Met welke Bekende Nederlandse (BN'er) zou jij sex willen hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch raar dat er nog steeds mannen zijn die een vrouw met een goed stel hersens niet aan kunnen.

Heeft (voor mij) vooral met arrogantie te maken , geen kwestie van aankunnen.

Als het om hersens gaat is Victoria echt matige middelmaat , het is alleen maar wat meer dan de meeste soapies .
Degenen die echt wat meebrengen tussen de oren hoeven daar niet zo mee te etaleren als zij doet .

Oh, belangrijke, die ik vergat, uit de politiek: Femke Wiersma. Toch echt wel een stoot, al is haar partij niet de mijne.

Persoonlijk vind ik die clowneske opgetekende/getatoeëerde wenkbrauwen echt afschuwelijk! Zie foto: https://nl.wikipedia.org/wiki/Femke_Wiersma

Helaas hebben steeds meer vrouwen dat tegenwoordig. We leven in een tijdperk waarin alles 'maakbaar' is. Niet tevreden met je uiterlijk? En dikke wenkbrauwen zijn in? Hoppa, twee nieuwe wenkbrauwen!🤦‍♂️

Niet doen dames! Zo zonde....

Laatst bewerkt:
Jeanine hennis plasschaert die ziet er wel lekker en geil uit volgens mij een wilde als je die in bed hebt en helene hendriks ook zn hete milf maar onze koninging maxima kan hem ook wel hebben fantaseer me daar bij als die 2 lullen in de mond neemt op der knieen hmmm

Laatst bewerkt:
Ok, niet Nederlands, maar wel bedoeld om een discussie over Nederland te starten. Ziehier de nieuwe premier van Litouwen, Inga Ruginiene. Waarom hebben wij nou nooit zo'n premier?
Bekijk bijlage 379666
omdat wij boerentrienen hebben ipv babe's in de NL politiek. Die Finse PM was ook leuk, Saarin nog wat. Had nog een spannend youtube filmpje wat ophef gaf.

omdat wij boerentrienen hebben ipv babe's in de NL politiek. Die Finse PM was ook leuk, Saarin nog wat. Had nog een spannend youtube filmpje wat ophef gaf.
Die was zeker leuk. Vergeet Jacinda Ardern van Nieuw Zeeland niet. Kaja Kallas (Estland) was zeker ook niet verkeerd. De 'babes' zoals Wiersma zijn slechts minister en geen premier, dus geen visitekaartje voor Nederland.

Terug
Bovenaan Onderaan