WHEM Merodelei/Merodecenter Turnhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Firefly

Newbie
11
02/12/21
8
1
Ik liep afgelopen week toevallig door de Merodelei in Turnhout. Normaal vermeid ik savonds die omgeving want ik vind er nogal een guur sfeertje hangen soms.
Maar nu was ik er dus 2 keer en oke het was nog aangenaam warm buiten, maar toch vielen mij enkele meisjes/dames op die wel een erg sexy/kort jurkje aanhadden zelfs voor dit mooie weer. En eigenlijk maar wat doelloos rond bewogen ze hingen daar echt gewoon in de buurt rond, ze waren niet toevallig daar omdat het net als bij mij toevallig op de route lag. Ook zat er een dame met dito jurkje op een steen onder de inrit van het Merode center op haar gsm bezig, maar ze zat er beide avonden.

Kortom, ik kon mij niet van de indruk ontdoen dat die dames aan het tippelen waren, maar ik heb 20 jaar in Turnhout gewoond en woon nu nog steeds in de buurt en heb daar nog nooit iets van gehoord dat er daar getippeld zou worden. Maar nu leek het er wel op.

Is er misschien iemand met wat meer info wat daar juist aan de hand is? Mijn nieuwsgierigheid is namelijk wel getriggerd want het waren wel allemaal stuk voor stuk heel mooie meisjes die in korte jurkjes rondliepen....

Groetjes
Firefly
 
Ook ik woon al lang en werk in Turnhout maar voor mij is het ook de eerste keer dat ik dit hoor of verneem ,of lag het aan het warme weer dat ze schaars gekleed zijn !de merodeleiia nu niet echt een plek om savonds alleen te zijn en zeker niet als dame alleen ..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan