Melk drinken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kunt inderdaad via moedermelk hiv overdragen, maar toch is de kans dat je via moedermelk hiv oploopt in Nederland heel klein. Elke zwangere vrouw in Nederland wordt een hiv-test aangeboden. Als ze hiv blijkt te hebben, dan zal behandeling starten om het kind te beschermen. Als een vrouw met hiv medicatie neemt en een onderdrukt virus heeft, is de kans heel klein dat hiv overgedragen wordt door borstvoeding.

Een zwangere vrouw die net uit het buitenland komt waar hiv veel voorkomt, kan mogelijk een risico vormen, omdat goede behandeling niet altijd vanzelfsprekend is. Je hoeft niet eens van ver te komen; Oekraïne kent bijvoorbeeld een zeer hoge hiv-prevalentie.
 
:oops: Lees ik het nou goed? Zijn mannen hier verbaast dat er melk uit een borst kan komen? Kom op zeg, als je denkt dat vrouwenborsten voor het plezier van volwassen mannen zijn, dan snel terug naar de middelbare school! 🧐

Bij dames die niet recent een baby op de wereld gezet hebben... komt er bij mijn weten niet snel melk uit hun borsten. :)
En voor iedereen die het wilt weten, mensenmelk smaakt niet lekker.

:LOL: Zou je kunnen zeggen waarnaar het smaakt? Wat is het verschil met koeienmelk? :p
 
Koeienmelk smaakt lekker, mensenmelk smaakt gewoon ranzig. Begrijp niet dat baby's het lekker vinden, laat staan volwassen mannen! 🤢

En ja, ik heb borstvoeding gegeven en het geproefd. Meteen uitgespuugd en mond gespoeld 🤮
Nooit meer hoor 🤮
 
Koeienmelk smaakt lekker, mensenmelk smaakt gewoon ranzig. Begrijp niet dat baby's het lekker vinden, laat staan volwassen mannen! 🤢

En ja, ik heb borstvoeding gegeven en het geproefd. Meteen uitgespuugd en mond gespoeld 🤮
Nooit meer hoor 🤮

Stieren-melk schijnt ook vies te zijn .

Hoorde ik van n boer .

😎😎🙂🙃
 
Koeienmelk smaakt lekker, mensenmelk smaakt gewoon ranzig.

tsja, als je rauwe melk een hele dag op 37 graden bewaart ;-)

Begrijp niet dat baby's het lekker vinden, laat staan volwassen mannen! 🤢

En ja, ik heb borstvoeding gegeven en het geproefd. Meteen uitgespuugd en mond gespoeld 🤮
Nooit meer hoor 🤮

Ik heb geen actieve herinnering aan de smaak, en geen ervaring in meer recente tijden.

Wat rondkijkend op Internet wordt het toch meestal omschreven als zoetig, neigend naar amandelen. en , natuurlijk, het dieet van mama heeft invloed .
En blijkbaar kan de smaak fors veranderen door invriezen (of zelfs even in de koelkast bewaren) - dan gaat het blijkbaar ranzig smaken.

Je had kakelvers geproefd ?
 
Koeienmelk smaakt lekker, mensenmelk smaakt gewoon ranzig. Begrijp niet dat baby's het lekker vinden, laat staan volwassen mannen! 🤢

En ja, ik heb borstvoeding gegeven en het geproefd. Meteen uitgespuugd en mond gespoeld 🤮
Nooit meer hoor 🤮
Nou Joke, ik kan je vertellen dat mensenmelk erg lekker is als deze een aantal weken op gang is. Dan is de melk lekker zoet.
Maar je hebt wel gelijk dat het in eerste instantie voor de baby bestemd is.
 
Koeienmelk smaakt lekker, mensenmelk smaakt gewoon ranzig. Begrijp niet dat baby's het lekker vinden, laat staan volwassen mannen! 🤢

En ja, ik heb borstvoeding gegeven en het geproefd. Meteen uitgespuugd en mond gespoeld 🤮
Nooit meer hoor 🤮
Hangt er ook vanaf wanneer je proeft. Want de eerste melk is dus anders van samenstelling...
 
Lekker, of niet lekker, smaken verschillen denk ik dan maar.

Conclusie is iig dat kans op soa minimaal is, of je het nou ranzig vindt of niet.

Kan iedereen met een gerust hart weer gaan pijpen zonder condoom, kwakjes in het mondje opvangen, beffen en allerlei vocht wat daar bij komt kijken binnen krijgen. Blijkbaar is dat minder ranzig of zo. 🤣
 
En waar kunnen we dames vinden die dat ook echt aanbieden?
Ik heb het een paar keer op een Belgische site voorbij zien komen maar zonder reviews helaas!
 
Koeienmelk smaakt lekker, mensenmelk smaakt gewoon ranzig. Begrijp niet dat baby's het lekker vinden, laat staan volwassen mannen! 🤢

En ja, ik heb borstvoeding gegeven en het geproefd. Meteen uitgespuugd en mond gespoeld 🤮
Nooit meer hoor 🤮

Ik vond het wel lekker! Smaakt een beetje naar koemelk met honing.
Had je wel eerst goed naar de datum gekeken? 🤪
 
Ik vond het wel lekker! Smaakt een beetje naar koemelk met honing.
Had je wel eerst goed naar de datum gekeken? 🤪
Warme melk met honing. Goed tegen de verkoudheid en keelpijn. Laat ik nou net even wat snotterig zijn. Dus wie biedt aan? Oh ja, en kun je dan ook nog even met een borst schudden, zodat er een toefje slagroom op kan? Jammie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan