Recensie Meesteres Anna Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arnold niemen

Newbie
9
17/06/22
8
2
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/511713-mrs-anna#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs ben ik bij Meesteres Anna geweest omdat de foto's op kinky mij nieuwsgierig maakte en ook de begeleidende tekst kon ik wel waarderen. Ik had wel wat recensies gelezen maar wel een beetje met een roze bril, dat heb je weleens als je zin hebt.
Het maken van een afspraak was vlot gemaakt, bij aankomst het nummer gegeven en buiten het zicht van de buren naar boven. Eenmaal boven een praatje en wat algemeenheden en besproken waar mijn kicks liggen. Ze vroeg of het ok was dat ze blowtje rookte, nou ja het had geen zin meer om nee te zeggen want de hele etage stond al vol wietrook van eerder geconsumeerde pretsigaretten. Het spel zelf viel me tegen er was op geen enkele manier echt interactie en het ging van de hak op de tak. De handelingen volgde elkaar snel op en binnen 10 minuten pakte ze al de Terminator om er een eind aan te gaan breien. Ze spuugde nog in mijn gezicht wat ik normaal wel lekker vind om de meesteres te proeven maar dit was echt een straf zeg maar. Al met al voelde ik ook niet de behoefte om te proberen het spel te verlengen en zo zaten we na ongeveer een half uur weer aangekleed klaar waar voor een uur geboekt was. Ze merkte zelf op zo zijn we maar zo kort bezig geweest. Kortom geen topervaring volgende keer maar weer naar Den Haag, Cindy, Stella of Miruna bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan