WHEM Mieke uit Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En ik begrijp jouw reacties niet... Mijn bericht is meer positief dan negatief vind ik, alleen is de klik er niet. Mag ik dan niet zeggen? Is het hier enkel voor de "goed nieuws show"? Dacht het niet dit is een review/ recensie site en dan moet je eerlijk uw ervaring neerpennen. Met respect. Ook voor andermans mening. Amen😁
 
Das nieuw voor mij. Ben 2 keer bij haar geweest waar ze nu ontvangt en feitelijk nooit naar intiem gevraagd. Ook omdat ze het niet aanbood. Maar leuk om weten. Is er dan een meerprijs en is intiem dan in bed of ook op de massagetafel. Jij kent haar blijkbaar al lang.
 
Een dagje vrijaf vandaag en deze morgen gebeld om een afspraak te maken. Ze had gelukkige nog een plaatsje vrij in de namiddag. Ik vroeg of ze het adres wou doorsturen. Na een paar minuten krijg ik bericht waar ze doodleuk aangeeft dat er iemand anders zal langskomen! Tja, iedereen kan eens missen maar niet de minste verontschuldiging hiervoor of voorstel voor een afspraak op een andere keer. Mij zegt het genoeg dat ik geen pogingen meer zal ondernemen om nog te proberen daten met haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan