Recensie Meesteres Kelly Kalashnik, House of Dreams, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
De alom bekende meesteres Kelly Kalashnik heb ik via een u-bocht leren kennen.

In 2018 had ik een afspraak bij House of Dreams met kinkygirl Carina. Echter bij aankomst zei de theke dat Carina de toko al had verlaten. Ik de whatsapp-berichten aan de theke laten zien en zij witheet. Ik werd in de wachtkamer gezet, kreeg wat drinken van het huis en ondertussen zocht de theke contact met Carina. 10min later kwam ze terug dat ze nog 1 andere meesteres in huis had, maar nog bezet en of ik wilde wachten. Ik had 1,5 uur gereden en geen zin om zonder sessie weer 1,5 uur terug te rijden, dus aangegeven dat ik deze meesteres wel wilde ontmoeten.
Na 30min wachten kwam meesteres Kelly Kalashnik de wachtkamer binnen en stelde zich voor. Ik kende haar al wel van foto's en videobeelden. Het grootste punt bleek dat Carina waar ik een afspraak mee had 150/1 uur vroeg en ik ook 150 bij me had. Kelly hanteert een veel hoger bedrag. Ze gaf aan dat ik voor 150 euro 30min kon blijven. Een buiten proportioneel bedrag vind ik, maar ik zat in de vervelende situatie dat ik 1,5 uur voor niets had gereden en weer terug moest. Na even overwegen akkoord gegaan.

In de 30min speeltijd merk je dat Kelly een zeer ervaren meesteres is. Eigenlijk wordt je van de 1e tot de laatste minuut door de sessie geleid, alles wat ik had aangegeven wat ik wilde passeerde de revue en een zeer solide sessie. Kanttekening vond ik dan wel dat het zeer profi overkomt en de prijs aan de zeer hoge kant is. Met profi bedoel ik dat ik meer van meesteressen hou die iets spontaans doen/meer personal touch. Deze sessie leek net of ik in een vooraf geregistreerde film van haar was gerold.
Gezien de prijs wist ik al dat dit bezoekje aan haar eenmalig zal zijn. Niets mis mee, de bekende Kelly Kalashnik aan mijn lijstje bezochte dames toegevoegd, maar daarbij is het gebleven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan