peperknots
Vaste klant
Kalou petter die wil ik wel doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMalou petterKalou petter die wil ik wel doen
Zonder borsten... dat dan weer wel.Ik zou er geen enkel bezwaar tegen hebben om een beschuitje met Geraldine Kemper te eten. Waanzinnig aantrekkelijke vrouw en volgens mij lust ze er wel pap van.
Cara is geen Nederlandse?Cara Delevingne
oepsCara is geen Nederlandse?
Hé, een mooie meid in dit topic!Bekijk bijlage 128294Pip Pellens
Huh? Heb ik iets gemist? Zonder borsten?Zonder borsten... dat dan weer wel.
Moe wordt je van dat soort opmerkingen...Huh? Heb ik iets gemist? Zonder borsten?
Zij is niet mijn type (uiterlijk bv te grote neus, in haar uitingen/optredens te betwetend en te weinig flexibel in het denken).Vind Lilian Marijnissen ook echt een heerlijke blondine met een fantastisch lijf en koppie!! . Wat vinden jullie?
Een bijzonder goed stel borsten. Verder niet helemaal mijn type, maar een keer seks met haar lijkt me een goed idee.Vind Lilian Marijnissen ook echt een heerlijke blondine met een fantastisch lijf en koppie!! . Wat vinden jullie?
Is Argentijnse. ;-)Maxima
Vind Lilian Marijnissen ook echt een heerlijke blondine met een fantastisch lijf en koppie!! . Wat vinden jullie?
Femke Halsema..
vanwege die aardappel
We willen hier namen horen Joke!Met niemand speciaal eigenlijk. Ik heb er wel 1 gehad, maar dat is niet echt een knapperd.
Tenzij het om Marco Borsato, Ali B of Thijs Römer gaat. Bij die heren ligt de hele boel toch al op straatSorry schattie, maar dan overtreed ik mijn discretie regels
Jullie komen met namen van mensen die je date in je dromen, maar bij mij kunnen ze echt waar worden. En dan gaat het discretie knopje om.
No names!
hahahah, vergeleken bij zijn twee zonen, valt dat nog wel mee.Heb Dries Roelvink ook via een kennis meegemaakt, die auto's voor hem regelde.. Ook een aardige vent.. Maar die is niet HEEL snugger..