Recensie Cataleya, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

RodeLoper

Newbie
4
08/12/22
6
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5232106-cataleya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Er stond al een jaar lang een topic over haar bij 'Wie heeft ervaring met?', maar daar waren geen reacties op.
Ik heb nu dus zelf de proef op de som genomen.

Het afspreken met haar ging makkelijk en rond de klok van 20:00 stond ik op de locatie die ze had doorgegeven. Vanaf daar moest ik haar bellen en met wat onduidelijke aanwijzingen kwam ik een paar minuten later toch bij haar voor de deur.

Toen ze open deed zag ik gelijk dat het de dame is van de foto's, maar helaas had ze niet eens van haar leuke outfits aan, maar een joggingpak/pyjama, niet heel sexy dus.
Bij binnenkomst gelijk betalen, 80 € voor een half uur, ik gaf 100 en natuurlijk had ze zogenaamd geen 20euro terug, dat gaf wat gedoe, maarja ze zal het harder nodig hebben dan ik denk ik dan maar.

De seks zelf was opzich prima, kon lekker m'n gang met haar gaan, hoewel ze wel voor het tongzoenen eerst ging kijken op haar telefoon of het inderdaad wel besproken was vooraf (mocht je haar willen bezoeken let er dan goed op dat je alles vantevoren bespreekt). Ik had gevraagd aan haar om wat soft SM te proberen, ze pakte toen een gag uit haar tas en voro ik het wist kon ik geen woord meer uitspreken. Na ons avontuur ging de gag echter linearecta weer terug haar tas in zonder deze schoon te maken. Dat gaf niet zo'n heel fijn gevoel.

Ze lette niet heel erg op de tijd en ik was uiteindelijk iets langer dan een half uur binnen. Al met al een net voldoende date mocht je van je geilheid af willen en nog 80euro op zak hebben, maar verwacht er niet te veel van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan