Meerdere recensies in één topic

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pol

Newbie
Forumpionier
24
07/07/21
29
Een van de zaken die hoge prioriteit heeft, is het kunnen plaatsen van meerdere recensies in 1 topic.

Uiteraard blijft het bij het plaatsen van elke recensie van belang, de spelregels hiervoor in acht te nemen:


Opdat er maar vele recensies mogen volgen :giggle:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is er al naar gevraagd, maar wordt het dan ook mogelijk om bij een topic de gemiddelde waardering te zien?
Ik begrijp dat er nog veel te doen is, maar dit zou wel handig zijn.
En als het niet teveel gevraagd is daarbij ook direct zichtbaar het aantal recensies, waardoor je ook kan zien of een heel goede of heel slechte recensie gebaseerd op één of meerdere recensies.
Ik weet dat ik veel vraag, maar het zijn maar wat ideeën.
 
Goed nieuws!

Het plaatsen van meerdere recensies in één topic is vanaf nu mogelijk.
1626990451422.png

In het reactie veld zie je nu naast de knop Plaats reactie ook de knop Meer opties, als je daar op klikt, kun je het recensieformulier invullen!
1626990511786.png
 
Het is zeker een mooi idee om de totaalscores van "Algemene beoordeling" bij elkaar op te tellen en in de toekomst in de topictitel te verwerken ;)
Zou dan ook mooi zijn om te zien hoe de score overall is en een score over de afgelopen x jaar/maanden vergelijkbaar hoe Ebay de gebruikersscores bijhoudt. Daarmee krijgen dames die het beter doen de afgelopen tijd de mogelijkheid om zichzelf te beteren en vallen goede appels die rotte worden eerder door de mand omdat ze zich niet alleen achter een overall score kunnen verbergen.
 
Ja dat klopt, hopelijk komt dat vanzelf als het ledental stijgt en het forum ouder word. Het is ook meer een dingetje voor de backlog. Het forum is ook pas net gestart dus meerdere jaren terugkijken kun je nu toch niet..
 
Goede zaak, meerdere recensies in één thread te kunnen plaatsen!
Ik ga nogal eens met meerdere dames ter kamer, en dan is in één thread beide dames te hunnen beschrijven toch wel een pre!
 
Ja als jij de eerste bent en er is tot nu toe alleen een topic in wie heeft ervaring met ofzo, dan is aan jou de eer een recensietopic te starten. Vervolgens kun je in het wie heeft ervaring met topic een link plaatsen naar jouw recensie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan