Recensie Michelle Snaiders, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik dacht haar al te herkennen van ergens. Nooit verwacht haar te zien op de wallen. Ik zag haar en liep haar kant op om haar eens beter te bekijken. Deur ging meteen open, ik vroeg 50?
Yes baby come.
Ik ontving PZC heb der kont gegeten en heb haar even hard mogen rammen. Ze is bloedgeil en lekker om te zien, en zoent gepassioneerd poehh. Kan niet geloven dat ik maar 50 kwijt ben!

Ze probeerde wel mij te toppen maar daar doe ik niet aan. Verder was ze een topper

Ik ken haar nog wel van een aantal jaar terug, toen vond ik haar ook al erg aantrekkelijk. Afgelopen dinsdag liep ik een rondje op weg naar een privé afspraak toen ik op nr 14 een prachtige trans zag staan. Valt sowieso op in de Bloedstraat waar de gemiddelde leeftijd van de transen tegenwoordig 50+ is.
Liep er nog 2 keer langs en wat een plaatje. Had alleen geen tijd om beter te kijken en nu valt het kwartje dat het om deze dame gaat, had haar toch anders in mijn hoofd maar zal wel om dezelfde dame gaan.
Toch snel nog eens kijken of het echt dezelfde dame is of toch een nieuwe trans.

Nog een update van iemand ? Nr heeft bij mij ook geen plaatje maar dat kan als je geen contact bent, is wel een business account zo te zien. Staat niet meer op Kinky en denk ik dus ook niet in de Bloedstraat meer ?

Terug
Bovenaan Onderaan