WHEM Meesteres Tiny, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blimpie

Newbie
8
14/09/22
2
Hallo, heeft er iemand nog foto's/advertenties van meesteres Tiny uit de Grensstraat Amsterdam? In de jaren 80 en 90 adverteerde zij in allerlei SM-blaadjes. Ik neem aan dat zij niet meer leeft, want was toen al ouder, maar ik zou graag die advertenties nog eens willen zien. Bedankt alvast voor je eventuele reactie.
 
Hallo, heeft er iemand nog foto's/advertenties van meesteres Tiny uit de Grensstraat Amsterdam? In de jaren 80 en 90 adverteerde zij in allerlei SM-blaadjes. Ik neem aan dat zij niet meer leeft, want was toen al ouder, maar ik zou graag die advertenties nog eens willen zien. Bedankt alvast voor je eventuele reactie.

Beste Blimpie,

Heb net nog even gezocht in oude Massads, helaas geen advertenties van Tiny (Huize Tiny)
Ik ken de advertenties waar jij het over hebt.
Toen ik zelf in de twintig was kon ik erg opgewonden raken van Meesteres Tiny haar advertentie.
Mid jaren negentig bezocht ik een Meesteres in Amsterdam, toen ik aanbelde deed tot mijn grote verbazing Tiny de deur open.
Van verbazing stond ik aan de grond genageld, ze wenkte mijn naar binnen en zei dat mijn afspraak te laat was.
Tiny bleek haar kelder te verhuren aan jonge talentvolle Domina's.
Lang verhaal kort, tijdens de sessie heeft Tiny lange tijd mee gedaan.
Zij heeft toen een diepe indruk achter gelaten.
Als liefhebber van een dominante vrouw met echte lange nagels heeft Tiny mij overheerlijk gemarteld met haar lange en keiharde nagels.

Toen, in 1995, was Tiny in de zeventig.

Ik beloof je dat ik zal blijven zoeken naar info, foto's en advertenties van Meesteres Tiny van Huize Tiny.
 
Beste Helmut,

Hartelijk bedankt voor de moeite. Ik heb inderdaad ook meegemaakt dat Meesteres Tiny een jonge domina met rood haar inwerkte en zelf meedeed met de sessie. Dat was ongelooflijk lekker. Jammer dat er niet meer oudere meesteressen zijn. Ik vind die jonge dames die een zweepje hebben aangeschaft en dan opeens 'strenge meesteres' zijn niet erg opwindend. Nogmaals bedankt!

Blimpie
 
Terug
Bovenaan Onderaan