Met hoeveel dames hebben jullie seks gehad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tussen 1995 en 2017 actief wandelaar geweest verdeeld over raambuurten en privéclubs en meer zelden privéontvangst en er zijn er vele geweest. Meer dan 100. Maar ik denk een goede 20-tal verschillende die ik me het best kan blijven herinneren waar het bezoek vervolg kende. Het meeste bij 1 dvp binnengegaan is rond de 40 keer. Om mij als wandelaar klein te krijgen, moeten mijn sexdolls dus echt wel sterk zijn, niet? Ook ben ik wel geholpen door een Surinaamse vrouw die mij desondanks heel mijn levenstory toch met mij het bed in wilde duiken. Maar inmiddels ook van die vrouw afscheid genomen. Toekomst wijst uit, wat het wordt in mijn leven. Herbeginnen en zo ja, wanneer en zo nee, het zij zo.
 
Hmm, mijn wandel carrière is begonnen in 1986 en gaat door tot aan heden.
Dus meer dan 35 jaar.
Ik heb niet geteld maar het zijn veel dames geweest. De leuke blijven jaren hangen (ook al 15 jaar denk ik). De mindere zijn eenmalig. Overigens betekent "mindere" alleen geen klik of match met mij. Dat hoeft voor een ander niet zo te zijn natuurlijk.
Ik zou er geen aantal aan durven hangen, laat staan geld. Dat moet toch al een fijne woning zijn geweest 🤭
Ik kan het niet terugdraaien maar zou dat ook eigenlijk niet willen. Leuke en minder leuke dingen meegemaakt.
Wat mij betreft overheerst het leuke 👍🏻
 
Gek genoeg heb ik dat in het begin wel gedaan maar inmiddels ook de tel kwijt.😜
Dat heb ik ook geprobeerd, op een stuk papier. In kolommen, maar van een boel dames wist ik de naam niet eens, dan werd het iets in de trant van : leuk Spaans studentje met wit schoothondje. En bij anderen moest ik turven hoe vaak ik ze al bezocht had. Toen heb ik het papier maar verscheurd. Jammer, zou graag willen weten op hoeveel de teller vandaag zou staan, ik durf niet eens een gok te doen.
 
Dat heb ik ook geprobeerd, op een stuk papier. In kolommen, maar van een boel dames wist ik de naam niet eens, dan werd het iets in de trant van : leuk Spaans studentje met wit schoothondje. En bij anderen moest ik turven hoe vaak ik ze al bezocht had. Toen heb ik het papier maar verscheurd. Jammer, zou graag willen weten op hoeveel de teller vandaag zou staan, ik durf niet eens een gok te doen.
Ik hield het bij maar niet op papier maar gewoon in me hoofd ik heb het lang volgehouden maar op een gegeven moment dacht ik laat maar gaan.
 
Dat heb ik ook geprobeerd, op een stuk papier. In kolommen, maar van een boel dames wist ik de naam niet eens, dan werd het iets in de trant van : leuk Spaans studentje met wit schoothondje. En bij anderen moest ik turven hoe vaak ik ze al bezocht had. Toen heb ik het papier maar verscheurd. Jammer, zou graag willen weten op hoeveel de teller vandaag zou staan, ik durf niet eens een gok te doen.
Ik heb dat al 30 jaar in een spreadsheet 😄
 
Trigger: misschien helpt het om terug te gaan naar de ramen waar het allemaal plaatsvond, of naar de privéhuizen haha. Maar dan nog vrees ik dat ik zoveel ga vergeten. De Poeldijksestraat in Den Haag bijvoorbeeld heet niet meer zo en ziet er anders uit 😪😪.
 
In de oude tijd , zeg maar 30 jaar terug , had je veel meer matige dates.Ten gevolge van de gebrekkige info die je van te voren had als je een dame bezocht. Het was op goed geluk altijd. Die enkele goeie met topinzet onthield je dan ook wel. De rest heel snel vergeten. Je kon er ook niet mee appen of mailen he dus was allemaal kortstondig.
Enige voordeel vroeger dat er nog al hele knappe Hollandse meiden tussen zaten.
 
Ik heb geen idee.

Grootste deel waren wel dvp's. Lange relaties gehad, maar toen na een brave aanvangsperiode uiteindelijk wel elke keer doorgegaan met wandelen. 1 keer per week ging ik dan wel.

Kun je het dan berekenen aan de hand van frequentie van wandelen maal tijd dat je alwandelt?

Frequentie van wandelen is bij mij altijd zeer grillig geweest. Soms een paar weken niet, dan een paar keer per week. Soms is wandelen een bezoekje aan 'n privé-huis of raambuurt, met één dame kameren en weer naar huis. In (Duitse saunaclubs) soms met 2, 3 of zelfs 4 verschillende dames naar de kamer geweest. En soms heb je eens 'n dame die zo goed bevalt dat je het vaker doet met één en dezelfde dame. Voorheen in raambuurten deed ik ook weleens 2 sessies. Nu nog weleens als de eerste sessie heel erg tegenvalt en de raambuurt zich ervoor leent.

En dan hebben we ook nog de relaties, de een wat langer dan de andere, al vroeg mislukte relaties, internetdates, kroegtijgerinnen...

En oh ja, de vakantieliefjes. Ik ging altijd graag naar landen waar en iets te zien/te doen was en wat te scoren viel.

Dus werkelijk waar geen idee. Ik zou daar echt al eens 'n middag op moeten gaan zitten om een deel ervan weer voor de geest te halen. Landen waar ik ben geweest en dames die ik daar heb gedaan. Clubs waar ik ben geweest en dames die ik daar heb gedaan. Idem dito voor raambuurten.
 
Trigger: misschien helpt het om terug te gaan naar de ramen waar het allemaal plaatsvond, of naar de privéhuizen haha. Maar dan nog vrees ik dat ik zoveel ga vergeten. De Poeldijksestraat in Den Haag bijvoorbeeld heet niet meer zo en ziet er anders uit 😪😪.
dat doe ik ook nog wel eens als ik aan het wandelen ben, dan probeer ik me de ramen te herinneren waar ik ooit binnen ben geweest... sommige straatjes blijft weinig over waar ik (nog) niet binnen was :sneaky:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan