Recensie Melissa, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeSteen

Newbie
6
29/10/21
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-spannendegezellige-date-met-mij_7794707
Totale kosten (in euro)
75
Vandaag deze dame bezocht.
Ontvangt in een net appartement, wel huisdieren aanwezig maar daar persoonlijk geen last van.
Bij binnenkomst niet gelijk door, maar het is 100% niet de dame van de foto's. Mogelijk ligt dat in het feit dat 2 meiden onder dezelfde adv. werken.
Als ik had geweten dat ze er zo uitzag had ik niet geboekt. Maar eenmaal daar en geil toch doorgegaan.

Bij binnenkomst gelijk naar de kamer, uitkleden en wat b2b achtige praktijken. Zoende wel, ook met tong, zonder vragen. Pijpt zonder condoom.
Toen deze er wel omheen ging meerdere standjes, maar random condooms wat niet echt duidt op een goede aanpak (was ook echt een amateur).
An sich geen probleem, maar omdat ze niet heel nat was en het er wat harder aan toe ging, scheurde het condoom ook omdat er geen glijmiddel was.
Dat was wel even schrikken en de erectie was weg. Ze had zich 4 mnd geleden laten testen maar kon niets over haar actuele status vertellen.

De erectie werd wel opgewekt en ze deed echt haar best. Ze gebruikte massage olie als glijmiddel (niet heel handig).
Wegens het scheuren toch maar even naar de Spoedeisende hulp voor een PEP, waar zij zoiets had van.. ach ik ga maandag wel naar mijn eigen huisarts, wist verder ook niet van het bestaan van Prep/Pep.. Daarna nog even rustig een sigaretje kunnen roken en weer onderweg.

Geen klokkijkster, lieve meid, maar voor mij geen herhalingsgevaar wegens uiterlijk en gebrek aan kennis over SOA's en hoe je dat risico kan minimaliseren

Uiterlijk: Mollig, cup A, 1.75 overtollige huid op buik met striae.. Echt niet de vrouw van de foto's, in de verste verte niet.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan