Welke nationaliteit heeft jouw voorkeur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
  1. Antilliaans
  2. Argentijns
  3. Belgisch
  4. Braziliaans
  5. Bulgaars
  6. Chinees
  7. Colombiaans
  8. Dominicaans
  9. Duits
  10. Egyptisch
  11. Filipijns
  12. Ghanees
  13. Grieks
  14. Brits
  15. Hongaars
  16. Indonesisch
  17. Italiaans
  18. Japans
  19. Lets
  20. Litouws
  21. Marokkaans
  22. Mongools
  23. Nederlands
  24. Oekraïens
  25. Pakistaans
  26. Pools
  27. Roemeens
  28. Russisch
  29. Slowaaks
  30. Somalisch
  31. Spaans
  32. Surinaams
  33. Thais
  34. Tunesisch
  35. Venezuelans
  36. Wit-Russisch
 
Belgisch, Nederlands, Roemeens, Braziliaans, Oegandeens, Deens, Zweeds, Irakees, Australisch, Duits, Zuid-Afrikaans, Marokaans, Italiaans, Pools, ... zowat de volledige aardbol denk ik. Als ik nu ook in al die landen al eens geweest zou zijn eh ... :D
 
Kroegen zijn ook nutteloos als je het zo bekijkt
Aangezien kroegbezoek meestal alleen maar slap geouwehoer geeft en veel dronkelappen die lastig doen en er geen enkele dame te vinden valt die interessant is en/of gewillig om met je te neuken, vind ik het inderdaad nogal nutteloos.

Waar betreft de nationaliteiten, ondanks dat ik het eigenlijk niet belangrijk vind waar iemand wieg heeft gestaan kan ik me dit herinneren:
Nederland, Suriname, Bulgarije, Ecuador, Brazilië, België, Zuid Afrika, Dominicaanse Republiek, Roemenië...
 
Dat er weinigen zijn die opgeven dat ze met eentje uit Vaticaanstad neukten, kan ik wel begrijpen :ROFLMAO:
Maar ik zie bv ook weinig Luxemburgse en Zwitserse. Je kan nauurlijk niet tegelijkertijd je geld daar op de bank gaan zetten en het gebruiken om te gaan wippen.
 
Aangezien kroegbezoek meestal alleen maar slap geouwehoer geeft en veel dronkelappen die lastig doen en er geen enkele dame te vinden valt die interessant is en/of gewillig om met je te neuken, vind ik het inderdaad nogal nutteloos.
Iemand die dagelijks in de kroeg gaat rondhangen en wat rondjes geeft, en misschien bovendien ook nog een pakje sigaretten per dag de lucht in blaast, geeft meer uit dat iemand die een paar keer per week bv eens naar een raambuurt een wipje gaat doen. Zuipen en paffen is ongezond voor je lever en je longen. Neuken is gezond voor je prostaat. Ongeacht de nationaliteit van het meisjs. Denk daar maar eens over na, trek je besluit, en vul je lijstje van geneukte nationaliteiten rustig verder aan. :ROFLMAO:
 
Disclaimer 1: De meeste genoemde dames waren volgens mij ook Nederlands.
Disclaimer 2: Of het eerlijk was weet ik ook niet.
Disclaimer 3: Vergeet er vast een aantal.

Nederland
België
Duitsland
Spanje
Portugal
Italië
Polen
Roemenië
Tsjechië
Bulgarije
UK
Finland
Griekenland
Turkije
Marokko
Suriname
Brazilië
Dominicaanse republiek
Ghana
Thailand
Indonesië
Maleisië
 
Pools
Tsjechisch
Lets
Hongaars
Roemeens
Bulgaars
Oekraïens
Belarussisch
Russisch
Colombiaans
Dominicaans
Nederlands
Spaans
Italiaans

Dat is het wel zo'n beetje.
Laatste tijd vooral Oekraïens en Belarussisch :love:
 
Ik kom er net achter, dat ik hier nog geen lijst gepost heb, alhoewel het een van mijn hobbies is - verzamelen van landenpunten :)

Europa
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Engeland, Schottand, Oostenrijk, Polen, Hongarije, Bulgarije, Roemenië, Serbia, Kroatië, Slovakije, Slovenië, Griekenland, Albanië, Moldavia, Ukraine, Rusland, Czech, Italie.
Dan was er nog een dame, die beweerde Zweeds te zijn, maar daar geloof ik weinig van.

Afrika
Kaapverdië, Algerije, Ghana, Nigeria, en nog een aantal andere landen, maar de communicatie met de dames is vaak moeizaam en ze vertellen volgens mij een hoop onzin.

Azie
Turkije, Thailand, China, Korea (Zuid), Kazachstan (nee niet de zus van Borat), Plus een dame die zei dat ze Japans was. Denk het niet.

Americas
USA, Jamaika, Haiti, DomRep, Mexico, Venezuela, Colombia, Ecuador, Panama, Peru, Argentinië

Australië
Australië

Er ontbreken dus nog een hoop landen. Op een na wil ik ze graag allemaal doen. Vaticaan hoeft voor mij niet.
 
Hier enkele: Nederlands, Belgisch, Duitsland , Polen , Hongaars, Roemeens, Tsjechisch, Turks, Marokkaans, Dominicaans, Braziliaans, Argentijns, Slowaaks, Oekraiens , Chinees ,Spanje , Indonesisch , India,Italië , Portugese , Thaise, Rusland , Zweedse, en dit over 30 jaren ,misschien zelfs wel nog eentje vergeten ?
 
Europa:
Belgie
Spanje
Rusland
Hongarije
Roemenië
Turkije
Bulgarije
Moldavië
Slovakije
Albanie
Griekenland
Tsjechië
Azië:
Thailand
China
Taiwan
Afrika:
Ghana
Nigeria
Sierra Leone
Kameroen
Zuid Amerika:
Mexico
Cuba
Dominicaanse republiek
Brazilie
Venezuela
Colombia

Kan er nog een paar vergeten zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk zogoed als alleen maar Belgische dames gehad, vooral Vlaamse maar ook enkele Waalse.
En daarnaast ook een paar maal een Nederlandse. Maar eerlijk gezegd, van geen enkel van die Nederlandse dames ben ik ooit echt tevreden geweest.
Verder een paar maal enkele Duitse dames die allemaal wel vrij goed Nederlands spraken.
Ooit eens een paar maal bij een Franstalige dame geweest die me steeds goed verzorgd heeft. Achteraf zou blijken dat ze waarschijnlijk Marokkaans was.
Een paar Franstalige dames, Waals of Frans, waarvan ik niet weet welke nationaliteit ze hadden. Van een van hen vermoed ik dat ze misschien wel eens Italiaans zou kunnen zijn. Een Aziatische, vermoedelijk Thaise.
Verder weet ik niet meer, maar veel andere zullen het niet meer geweest zijn. Ik twijfel nog even of er misschien ook eens geen Engelse de revue gepasseerd is maar dat is zeker geen zekerheid.
Slotsom doorheen de + 40jaar dat ik al wandel was zeker 95% van de dames Belgisch en Nederlandstalig. En dat hou ik liefst zo, daar voel ik me het beste bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan