Recensie Michaela, Den Haag, Geleenstraat 72 bp k5 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Niet gezien :)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hoewel ik bij uitstek een dagwandelaar ben, en doorgaans meer vrouwen dan transen bezoek, nu eens een (vroeg) avond bezoek aan een trans

Na een hele dag klussen voelde deze nobele neukert de behoefte zijn dagelijkse 15CC te doneren, en wel op de Geleenstraat.
Na een rondje te hebben gelopen zag ik eigenlijk weinig dat open en leuk was. Zoals ik dat wel vaker heb dan pak ik op het laatst de laatste strohalm die ik zie (i know i'm crazy)

Daar stond een TS die overduidelijk nog maar net haar dienst begonnen was, jeans nog aan en spullen aan het uitpakken. Haar gezicht zag er wel aardig uit, en ik besloot naar binnen te gaan.

Kathy, uit Mexico.

Het kan zijn dat ze nog niet helemaal in de werkmodus stond, gelijk condoom erom en pijpen (dat soort acties is voor mij een YUGE turn off) na wat minuten pijpen wilde ik eigenlijk al weg, maarja...wel ff neuken natuurlijk. zo gezegd zo gedaan. Klaarkomen zat er ook niet bij, ik haalde hem eruit en ze vroeg "Finished"? Nou nee niet echt :)

Wel heeft ze het heerlijk met de hand afgemaakt.

All in All, ik ga daar niet meer heen. Zoals eerder gezegd wellicht kwam het omdat ze nog niet in de werkmodus stond, maar het afraffelwerk wat ik meemaakte is gewoon een "No go" voor mij.

Gegroet,
Opperman
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan