Recensie Melissa, Arnhem (voorheen Leeuwarden) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5938789-melissa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ook onlangs bezocht. In Arnhem wel te verstaan. Iets uit de buurt van het centrum in een keurig appartement. Deze meid is niet goedkoop, maar wel zo geil als boter. Ze is in het echt net zo mooi als op de foto's. Ik had alleen niet door dat zij 1.75m is en dat is voor mijn doen vrij groot. Gekozen voor een halfuurtje omdat ze aardig aan de prijs is en het m'n eerste keer met haar was. Daar heb ik zeker geen spijt van gehad. Ze geniet enorm van sex en doet lekker mee. Ze probeerde me zelfs te zoenen en een zuigzoen te plaatsen in m'n nek. Je kunt alles met haar doen en ik heb haar kutje en kontje heerlijk mogen likken. Daar genoot ze zeer zichtbaar van. Daarna heerlijk met haar gesext in diverse standjes, natuurlijk in Doggiestyle klaargekomen want die kont dat is abnormaal.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5938789-melissa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nav de 2 andere recensies hier toch maar even langsgegaan bij Melissa en dat was een goede keuze, snel contact gelegd:). Enige minpuntje wat voor mij persoonlijk niet zoveel uitmaakte maar voor andere wel belangrijk kan zijn is dat zij dus echt wel groter is dan de 175 in haar advertentie. Ik ben zelf 183 en ze was volgens mij of even groot of zelfs wat groter. Haar lichaam is daarentegen echt super, de videos en foto's geven een erg goed beeld hiervan.
Vantevoren gevraagd of pzc en zoenen inbegrepen was en dat was zo als alles 'clean' was. Nou dat bleek want bij binnenkomst meteen zoenen en daarna op haar knietjes op bed en ze begon te pijpen zonder condoom wat gewoon erg lekker was. Daarna heel even haar gebeft en wat verschillende standjes afgewerkt. Het is een mix van PSE en GFE, dit omdat ze wel wat kan hebben, lekker hard erbij kreunt en ondertussen bijv aan je vingers zuigt en je geil aankijkt maar toch ook weer met je kan gaan zoenen. Ze heeft me daarna klaargetrokken en ik ben over haar tieten klaargekomen. Ik ben denk ik zo'n 25 minuten binnengeweest dus wat mij betreft echt wel waar voor je geld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan