? Memorabele Massage Momenten ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 512

Vaste klant
Forumpionier
157
04/07/21
225
11
Op Hookers was er een onderwerp dat ging over bijzondere gebeurtenissen in een massage salon.

Het lijkt mij leuk om de draad weer op te pakken en er een vervolg aan te geven.

Goed ik zal het spits wel afbijten.

Chinese juffrouw X werkte vroeger in een keurig massage salon.
Ze eindigde elke massage bij mij altijd met een heerlijke pijpen zonder condoom. Ik mocht dan haar gulzige mondje helemaal vol spuiten en ze genoot daar ook zichtbaar van. Helaas wilde ze nog steeds niet neuken.
Op een dag verhuisde ze naar een ander net salon en natuurlijk zocht ik haar ter plekke op.
Echter daar waren geen massage kamers maar een groot ruimte met gordijnen afgesloten.
Afijn, dezelfde handelingen. Ze begon me eerst te masseren en na de massage ging ze weer aan mijn lul zuigen. Daarbij keek ze me altijd heel sexy aan.
Opeens kwamen haar collega's dezelfde ruimte binnen om in de naast gelegen keuken iets te doen.
Ik dacht bij mijzelf dat juffrouw X nu wel zal stoppen met pijpen maar, nee hoor, ze ging rustig verder. Terwijl haar collega's op nog geen 2 of 3 meter buiten de gordijnen waren ?!
Na enige tijd verlieten ze dezelfde ruimte en waren we weer met z'n tweeën.
Voor het eerst mocht ik haar op datzelfde moment beffen en nat dat ze werd. Ongelooflijk ?!
Daarna wilde ze verrassend genoeg geneukt worden ? ! Nou, dat liet ik me geen twee keer zeggen. Kennelijk werd ze ook geil van de hele situatie achter de gordijnen ?.
Ze maande me wel tot enige spoed omdat elk moment weer mensen binnen kunnen komen.
Ik nam haar in verschillende posities en kwam heerlijk klaar.

Nadien verwaterde jammer genoeg het contact tussen juffrouw X en mij. Ik heb werkelijk geen idee waar ze nu werkt maar het was in ieder geval een Memorabele Massage Moment ?!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan