Recensie Merel, Club de Villa, Beekbergen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom024

Vaste klant
Forumpionier
150
30/06/21
114
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
235
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een aantal jaar volg ik de site van deze Villa in Beekbergen. Door corona was ik nog iet eerder in de gelegenheid om eens kennis te maken met het hogere (duurdere) segment in deze branche. Jaren geleden voor corona had ik Merel al eens gespot, volgens mij stond ze ook met een lovende recensie op hookers, maar ja hookers is niet meer.
Bij binnenkomst zag ik deze Merel al uiterst ontspannen aan de bar staan. Al snel kwamen ook de andere dames zich voorstellen. Het idee om gelijk met alle dames te gaan zitten babbelen en dan er 1 uitpikken is niet aan mij besteed. Mijn aandacht was enkel gericht op Merel. Voor de duidelijkheid de rest van de dames zagen er eveneens bijzonder aantrekkelijk uit. De gastheer bood me de mogelijkheid 1 op 1 gesprekken met de dames aan te gaan maar dat heb ik afgewimpeld. Het voelt als een (vlees)keuring. Je loopt ze allemaal af en als je dan toch bij Merel uitkomt, waar ik meteen al van onder de indruk was, dan laat dat toch een nare smaak na. Voor iedereen.
Merel mocht zich klaarmaken en ik kreeg een rondleiding door de fraaie club. Het zijn hele andere prijzen dan je doorgaans voor een halfuurtje seks betaalt, niet alleen omdat het een uur is. De kamers zijn luxe, mooi ingericht, stijlvol en klaar om van te genieten.
Terug beneden kreeg ik het seintje dat Merel me boven zou opwachten. Bij het zien van Merel in haar prachtige lingerie wist ik zeker dat ik de goede keus gemaakt had, wat een schoonheid. Alles wat ze deed, wat ze mij liet doen was perfect, zelden zo'n goede GFE gehad. Ik houd van knuffelen, zoenen, van relaxte erotische ontspanning. Bij Merel is het te krijgen. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, ondanks dat Merel probeerde me het nog iets langer vol te laten houden, kwam ik heerlijk klaar.
Ook na de seks, was het heerlijk relaxen met deze prachtige dame. Genieten dat is het en iedere cent meer dan waard! Dankjewel schat.
 
Laatst bewerkt:
Merel heeft tot 2019 nog bij de villa gewerkt en is pas onlangs weer begonnen. Ik moet zeggen dat de site van de villa beroerd is en als er al een naam op staat, dan vind je zelden foto's. Het argument dat de dames privacy wensen vind ik bullshit omdat je hele mooie foto's kunt maken zonder de identiteit prijs te geven. Ook het twitter account wordt niet echt tijdig bijgewerkt, waardoor je om 12 uur soms nog niet eens kan zien welke dames er zijn.

Merel is blond, lang haar met krulletjes, goedlachs, een schat van een meid. Een beauty al kunnen smaken verschillen. je voelt je meteen bij haar thuis, erg ontspannen.
 
Vandaag weer bij de Villa geweest. Vooraf even gevraagd of Merel beschikbaar was. En dat was ze. Een heerlijke begroeting volgde en het uurtje op de kamer was net zoals de vorige keer: onovertrefbaar. Voor de mensen die graag een beoordeling in de vorm van sterren hebben. Zie mijn eerdere recensie. 5 sterren, meer geven ze er niet.
Merel bedankt!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan