Met hoeveel dames hebben jullie seks gehad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ondertussen wandel ik zo'n 25 jaar en zal ik ongeveer 500 afspraakjes hebben gehad met +/- 150 verschillende meisjes.
Zaten/zitten toch een aantal zeer fijne bij en dan denk ik spontaal aan Amarante ( spijtig genoeg gestopt ), Joy ( Body2Balance ), Tess ( Brasschaat ), Sabrina ( Tielt, de geilste van allemaal ), Steffi ( Wuppertal Duitsland ) .... maar ik heb nog wel wat fantasieën dus blijf ik wandelen :):):)
 
500 keer minimaal 50 euro minimaal 25k dus weggeneukt zonde eigenlijk he. ik ben gaan minderen van 1,2 keer in de week. Naar 1 keer in de maand of2 keer max. scheelt een hoop👍😄
50 euro per keer .... sorry maar in welke wereld is dat :ROFLMAO::ROFLMAO: denk dat ik gemiddeld zo'n 150 euro kwijt ben ( soms 30 min voor 80 à 100 euro, soms 1 uur voor 150 à 200 euro ) maar zonde heb ik er nog steeds niet van hoor :cool:
 
Met hoeveel dames ik memorabele momentjes heb gehad?
Ik wil het niet eens weten. Veel te veel.
Kosten? Wil ik al helemaal niet weten.

Zonder mijn hobby zou de erfenis veel hoger zijn!
Maar dan zou die naar mijn broer en zusjes gaan, want dan had ik waarschijnlijk geen kids gehad.
Dus zo bekeken benadeel ik eigenlijk niemand….
Ergo, ik onderhoud ook nog eens aantal potentiële bijstand moeders (alhoewel we in de aziatische lanfen geen bijstand kennen).
 
Ik wandel al een paar jaar, waarvan 2 jaar wel tijdens de corona periode is geweest.

Marcia
Latina in de stenen passage waarvan ik de naam ben vergeten
Ander latina in de stenen passage waarvan ik de naam ben vergeten (was verschrikkelijk overigens)
Joanna
Anna
Jennifer Roemeens
Jennifer latina
Lavinia, helaas :(
Blonde Roemeense waarvan ik de naam ben vergeten
Andere blonde Roemeense waarvan ik de naam ben vergeten
Tsjechische blonde waarvan ik de naam ben vergeten
Roemeense die altijd in bikini staat in de Doublet
Marokkaanse Samira
Kayla
Sonja
Jessica
Ruby latina
Denise

En prive-ontvangst 2 dames. Dus rond de 20 dames.
Toch wel een stuk meer dan ik had verwacht (ik had rond de 10 verwacht).
 
Rond de 70-80, waarvan ongeveer de helft vriendinnetjes, one-night stands, scharrels enz. en de andere helft dames van plezier (vroeger vooral achter het raam, tegenwoordig privéontvangst en clubs).
 
500 keer minimaal 50 euro minimaal 25k dus weggeneukt zonde eigenlijk he. ik ben gaan minderen van 1,2 keer in de week. Naar 1 keer in de maand of2 keer max. scheelt een hoop👍😄

Op zich is het bizar veel geld dat je kwijt bent aan deze hobby hoor.
Ik zit de laatste tijd aan 1x per week 100 euro en soms 50, gemiddeld denk ik 300 euro per maand.
Vroeg was dat eerder 50 a 100 euro per maand, maar wel een periode van 1.5-2 jaar corona waarin ik nauwelijks gewandeld heb.
Dus bij elkaar zal het wel meevallen gok ik. Ik heb alleen 2 afspraken als uitschieters (2x 1500 euro ongeveer), maar ik denk dat ik in zijn totaliteit wel tegen de 10k er tegenaan heb gegooid. Maar als je kijkt naar de ontspanning en plezier dat je ervoor terugkrijgt was het het dubbel en dwars waard.
 
Op zich is het bizar veel geld dat je kwijt bent aan deze hobby hoor.
Ik zit de laatste tijd aan 1x per week 100 euro en soms 50, gemiddeld denk ik 300 euro per maand.
Vroeg was dat eerder 50 a 100 euro per maand, maar wel een periode van 1.5-2 jaar corona waarin ik nauwelijks gewandeld heb.
Dus bij elkaar zal het wel meevallen gok ik. Ik heb alleen 2 afspraken als uitschieters (2x 1500 euro ongeveer), maar ik denk dat ik in zijn totaliteit wel tegen de 10k er tegenaan heb gegooid. Maar als je kijkt naar de ontspanning en plezier dat je ervoor terugkrijgt was het het dubbel en dwars waard.
Iedereen kiest toch zelf naar welke dame hij wenst te gaan ongeacht hare prijs ik date zelf ook maar Max 2 keer per maand
 
Op zich is het bizar veel geld dat je kwijt bent aan deze hobby hoor.
Ik zit de laatste tijd aan 1x per week 100 euro en soms 50, gemiddeld denk ik 300 euro per maand.
Vroeg was dat eerder 50 a 100 euro per maand, maar wel een periode van 1.5-2 jaar corona waarin ik nauwelijks gewandeld heb.
Dus bij elkaar zal het wel meevallen gok ik. Ik heb alleen 2 afspraken als uitschieters (2x 1500 euro ongeveer), maar ik denk dat ik in zijn totaliteit wel tegen de 10k er tegenaan heb gegooid. Maar als je kijkt naar de ontspanning en plezier dat je ervoor terugkrijgt was het het dubbel en dwars waard.
Heb het vaker gezegd, maar mijn scheiding heeft mij 35k gekost. Dus DVP zijn in de praktijk betaalbaar...
 
Op zich is het bizar veel geld dat je kwijt bent aan deze hobby hoor.
Ik zit de laatste tijd aan 1x per week 100 euro en soms 50, gemiddeld denk ik 300 euro per maand.
Vroeg was dat eerder 50 a 100 euro per maand, maar wel een periode van 1.5-2 jaar corona waarin ik nauwelijks gewandeld heb.
Dus bij elkaar zal het wel meevallen gok ik. Ik heb alleen 2 afspraken als uitschieters (2x 1500 euro ongeveer), maar ik denk dat ik in zijn totaliteit wel tegen de 10k er tegenaan heb gegooid. Maar als je kijkt naar de ontspanning en plezier dat je ervoor terugkrijgt was het het dubbel en dwars waard.
Ik het tijdens Corona niet veel kunnen doen dus wilde dit jaar de schade inhalen. Dit was ook het eerste jaar dat ik het maar bij ben gaan houden. Misschien had ik dat niet moeten doen, ik zit dit jaar op 4K 😳. Maar het was iedere cent waard!
 
Ik het tijdens Corona niet veel kunnen doen dus wilde dit jaar de schade inhalen. Dit was ook het eerste jaar dat ik het maar bij ben gaan houden. Misschien had ik dat niet moeten doen, ik zit dit jaar op 4K 😳. Maar het was iedere cent waard!
Bij mij scheelt het dat mijn priveontvangst dame weg is en ik voor de rest niet veel prive ontvangst heb gedaan. Maar bij mijn raamdame was ook ieder bezoek 100 euro per keer op een gegeven moment. Wel onnodig, dus dat gaat terug naar 1x 50 per bezoek/week of 2x 50 op dezelfde avond. Dat gaat ook weer iets schelen.
 
Bij mij scheelt het dat mijn priveontvangst dame weg is en ik voor de rest niet veel prive ontvangst heb gedaan. Maar bij mijn raamdame was ook ieder bezoek 100 euro per keer op een gegeven moment. Wel onnodig, dus dat gaat terug naar 1x 50 per bezoek/week of 2x 50 op dezelfde avond. Dat gaat ook weer iets schelen.
Bij mij is de beweging precies andersom, dat maakt het duur. Dit jaar bijna alleen maar prive ontvangst of clubs gedaan.
 
Ehmmm..

-*** v een stel: parenclub en thuis ( swingen)
-3 vrouwen van een stel: Salon 261 & thuis
-Joy meerdere keren: Amsterdam als cliënt, daarna triootjes in Salon 261/Gangbang in Bananas Den Haag. Wat een geil wijf was dat 😋
-Lizzy Lovers: thuis triootjes en gangbangs her en der
-Een dame v Ramontiek die vroeger bij mij in het team zat: Paradise Den Haag
-Foxxy Angel: thuis triootjes en gangbangs her en der
-Isaura en Tita: gangbang Paradise Den Haag
-Sharona van GBClubNederland: bubbelbad Bananas Den Haag tijdens gangbang. Was trouwens vroeger een kerel.

Volgens mij was het dat wel..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan