Wallen Fossiel
Wandelaar
Vandaag weer gespot in de Bloedstraat 14.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe laat was dat? Ik wil wel de gok wagen erlangs te lopen maar moet niet onchristelijk laat zijn.Vandaag weer gespot in de Bloedstraat 14.
Rond half 3Hoe laat was dat? Ik wil wel de gok wagen erlangs te lopen maar moet niet onchristelijk laat zijn.
Dikke een mid-grote - perfectDus heeft zij een grote piemel, of is het een kleintje?
Heb ik zeker andere nummerGeen antwoord is niks nieuws, maar dat haar profielfoto weg is, doet mij vooral twijfelen.
Niet meer gezienIs deze dame nog wel actief op de Wallen? Ben de opties aan het verkennen deze zomer.
Zit er er door de dag of avondshift?Ook maar een keer een review schrijven, al zal het niet heel serieus genomen worden.
Na een vrijmibo een beetje op de wallen rond gelopen omdat op zo'n moment de hersenen een kopje lager liggen, hier al gelezen dat Michelle er was en ook vanwege foto's die ik al eerder gezien toch wel een bucketlist geval.
Kan niet anders zeggen dat het een mooie trans is en ook nog eens heel aardig, jammer dat ik zelf iets teveel gedronken had om actief te zijn, maar al met al erg leuk, begon met 100 maar ik had het naar m'n zin dus uit mezelf 100 erbij gegeven, echt een relaxte dame, ga zeker nog een keer terug.
Het was in de bloedstraat eerste lage (kelder) raam links vanaf de gracht, ze zei mij dat ze donderdag t/m zondag daar werkt.