dat ze er alleen vandaag is? Of zie ik iets over het hoofd.

Sowieso dank voor de tip, ik ga daar niet geraken door de afstand, maar altijd welkom die nieuwe Maya foto's.
 
Waar leidt je dan uit af dat ze er alleen vandaag is? Of zie ik iets over het hoofd.

Sowieso dank voor de tip, ik ga daar niet geraken door de afstand, maar altijd welkom die nieuwe Maya foto's.
Wss veel te laat, excuses :)

Maar ze stuurt mij (ongevraagd) spontaan sms'jes vanaf ze beschikbaar is.
Hier vroeg ik tot wanneer ze beschikbaar was.

Op zich wel handig.
 
Heb net dit forum terug ontdekt. Leuk en handig.
Maya heb ik ook al een paar keer bezocht en het was steeds heerlijk met die mooie vrouw.
Helaas heeft ze me zopas laten weten dat ze ermee gestopt is. Blijft dus nu gewoon een mooie herinnering....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan