Recensie Merel Rendez Vous Privé 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bravobrabo

Vaste klant
206
05/04/23
267
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had een aantal goede dingen over Merel gelezen hier op het forum. Bij voorstellen voor haar gekozen.
Ze is een lange slanke dame. Zoals je ook op de foto's ziet. We kregen een kamer zonder douche boven. Wat ik altijd jammer vind. Zeker met dit weer vind ik het prettig om even snel te douchen.
Ze is een mooie slanke meid maar ik voelde de klik niet. Ze was ook niet helemaal fris en dat was voor mij een afknapper.

Pijpen was slow en sensueeel. Teasend. Maar ze trok de voorhuis wel erg hard strak naar beneden. Net te pijnlijk.
Voor mij geen herhalingsdate.
 
Over klik kan ik niet veel zeggen maar in de 10+ (ik heb echt geen idee meer hoeveel) dat ik haar gezien heb, heb ik echt nog nooit iets te klagen gehad over hygiëne. Das pech hebben dus.

Oh well.
 
Ik had een aantal goede dingen over Merel gelezen hier op het forum. Bij voorstellen voor haar gekozen.
Ze is een lange slanke dame. Zoals je ook op de foto's ziet. We kregen een kamer zonder douche boven. Wat ik altijd jammer vind. Zeker met dit weer vind ik het prettig om even snel te douchen.
Ze is een mooie slanke meid maar ik voelde de klik niet. Ze was ook niet helemaal fris en dat was voor mij een afknapper.

Pijpen was slow en sensueeel. Teasend. Maar ze trok de voorhuis wel erg hard strak naar beneden. Net te pijnlijk.
Voor mij geen herhalingsdate.
Wat heb je betaald voor dit alles?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/merel/53627
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Altijd een feest om richting Made te gaan. Ik maak altijd op voorhand een afspraak, veelal een blinddate. Vind dit altijd wel spannend. Aan de hand van foto`s en omschrijving aftespreken. Merel haar uiterlijk is zoals omschreven. Ze is zeer prettig in de omgang, sociaal, brains, kinky en schoon. Wanneer er een chemie is..... dan geeft ze zich helemaal. Heb een super uurtje met haar gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan