Recensie Maya, Wetteren 2,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spirit

Wandelaar
61
13/10/21
40
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maya-1236
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden met Iris in Wetteren afgesproken maar door file 30min te laat op afspraak , onderweg wel sms gezonden dat het later ging worden maar was geen probleem, bij aankomst aan motel E40 sms dat het kamer 2 was, bij binnenkomst direct excuses dat Iris bezet was, en dat maya haar collega/vriendin was, besloot om toch te blijven , keurig 100 euro betaald voor 30 min (probeer steeds bij eerste afspraak 30 min te boeken) na douche genomen te hebben , naar boven bed op mezaninne, tongzoenen, pijpen zc, ze was heerlijk licht dominant, beffen en rimmen, ballen zuigen, vinger in kont, wat een ervaring!! Ik ga zeker terug
 
Tijdje geleden met Iris in Wetteren afgesproken maar door file 30min te laat op afspraak , onderweg wel sms gezonden dat het later ging worden maar was geen probleem, bij aankomst aan motel E40 sms dat het kamer 2 was, bij binnenkomst direct excuses dat Iris bezet was, en dat maya haar collega/vriendin was, besloot om toch te blijven , keurig 100 euro betaald voor 30 min (probeer steeds bij eerste afspraak 30 min te boeken) na douche genomen te hebben , naar boven bed op mezaninne, tongzoenen, pijpen zc, ze was heerlijk licht dominant, beffen en rimmen, ballen zuigen, vinger in kont, wat een ervaring!! Ik ga zeker terug
Maya van Kalinka vroeger
Deze maya ben ik ook bij geweest
Topseks!
 
Kloppen haar fotos?
Op 1 en 4 lijkt ze ouder 🤔
De andere fotoshop of van jaren geleden ? 🤔😉
Als in een advertentie gestileerde, (semi) professionele foto's staan kan je er in sommige gevallen van uitgaan dat die al iets gedateerder zijn. Zo een shoot kost geld en dat doe je meestal niet elk jaar. Bij Maya zie je dat verschil wel met de foto('s) die ze zelf genomen/laten nemen heeft.
 
Dan ziet ze er naar mening jong uit voor haar leeftijd. Zoals reeds gemeld heb ik mijn twijfels of alle foto's wel degelijk van haar zijn. Dit terzijde gelaten, ze mag er zijn en op haar service is ook niets aan te merken, integendeel. Maar smaken verschillen natuurlijk en dit is misschien maar best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan