WHEM Mila, Leeuwarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gerrit62

Newbie
17
18/01/23
4
1
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/3164337-mila

Van deze dame staan lovende verhalen op Kinky.nl maar ze heeft nog wel een paar lessen in fatsoen nodig.

Afgesproken voor 21.30 uur , toen vroeg ze , voor ik nog 30 minuten moest gaan rijden , of het ook om 22.00 uur kon. Ik gaf als reactie dat dit mij te laat zou worden. Ze ging daarop akkoord voor 21.30 uur. Ik heb gezegd dat ik een bericht zou doen zodra ik in de straat stond en dat deed ik ook. Het bleef stil aan de andere kant................. Na 5 minuten nog maar eens bericht gedaan en toen belde ging ze beeldbellen maar de verbinding was slecht. Toen bleef het weer stil dus haar gebeld. Geen gehoor. Weer bericht gedaan waarop reactie kwam. Dat ze uitliep en of het ook 20 minuten later mocht.

Hier heb ik op geantwoord , NEE!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En ze ontvangt weer in Leeuwarden dit keer met een ander telefoonnummer.
Foto's lijken van geen kant
 
Heb haar ooit bezocht, video komt niet echt overeen met het echt. Vond haar tegenvallen.

Wel een hele lieve meid die een klein beetje Engels kan, meerdere rondes mogelijk. Ze was niet heel actief in bed.

Ik gaf haar uiteindelijk teveel geld na een misverstand, dit heeft ze nog netjes terug gegeven nadat ze het geteld had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan