Recensie Micha, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/are-you-naughty
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Micha is een bloedmooie vrouw van halfweg de 30, met lang zwart haar, eindeloos lange benen, een fijne taille en vooral: een ongeziene sekslust!

Je kan er heel harde kinky dingen krijgen, zoals diepe fisting enz, maar zelf ga ik er voor het gewone sekswerk. En daar maakt Micha ook altijd een geweldig spel van.

Meestal als ik er ga is ze volledig ingeolied (en ja, de geur daarvan hangt wel nog even aan je kleren daarna). Ze heeft van die héél hoge laarzen aan en met die lange benen 'vangt' ze je tijdens het voorspel. Daar lig ik dan: gevangen tussen die lange benen, verlustigd die poes en dat perfecte kontgaatje te verwennen.

Ze laat zich gewillig aflikken, maar niet zonder er heel wat show bij te verkopen. Je krijgt er echt wel een zéér geile ervaring. Ook het pijpen en het neuken is geweldig. Eén nadeel voor mij is dat ze me zo intens de seks intrekt, dat ik het niet heel lang kan volhouden voor ik het condoom volspuit.

Ook achteraf blijft ze in voor een leuk babbeltje, waardoor ik er altijd erg tevreden buiten ga.

Als ze aanwezig is, heeft ze een naambordje hangen.

Micha adverteert o.a. op Redlights: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/are-you-naughty.html
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ga nu al een hele tijd op regelmatige basis bij Micha, ook tijdens de lockdown, en zij levert de perfecte kinky service. Ze is in staat je grenzen te verleggen en staat voor heel veel open. Wat opvalt zijn haar ellenlange benen, idd steeds glimmend van de olie. Eenmaal op het bed gekluisterd, domineert ze je van kop tot teen. blinddoek, gag, collar, bondage, sounding, strapon, ... ze heeft het allemaal in petto. De perfecte meesteres voor elke nederige seksslaaf. Absoluut herhalingsgevaar!
 
Was ze deze week maandag (de 24st) aan het werk?
Of werkt ze niet op maandag, of staat ze soms ergens anders dan op 35/2?

-Op 35 heb ik links (35/1) af en toe Claudia gezien, heel kort want als de ene klant buiten was stond er direct iemand anders klaar om binnen te stappen.
-Rechts (35/3) stond een andere blondine die weinig klanten had.
-In het midden (35/2) heb ik Micha niet zien staan, noch een andere vrouw. De plek leek me onbezet.
Kort na 13u was ik in het SKW. Tot rond16u.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/where-are-my-naughty-boys.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame geweest die nu privé ontvangt, ik moet zeggen wat een toppertje is dit, je zou echt niet zeggen dat dit een meesteres is, maar ze kan verschillend uit de hoek komen als meesteres maar ook een gewone gfe. De laatste tijd ben ik in de ban van sounding en heb thuis al wat geëxperimenteerd, maar wou nu echt is naar een dame gaan die hier in bedreven was en dan maar de stap gezet naar Micha. De ontvangst was zalig ze stelde me op mijn gemak en bood me meteen een drankje aan, maar wat een knappe dame is dit.

Ze vroeg me wat ik wou, wat ik zeer belangrijk vond, ze bood me ook poppers aan, dit was al geleden van in mijn jeugdperiode maar ben ik niet op in gegaan mss de volgende keer.

Ik kleedde me rustig uit en legde me op het bed, ze liet me de verschillende sounds zien die variëren van siliconen, alsook die van metaal, ik heb haar maar laten doen en het beleefd. Wel ik heb hier het orgasme van mijn leven ervaren. Eerst heeft ze me gepijpt (mc) en de siliconen sound dit lichtjes mijn prostaat raakte, wat een gevoel, daarna terug wat gel op gedaan en de verschillende metalen in mijn penis gestoken, ondertussen bespeelde ze mijn paal met een vibrator op de eikel en over de gehele lengte van mijn erectie, brrrr zalig.

Hierna stak ze de dilator in mijn penis die vibreert en tot aan de prostaat komt, ik kreeg een enorm gevoel om te plassen en was hier ook bang voor dat dit zou gebeuren en concentreerde me hierop teveel. Ze zei dat dit normaal was en dat ik me moest focussen op en dit gevoel wegdenken,niet zo makkelijk de eerste keer natuurlijk, maar na een minuut of 5 begon ik me echt te focussen en haar te vertrouwen.

Wat hierna gebeurde had ik nog nooit ervaren, ik voelde een orgasme komen van jewelste, er kwam een straal en mengeling van prostaatvocht en sperma uit en ze bleef maar gaan met haar dilator in mijn penis, dit hield zeker 6 à 7 minuten aan, veel anders dan zomaar klaarkomen. Ik was echt aan het squirten, achteraf vertelde ze me dat dit hetzelfde gevoel is, wanneer men de g-spot van de vrouw stimuleert en dan ook vocht afgeeft.

Ze keek me geil aan en vroeg of ik ok was en of het gevoel er nog was, al bevend zei ik ja stop niet. Ze bleef zachtjes op en neer mijn prostaat bewerken met de vibrerende dilator, tot ze zag aan men uitlatingen dat het aan het uitdoven was. Ze verwijderde zachtjes de dilator en zei me, ziezo je eerste ervaring met klaarkomen via de prostaat is een feit. Wat een zalig en lang gevoel was dit, ik heb haar wel 4 keer bedankt.

Micha zal me zeker nog terug zien, heb het gevoel dat er nog veel meer mogelijk is met haar kwaliteiten, kortweg de max van een griet. Ik kan niet wachten tot de volgende sessie.
Grtz Jack
 
Ik ben daarstraks eens gaan piepen bij Micha....

Heel fijne ervaring... echt een kinky meid waarmee je eigenlijk alles kunt doen ook al heeft ze wel haar eigen grenzen ook. Goede communicatie... ze is zeker geen newbie... ik heb helaas geen idee of ze nog gewone seks aanbiedt. Ik vroeg haar voor facesitting en daarvoor wou ze me toch iets beter kennen...

Geen probleem, het spel was heerlijk en geen horlogekijker!

En djeez wat is ze knap... ik ga toch eens terug om die heerlijke kont op m'n face te hebben...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Micha langsgeweest. Niet privé maar in het skw.

Als je aangeeft wat je wilt en haar respecteert geeft ze zich 200%

Toppertje
 
Terug
Bovenaan Onderaan