Recensie Melissa, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonaldDucky

Stamgast
428
29/09/21
354
41
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/-trekpijpdate-in-rotterdam-zuid-_6579115
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week bij Melissa geweest voor een treksessie.

Ontvangt door een leuke goedlachse dame.

Aftrekken doet ze heerlijk, goed om even achterover te leunen en je goed te laten verwennen.

Ze houdt haar string aan en je kan lekker met haar borsten spelen.

Herhaling zeker, vooral om ff te ontstressen
 
Ja, dat is een aardige meid inderdaad. In het verleden ook wel enkele keren bezocht, voor beide dates. Daarna een beetje uit het oog verloren, ook omdat ze vaak niet kon op tijden waarop ik wel kon en andersom. Maar qua service zeker in orde.
 
Donaldducky, thanks..maar zou je iets specifieker kunnen zijn zonder straatnaam oid te noemen?

Edit mod: Antwoord hier op forum hoeft niet specifieker! Via PB is dit verder prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
2 jaar terug bij deze dame geweest,

Was mijn eerste wandel ervaring
Was een beetje nerveus maar ze heeft me heerlijk afgetrokken en laten spuiten, nooit meer terug geweest maar prima ervaring
 
Ik ben in het verleden ook bij deze dame in Zuid langs geweest. Toen werd ik vriendelijk verzocht om via de achterkant te komen. Ze deed toen alleen trekdates. Prijs kwaliteit was toen prima in verhouding. Het was jammer dat ze (toen) geen intiem deed want ze heeft wel een lekker lichaam om meer mee te doen. Ze verdwijnt zo af en toe ook van de radar.
 
Heeft ooit in het centrum ontvangen in een appartement met een pooltafel. Ging toen wel eens langs voor een goede blowjob tot het einde. Aangezien ze geen pzc meer aanbiedt ga ik er nu niet heen. Maar het is een leuke meid en een betrouwbaar adres.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/-trekpijpdate-in-rotterdam-zuid-_6579115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Altijd prima ervaringen met deze dame. In de tijd dat ze nog intiem deed ben ik daar eens langs geweest en dat is altijd goed bevallen. Tegenwoordig geen intiem en enkel pijpdates en trekdates, maar dat doet ze prima! Ze is een hele sociale meid, leuke gesprekspartner en geen klokkijkster is mijn ervaring. Zo nu en dan verdwijnt ze van de radar, maar tot nu toe altijd teruggekomen. En zo nu en dan bezoek ik haar wel eens, het wordt weer eens tijd!
 
Heeft ooit in het centrum ontvangen in een appartement met een pooltafel. Ging toen wel eens langs voor een goede blowjob tot het einde. Aangezien ze geen pzc meer aanbiedt ga ik er nu niet heen. Maar het is een leuke meid en een betrouwbaar adres.
Was zij dat?? Bij schouwburgplein in de buurt? Toen ben ik een paar keer geweest; was top!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan