WHEM Michele amsterdam “ NL”

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tony95

Vaste klant
168
12/01/22
83
4
Afgesproken met haar .. eenmaal het adres gekregen en huisnummer reageert ze niet meer -.-

Iemand die haar heeft ontmoeten en is ze echt nl?
 
Als je het adres en huisnummer hebt kun je nog altijd aanbellen🤣🤣
@Tony95 schreef het al, in Amsterdam heb je natuurlijk begane grond, 1 hoog, 2 hoog enz. Wat ook vaak gebeurt is dat "ze" een huisnummer op geeft en dan aan de overkant vanuit het raam kan observeren. Ik zou daarom nooit zomaar aanbellen. Sommige deurbellen zijn echt loeihard dus ik vraag altijd of ik uberhaupt wel moet aanbellen wanneer ik aan de deur sta. Voel me nooit prettig als er dan op meerdere ramen allemaal gordijnen opengaan opeens.
 
@Tony95 schreef het al, in Amsterdam heb je natuurlijk begane grond, 1 hoog, 2 hoog enz. Wat ook vaak gebeurt is dat "ze" een huisnummer op geeft en dan aan de overkant vanuit het raam kan observeren. Ik zou daarom nooit zomaar aanbellen. Sommige deurbellen zijn echt loeihard dus ik vraag altijd of ik uberhaupt wel moet aanbellen wanneer ik aan de deur sta. Voel me nooit prettig als er dan op meerdere ramen allemaal gordijnen opengaan opeens.
I know was ook meer als grap bedoelt dan serieus, ik weet hoe het werkt 😉
 
Heel lullig allemaal maar best een vaak voorkomend iets...misschien dat ze een dubbele afspraak had staan en niet dapper genoeg om dat toe te geven.
Mannen maken er ook een potje van om af te spreken en niet op te dagen helaas.
Ik had ook interesse in deze dame maar daar ben ik nu dus vanaf.
 
Afgesproken met haar .. eenmaal het adres gekregen en huisnummer reageert ze niet meer -.-

Iemand die haar heeft ontmoeten en is ze echt nl?
Afgesproken met haar .. eenmaal het adres gekregen en huisnummer reageert ze niet meer -.-

Iemand die haar heeft ontmoeten en is ze echt nl?
Geen idee wat dit is…
Op de Whatsapp status staat een Poolse tekst
nie moj cyrk nie moje malpy
Niet mijn circus, niet mijn apen

Soms krijg je een antwoord meestal niet
 
Ik probeerde ook een afspraak te maken. Dat kon "maar wat had je in gedachten?".

ik antwoord morgenochtend bijvoorbeeld? " sorry schat ik date niet in de ochtend". Ik vraag en om 12:00 bijvoorbeeld? geen amtwoord

dus dat gaat het niet worden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan