Met welke nationaliteiten hadden jullie al betaalde seks?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zweden, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechië, Roemenië, Hongarije, Bulgarije, Spanje, Duitsland, Oekraïne, Wit-Rusland, Rusland, Nederland.

15
 
Duits,Frans Belgisch,Spaans,Italiaans,Roemeens,Bulgarije,Pools,Tjechisch,Oekraine,Lets,Moldavie,Russisch,Engels,Zweeds,Hongarije,Kenia,Marrokaans,Turks,Amerikaans (vs).Zuid-Korea,Vietnam,Chinees,Japans,Thaise,Indonesische,Indiaas,Braziliaans,Colombiaans,Venezuelaans,Dominicaanse,Cubaans,Antilliaanse,Irakeese,Portugese,Griekse,Albanese.Filipijnse,Maleisische
Zal er zeker nog een paar vergeten zijn...😎
 
ja ergens was er al zo'n lijstje van bezochte landen waar van de dames gebruik is gemaakt.
als ik het me allemaal goed herinner, zal er wel een paar hebben overgeslagen, dames met de volgende Nationaliteiten (welke niet perse in hun eigen land zijn bezocht)
Nederlands
Duits
Pools
Tsjechisch
Sloveens
Kroatisch
Italiaans
Engels
Spaans
Portugees
Marokkaanse
Libanese
Canadese
Chinees
Mongools
Roemeens
Hongaars
Bulgaars
Belgisch
Cubaans
Venezolaans
Colombiaans
Panamees
Ecuadoraans
Braziliaans
Argentijns
Australische
Russische
 
Nederland
: Friesland
Heerenveen
: Overijssel
Zwolle
: Gelderland
Tiel
Zevenaar
Buren
: Utrecht
utrecht
Rhenen
Nieuwegein
Driebergen
Houten
Barneveld
Leersum
Veenendaal
: Zuid Holland
Capelle aan den IJssel
Rotterdam
Lekkerkerk
Dordrecht
: Noord Holland
Haarlem
: Noord Brabant
Tilburg
Breda
Veghel
: Limburg
Sittard
Weert
allemaal nederlandse, met verschillende dialecten, telt dat ook ?
 
Nederland
: Friesland
Heerenveen
: Overijssel
Zwolle
: Gelderland
Tiel
Zevenaar
Buren
: Utrecht
utrecht
Rhenen
Nieuwegein
Driebergen
Houten
Barneveld
Leersum
Veenendaal
: Zuid Holland
Capelle aan den IJssel
Rotterdam
Lekkerkerk
Dordrecht
: Noord Holland
Haarlem
: Noord Brabant
Tilburg
Breda
Veghel
: Limburg
Sittard
Weert
allemaal nederlandse, met verschillende dialecten, telt dat ook ?
Voor Friezen en Limburgers valt wat te zeggen maar de rest telt niet
 
Nederland , België, Duitsland Frankrijk Spanje Italië Griekenland , Portugal, Rusland , Servié , Zuid Afrika , Nigeria, Ghana en nog wat Afrikaanse landen waarschijnlijk
Venezuela Colombia Equador , Suriname Brazilië Argentinië, Mexico ,Uruquay , Guatamala Haiti Cuba, Dominikaanse Republiek Jamaica ( twijfelgevalletje , de dame beweerde daar vandaan te komen maar had geen idee wie Bob Marley was) , Trinidad, Martinique ( of telt dat niet mee omdat het technisch gezien een overzees deel van Frankrijk is ?)
Thailand , Indonesië en de Filipijnen , Telt Puert Rico als de VS of als apart land ?
In de jaren negentig wel eens een dame uit Estland of Letland gehad maar dat was eigenlijk technisch gezien een Russin
Roemenië Hongarije en Oekraïne
Allemaal uitgaande van het feit dat de Dames niet gelogen hebben natuurlijk , ik heb niet om paspoorten gevraagd
 
plastic
en made in Taiwan

Thaise
Afrikaanse
Nederlandse
Bulgaarse/Turkse
Marokkaanse
Spaanse
Hindoestaanse
Indo/Nl
Poolse

wil nog n keer n Franse, Afgaanse, Pakistaanse, of Italiaanse
 
Laatst bewerkt:
Het gekke is dat ik geen dames heb gehad uit de buurlanden en uit Suriname. Ongetwijfeld zou ik best wat landen vergeten zijn.
Ik twijfel of ik er ooit in de Poeldijksestraat wel eens eentje uit Frans Guyana gehad heb , daar zat werkelijk van alles namelijk maar ik vermoed dat als je die op je lijstje wil hebben je er zelf heen zal moeten gaan
 
Nationaliteit is zo weinig zeggend. Ik heb regelmatig sex met een Iraaanse politieke vluchtelinge. Ondertussen heeft ze een Belgisch paspoort gekregen.

Schrijf ik die nu op als Iraanse of Belgische?

Overigens is het één van de geilste dames die ik ooit ontmoette. Onder haar jurk draagt ze nooit een slipje. En in het zwembad pijpt ze me onder water.

En dat voor iemand die al een stuk in de zestig is.
 
Polen nog vergeten , Wit Rusland waarschijnlijk ook , in de jaren negentig noemde je alles wat achter Polen vandaan kwam Rusland natuurlijk en de halve Balkan Joegoslavië
En dan liegen ze ook nog eens wat af.

Dames uit Roemenië die zeggen dat ze uit Italië komen, dames uit Nigeria die zeggen dat ze uit Jamaica komen, Albanese dames die zeggen dat ze uit Portugal of Italië komen...
 
Zowat alles wel
Maar de bijzonderste waren een meid uit Transnistrië en eentje uit Fiji Eilanden. Beiden waren overigens geen reet aan, maar ik vond t wel bijzonder, voor ik hun ontmoette had ik nog nooit iemand gesproken uit 1 van die landen.


Een Maagden Eilandse staat nog op mn bucketlist 😂
Transnistrie is onderdeel van Moldavie en geen erkend land (weet ik ook pas sinds de Oekraineoorlog)
 
Ik had ook het idee dat ik al een keer zo'n lijstje heb gemaakt. Maar het is altijd wel leuk om nog even over al die nationaliteiten na te denken.
Hopelijk vergeet ik er niet een paar. Deze vrouwen en landen kan ik me in ieder geval nog herinneren:

Nederland
Duitsland
Frankrijk
Spanje
Portugal
Roemenië
Bulgarije
Polen
Mongolië
Moldavië
Oekraïne
Cuba
Colombia
Venezuela
Peru
Panama
Brazilië
Argentinië
Suriname
Ecuador
Frans Guyana
Porto Rico
Dominicaanse Republiek
Thailand
Curacao
Zuid-Afrika
Gambia
Ghana
Nigeria
Kenia
Oeganda

Ik denk dat dit de landen zijn. Kan er 1 of 2 vergeten zijn. Kan ook dat sommige dames niet hun eerlijke afkomst vertelden. Maar tot nu is dit het zo'n beetje.

Ik vergat Jamaica nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan