Met hoeveel dames hebben jullie seks gehad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dan 54 sinds mei vorig jaar?? :eek:

Doet me aan een vriend denken die thuis per ongeluk een usb stick liet slingeren. Zijn toenmalige vriendin keer er op. Bleek dat hij allemaal mapjes had van zijn exen, een stuk of elf, twaalf, met stiekem gemaakte foto's en filmpjes van de seks of terwijl ze onder de douche stonden. Zijn huidige vriendin had ook een mapje met stiekeme opnames. Na de confrontatie heeft ze alles gewist en is ze bij hem weggegaan.
In een aparte cloud met vault en paswoord. 😉

Met wie ik al contact heb en waar ik potentieel in zie staat in een apart mapje.

Dus sexverslaafd? Nee. Mijn werk en gezin zijn altijd prioriteit. Mijn vrouw is trouwens op de hoogte en kickt mee op het feit dat het me lukt. Soms neem ik ze mee naar mijn restaurant waar ze kunnen kennismaken en dan kick ik op de foto met haar en mijn vrouw samen.
Doe ik voor cuckold trouwens ook. Het koppel uitnodigen en na het eten neuk ik de vrouw van het koppel in de kelder, keuken of doorgang naar het sanitair. Als ze een echt subje is op zoek naar harder werk is toilet zelf ook een optie. Na sluitingsuur welteverstaan. Alles in bijzijn van het ventje. Hahaha…
 

Bijlagen

  • 0FCC93C3-FAEB-4A8E-86EB-491672F7CB0D.jpeg
    0FCC93C3-FAEB-4A8E-86EB-491672F7CB0D.jpeg
    92,3 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
2 in privé waarvan met eentje veel met de handjes /vingertje gespeeld maar nooit geneukt en klein kransje DVP van 12 in totaal. Bijna allemaal meerdere keren bezocht met een uitschieter van eentje minstens al 20keer en nog steeds stijgende.
 
Geen idee meer, maar het moet in de vele honderden lopen.
In mijn topjaar zelfs 100 in een jaar, maar dat is al effe geleden
Een topavond gehad met drie dames, toen had ik vast een veel betere conditie.
 
Voorlopige conclusie. Ben je al jong een" heavy user" van DVP dan blijf je dat gewoon dpen zolang je nog rond de keukentafel kan lopen.
Dan scoor je er zo duizend of meer in je wandelleven
Relatie of geen relatie. Ik hoor ook bij die groep.
Aantallen van mij horen tot het prive geheim.
 
In relaties 5 hoewel er één een gespleten persoonlijkheid had dus die kan ik wel dubbel tellen dan

DVP's pffff , al slaan jullie me dood zou ik het nog niet weten , vroeger wekelijks en bijna elke keer een ander , sommige jaren als ik in een relatie zat niet of maar een paar keer, dan weer een hele periode bij één of twee vaste dames elk getal tussen de 100 en 300 zou kunnen , ik zou het echt niet weten

Oh ja op datingsites nog twee one night stands gehad , telt dat als relatie?
 
Is voor mij geen intentie om het wereldkampioenschap 'dvp neuken' te verbeteren..
Daarom weet ik het ook niet precies..
Vaste heb ik niet.. Behalve 1 Servische die goed kan zuigen..
Dan loopt de teller met dames rap op..
Een vaste zou voor mij niet werken.. Zo op uitgekeken, word te 'eigen' .. Terwijl ik dat met spullen niet heb bijvoorbeeld..
 
Voorlopige conclusie. Ben je al jong een" heavy user" van DVP dan blijf je dat gewoon dpen zolang je nog rond de keukentafel kan lopen.
Dan scoor je er zo duizend of meer in je wandelleven
Relatie of geen relatie. Ik hoor ook bij die groep.
Aantallen van mij horen tot het prive geheim.
Ja, komt me bekend voor. Ik heb DVP bezoek, relaties en casual sex altijd gecombineerd.
Geteld heb ik niet, maar het totaal ligt waarschijnlijk wel rond de duizend (in 45 jaar).
Mogelijk leid ik aan een lichte vorm van sexverslaving. Erg hoor.
 
toch interessant, als ik zo de berichten lees hebben de meeste mannen betrekkelijk weinig seks met vrouwen buiten de dames van plezier. Dacht altijd dat het aan mijn eigen lelijke kop lag, maar er zijn blijkbaar vele onder ons die niet scoren bij de dames.
Wat ben ik blij dat ik gewoon kan neuken als ik daar zin in heb, tegen een kleine financiële vergoeding, lang leve de dames van plezier :)
 
Met de titel van dit topic te lezen ben ik eens gaan nadenken, en eigenlijk tot het besluit gekomen dat het wel spijtig is dat ik vanaf mijn eerste bezoek geen 'overzicht' heb bijgehouden. Niet voor de cijfers maar gewoon voor mezelf.

Ik heb er dus echt geen benul meer van hoeveel dames ik ooit gehad heb.

Ik wandel nu ongeveer 30 jaar, ondertussen nog 2 langere relaties gehad, en daarnaast nog wat korte dingen. Tijdens relaties ben ik 'rustiger', maar als ik single was/ben dan zijn er echt wel heftige periodes geweest. Groot deel DPV's, maar ook groot deel losse dates. Tot 10-15 jaar geleden kon je (achteraf gezien) vrij makkelijk dates scoren via een date site of app. De laatste jaren lukt dat zelden nog. Waar zitten die echte geile dames allemaal?

Ik herinner me nog een heftig weekend met 3 dates (gaan DPV's), eentje op vrijdag, eentje op zaterdag en eentje op zondagavond. Dat waren nog eens tijden..

En in de single periodes heb ik toch MINIMAAL 4 dates/DVP bezoeken (zal steeds zowat 50/50 geweest zijn) per maand gehad. De 2 langere relatie periodes trekken dat gemiddelde wel omlaag naar 2 a 3 ofzo. Dus 30 jaar, 360 maanden, maal 2 a 3 per maand kom ik ruw geschat op 700 tot 1100 dames die ik al 'gehad' heb..

Dit is gewoon een schatting, ik vermoed dat het er meer zijn. Daarom dat ik het ergens zonde vind dat ik niet van het begin een 'overzicht' heb gemaakt.. ;)
 
toch interessant, als ik zo de berichten lees hebben de meeste mannen betrekkelijk weinig seks met vrouwen buiten de dames van plezier. Dacht altijd dat het aan mijn eigen lelijke kop lag, maar er zijn blijkbaar vele onder ons die niet scoren bij de dames.
Wat ben ik blij dat ik gewoon kan neuken als ik daar zin in heb, tegen een kleine financiële vergoeding, lang leve de dames van plezier :)
Zeg muis,
Ik denk niet dat het met lelijk of niet scoren te maken heeft maar gewoon met no worries: neuken, betalen, deur achter je dicht trekken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan