Met welke nationaliteiten hadden jullie al betaalde seks?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is gewoon waar. De nationaliteit is niet altijd naar waarheid.
Daarom is het fijnst met Nederlands sprekende dames. Dit kan natuurlijk ook wanneer zij een beetje Nederlands spreken 😉
In de tijd dat AIDS een opkomende ziekte was en er in Afrika een ware epidemie van was logen Afrikaanse dames vaak dat ze uit Jamaica kwamen

Tegenwoordig zie je niet zo gek veel Afrikaanse dames meer in Nederland maar toen barstte het ervan in de jaren 80/90
Momenteel zou ik niet weten wat er erg aan zou zijn als een Moldavische dame bijvoorbeeld zou zeggen dat ze Roemeens is of andersom , je voelt echt geen verschil tenslotte en zolang je niet van plan bent om met haar te trouwen en je verkeerde vliegtickets geboekt hebt om je aanstaande schoonouders te bezoeken zie ik het probleem niet zo

Hooguit is het lastig als je op een of ander forum een lijstje met verschillende nationaliteiten van DVP's die je bezocht naar waarheid in wilt vullen
 
Oei. Dat is lastig, omdat ik de nationaliteit niet altijd weet. Met zekerheid:

België
Nederland
Frankrijk
United Kingdom
Duitsland
Oostenrijk
Turkije
Bulgarije
Roemenië
Albanië
Polen
Finland
Tsjechië
Rusland
Oekraïne
Italië
Spanje
USA
Marokko
Moldavië
Brazilië
Colombia
 
Laatst bewerkt:
Nederland
Zweden
Denemarken
Spanje
Portugal
Italie
Ukraine
Tsjechie
Polen
Rusland
Peru
Colombia
Venezuela
Egypte
Indonesie
Thailand
Iran

Klein, zwart haar, licht tintje en slank heeft voorkeur, en liefst begin 20.
Als er nog tips zijn in deze categorie....hoor t graag 😁
 
  1. Antilliaans
  2. Argentijns
  3. Belgisch
  4. Braziliaans
  5. Bulgaars
  6. Chinees
  7. Colombiaans
  8. Dominicaans
  9. Duits
  10. Egyptisch
  11. Filipijns
  12. Ghanees
  13. Grieks
  14. Brits
  15. Hongaars
  16. Indonesisch
  17. Italiaans
  18. Japans
  19. Lets
  20. Litouws
  21. Marokkaans
  22. Mongools
  23. Nederlands
  24. Oekraïens
  25. Pakistaans
  26. Pools
  27. Roemeens
  28. Russisch
  29. Slowaaks
  30. Somalisch
  31. Spaans
  32. Surinaams
  33. Thais
  34. Tunesisch
  35. Venezuelans
  36. Wit-Russisch
 
Belgisch, Nederlands, Roemeens, Braziliaans, Oegandeens, Deens, Zweeds, Irakees, Australisch, Duits, Zuid-Afrikaans, Marokaans, Italiaans, Pools, ... zowat de volledige aardbol denk ik. Als ik nu ook in al die landen al eens geweest zou zijn eh ... :D
 
Kroegen zijn ook nutteloos als je het zo bekijkt
Aangezien kroegbezoek meestal alleen maar slap geouwehoer geeft en veel dronkelappen die lastig doen en er geen enkele dame te vinden valt die interessant is en/of gewillig om met je te neuken, vind ik het inderdaad nogal nutteloos.

Waar betreft de nationaliteiten, ondanks dat ik het eigenlijk niet belangrijk vind waar iemand wieg heeft gestaan kan ik me dit herinneren:
Nederland, Suriname, Bulgarije, Ecuador, Brazilië, België, Zuid Afrika, Dominicaanse Republiek, Roemenië...
 
Dat er weinigen zijn die opgeven dat ze met eentje uit Vaticaanstad neukten, kan ik wel begrijpen :ROFLMAO:
Maar ik zie bv ook weinig Luxemburgse en Zwitserse. Je kan nauurlijk niet tegelijkertijd je geld daar op de bank gaan zetten en het gebruiken om te gaan wippen.
 
Aangezien kroegbezoek meestal alleen maar slap geouwehoer geeft en veel dronkelappen die lastig doen en er geen enkele dame te vinden valt die interessant is en/of gewillig om met je te neuken, vind ik het inderdaad nogal nutteloos.
Iemand die dagelijks in de kroeg gaat rondhangen en wat rondjes geeft, en misschien bovendien ook nog een pakje sigaretten per dag de lucht in blaast, geeft meer uit dat iemand die een paar keer per week bv eens naar een raambuurt een wipje gaat doen. Zuipen en paffen is ongezond voor je lever en je longen. Neuken is gezond voor je prostaat. Ongeacht de nationaliteit van het meisjs. Denk daar maar eens over na, trek je besluit, en vul je lijstje van geneukte nationaliteiten rustig verder aan. :ROFLMAO:
 
Disclaimer 1: De meeste genoemde dames waren volgens mij ook Nederlands.
Disclaimer 2: Of het eerlijk was weet ik ook niet.
Disclaimer 3: Vergeet er vast een aantal.

Nederland
België
Duitsland
Spanje
Portugal
Italië
Polen
Roemenië
Tsjechië
Bulgarije
UK
Finland
Griekenland
Turkije
Marokko
Suriname
Brazilië
Dominicaanse republiek
Ghana
Thailand
Indonesië
Maleisië
 
Pools
Tsjechisch
Lets
Hongaars
Roemeens
Bulgaars
Oekraïens
Belarussisch
Russisch
Colombiaans
Dominicaans
Nederlands
Spaans
Italiaans

Dat is het wel zo'n beetje.
Laatste tijd vooral Oekraïens en Belarussisch :love:
 
Terug
Bovenaan Onderaan