Recensie Mila Nieuwstad 53-1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pukkeltje

Wandelaar
27
09/10/22
8
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mila is een Hongaarse dame die me naar binnen lokte met een lieve lach.
Enmaal binnen en de financiën afgehandeld hebbend vlogen de kledingstukken snel uit, tijd is geld dacht ik.
Zelf aangeboden mijn handen en lid te wassen alles lekker fris vind ik fijner.
Kom lekker liggen, werd meteen liefdevol beklommen en bereden tot het wat harder werd beneden en een C erom werd gedaan, Na wat zoenen en in overleg tongen werd de stemming wat hitsiger en werd ik. heerlijk gepijpt en gelikt, toen ik het vroeg kwam ze een poos op mijn gezicht zitten, daarna werd ik bereden door een amazone de de kunst an het melken met de vaginaspieren uitstekend beheerst, het was zeer ontspannend tot ze zei en nu jij, Fuck me doggy, na een poosje doggy ging mevr op haar rug met de boodschap Finish it. Zo gezegd zo gedaan, (of het echt was kom je nooit achter het is een profi.)
Van het begin tot het eind kwam er geluid (kletsen/kreuntjes) uit haar alleen tijdens het pijpen was ze bijna stil.
Wassen en aankleden drie zoenen mee voor onderweg.
Dit was niet de laatste keer dat ik bij haar was.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik heb deze dame mogen bezoeken. Zeer ervaren maar op een positieve manier. Heel geilig mag ik wel zeggen. Mooie lingerie en weet snel wat je waardeert. Mijnbezoek nu een kleine week geleden was mijn tweede bezoek aan haar. Na de eerste keer nog wat twijfels maar nu overtuigd van haar kwaliteiten. Mooie, ferme sili-tieten die naar haar eigen zeggen pas nieuw zijn. (En dat geloven we dan maar). Heeft van alles in huis om het een man naar de zin te maken. Trio is ook mogelijk maar dat niet gedaan.

Bij binnenkomst kruipt ze als een krols katje tegen je aan en rijdt een beetje je op. Welnu; dat werkt altijd bij mij. Als ze dan ook nog eens die lekkere tieten in de strijd gooit dan ben ik verkocht en besloot ik wat langer dan het standaard half uur te blijven. Wel; dat is een aanrader. Ze likt alles wat je hebt en dat mag ook wederzijds.

Lekker hoor
 
Nogmaals de loftrompet over deze dame steken....

Als eerder geschreven super ervaren en ze speelt een supergeil spel. Ze fantaseert er op los en probeert zo los te peuteren waar je geheime fantasieën over gaan en vervolgens neemt ze je daar in woord en daad in mee.

Ze rijdt professioneel over je jongeheer, pijpt overtuigend met de nodige kreuntjes en andere geluidjes,,,

Kortom een topper in de straat waar ik van plan ben nog veel van te gaan genieten.

.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
NU bijna twee weken geleden deze dame weer bezocht. Het was een feestje. Ik was al langs een ander raam gegaan en ook daar best wat lol gehad maar het kwam niet in de buurt van de service die ik bij deze buitengewoon sexy dame mocht ervaren.

Allereerst; ze ziet er buitengewoon geil uit. Mooie lingerie, lekkere (zij het helaas silli) tieten. Maar wel de juiste vorm en grootte. Ze is actief, profi, en ze ziet er niet alleen geil uit ze acteert ook zo. Ze zegt de juiste geile dingen en alleen dat maakte al dat, hoewel ik al een deel van mijn kruit bij het eerste bezoek had verschoten dat, ik "aangenaam mocht verpozen" om het maar eens deftig te zeggen.

Ze pijpt grandioos. Langzaam, snel, diep of alleen het puntje ze weet er wel raad mee. Ondertussen kijkt ze je af en toe met een blik aan die je als ik het zo mag zeggen een prettige aanblik biedt.

Kortom dit is een geile topper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan