Recensie Rebeca, Zutphen (vh Haarlem, Oudenbosch) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.157
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6049671-rebeca
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
nieuwe dame die ineens opdook..
foto's zagen er leuk uit...en na een peleton Latina's was het weer eens tijd voor een slavische dame..
afspraak ging via de app vrij snel..ze gaf me te kennen dat ze na 14.00u beschikbaar zou zijn..dus ik vroeg haar ofdat ze me wilde appen wanneer ze beschikbaar was..
meestal hoor je dan natuurlijk niks meer..deze keer het tegendeel..om 13.30 kreeg ik de vraag hoe laat en hoe lang de bedoeling was
adres in Oudenbosch..is echter niet het inmiddels bekende adres waar half Brazilie en Venezuela zit..dit is een stuk verder..
rustige buurt..maar wees niet te opzichtig ,dit is niet echt een volksbuurt..

affijn ..op afgesproken tijd binnen gelaten..en is ze de dame van de foto's?..jip wel degelijk..
best een mooi figuurtje ,tegen mager aan te noemen en een bescheiden A cupje..haar whatsapp foto is ze ook..al heeft ze wel last van pigmentvlekken in haar gezicht..
je word ontvangen in een kamer die omgebouwd is tot massagepraktijk..hangt een wasbak ,waar je je gun kunt wassen..
ik moet zeggen dat 'rebeca' best vriendelijk is ,maar het spontane grappige wat je soms meemaakt bij Latina's ,dat heeft ze niet ..zie je bij meer Roemenen..het is natuurlijk soms een harde omgeving waar die meiden uitkomen en dat laat sporen achter..
je zou het kil zakelijk kunnen noemen..maar aangezien ik wat Roemeens begon te praten met haar ontdooide ze wat ..ze begreep ook niet hoe een nederlander haar taal machtig was ,al dan niet op een manier zoals van Gaal engels beheerst ..blijkt dat een jongen waar ik mee gewerkt heb uit dezelfde regio komt..
daar schrok ze eerst van,maar was ze gelukkig zo vergeten..

back to sex..
dame pijpt goed zonder condoom en zolang JIJ wilt..je moet haar zelf sturen verder ,ze neemt zelf nauwelijks initiatief ,en dat vond ik niet erg..
heb haar heerlijk laten zuigen totdat ik haar op haar buikje legde en prone bone neukte..
ze is niet heel strak ,dus ik kon lang op het randje blijven..ze kreunt lekker mee ..nog even lepeltje lepeltje gedaan
verwacht weinig feedback vanuit haar verder..al vond ze gevingerd worden op haar klit terwijl ik zachtjes stootte wel fijn..maar ze laat zich nimmer echt gaan..
ik kon het niet langer uitstellen en mocht over haar tietjes klaarkomen..
doekjes om te poetsen..tijd zat er nog niet op..dus nog wat gebabbeld..in Roemengels ...over haar situatie hier en thuis etc..
toen ze vroeg ofdat ik nog zin had..ik legde haar had op mijn pik en die begon ze opnieuw te strelen..na een minuut of 2 was ik weer wakker en heb ik haar nog een minuutje of 10 lekker laten zuigen..
jammer dat ik de dag vantevoren al 2x ontploft was ..dus de 2e keer kwam er niet van..niet zo snel in ieder geval..
dus nog wat gebabbeld ..en dat was het..
ze blijft nog wel even hangen totdat ze een vaste locatie heeft..want ze dacht dat dat makkelijker zou zijn in Nederland ..blijkt dus niet..
dus kan zo maar zijn dat ze weer verkast..

leuke iets aparte dame..al met al best genoten..zeker het gepijpt worden door haar..
herhalingsgevaar...50% zoiets.
.misschien wel..tarief is leuk en veel laat ze toe..zoenen is het enige niet, 'to personal' zei ze
nzc zal ook wel..tegen extra..maar dat doet ons niet..we zijn niet helemaal van de pot gerukt..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6049671-rebeca
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren had ik een date met Rebeca. Haar profielfoto's op kinky.nl trokken mij erg aan. Ook de reviews over haar waren goed.
Via WhatsApp ging het afspreken vlot, ze reageerde heel snel. Eenmaal bij Rebeca was duidelijk dat zij de jongedame van de foto's was.
Rebeca zie er erg mooi en sexy uit. Naakt is zij trouwens nog mooier.
Nadat we allebei uit de kleren waren kon ik zien hoe mooi Rebeca is. Ze heeft kleine borstjes en mooie kleine billen. Een plaatje. Eerst kreeg ik een lekkere pijpbeurt zc en toen mijn pik hard was, kwam ze boven op mij zitten, mijn pik verdween zonder condoom in haar strakke kutje. Dit is toch het allerlekkerst. Tijdens korte pauzes konden we aardig met elkaar praten, hoewel haar Engels iets beperkt is, begrepen we elkaar goed. Helaas is ze geen liefhebber van zoenen, maar dat maakt ze met neuken meer dan goed. Toen Rebeca op haar rug gelegd en mijn stijve pik weer in haar heerlijke kut gestoken. Na een ultieme neukbeurt in haar kut klaargekomen.

De ontvangst locatie is netjes, maar basaal. Ik hoop dat ze nog een andere plek kan vinden. Rebeca is een mooie jonge, slanke dame. Het neuken met haar vond ik heerlijk, zeker zonder condoom. .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan