Recensie Mila, Rendez Vous Prive, Made 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
326
01/07/21
204
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.rvp-girls.nl/nieuw/mila
Totale kosten (in euro)
200
Na de vele lovende geluiden heb ik vrijdagmiddag de stoute schoenen maar eens aangetrokken en op de bonnefooi naar RVP gereden. Dit huis ligt inderdaad mooi afgelegen zodat je zeer discreet naar binnen kunt. Omdat het mijn eerste bezoek was werd ik in de separee gezet en kwamen de dames een voor een zich voorstellen. Ik had wat onderzoek vooraf gedaan en wilde graag met Mila kennismaken. Eerlijkheidshalve heb ik wel even getwijfeld of ik niet alsnog voor Larissa zou gaan omdat zij zich erg leuk voorstelde en ook een vraag voor mij had.

Maar goed, toch voor Mila gekozen en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Ik vind een praatje namelijk wel zeker zo van belang en we hadden een goede klik. Mila heeft gevoel voor (mijn?) humor en ze wil van alles van je weten. Maar daar komen we natuurlijk niet alleen voor, we hebben een heerlijke date gehad met lekker veel zoenen en beffen wat ik erg fijn vind om te geven en Mila daar erg van kon genieten :rolleyes:
Het uurtje vloog dan ook voorbij en we moesten in een keer best wel opschieten met aankleden, afscheid nemen enzo.

Al met al een mooie en goede ervaring rijker en ik ga hier gegarandeerd nog vaker naar toe.

Enige kanttekening is wel de foto van Mila op de site van RVP, die komt wel overeen met de echte Mila maar hij is van lange tijd terug of enigszins bewerkt...
 
Als je op de foto klikt zie je een stuk van Mila haar gezicht. Mila in het echt is wat mij betreft qua lichaam toch wel gewoon normaal qua lichaamsbouw en niet zoals de tekst van RVP zegt superslank. De foto is van een aantal jaar terug volgens mij. Mocht ik haar treffen de volgende keer dan zal ik het eens op het woord gooien

Als ik er tijd voor heb ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame stelde zich vriendelijk voor tijdens voorstelrondje, qua lichaam en leeftijd niet precies mijn type maar ik had er zin in, en zij leek er ook zin in te hebben. Dame praat een beetje veel, maar verder hebben we een heel leuk half uurtje gehad. Heel lekker gepijpt met veel speeksel en variatie. Dame doet haar best om erachter te komen wat je geil maakt en doet dat vervolgens ook. Inzet heel goed en aardig dame, ik ga nog wel een keertje langs als het zo uitkomt!
 
Voor deze leuke MILF gekozen omdat ze heel enthousiast overkwam. Gehuld in leuke lingerie en pumps. Ipv een half uur voor een uur geboekt. Wilde samen douchen. Daar had ik geen behoefte aan dus op bed beland. Zoenen en tongzoenen was niet mogelijk. Had al geen zin meer. Dan maar besloten om haar te verwennen. Heeft een mooi atletisch lichaam met lekkere tieten en een zachte huid. Dus flink gelikt en haar uitgebreid gebeft. Kreeg de vraag of ik zonder condoom gepijpt wilde worden. Dat was 50 Euro extra. Nu zie ik hier de noodzaak nooit van in dus afgewimpeld. Het pijpen met condoom was kort van duur en mocht geen naam hebben. Daarna een stomende neukpartij die zijn weerga niet kent. Mila was na een kwartier uitgeput en moest bijkomen. We hadden nog een halfuur. Ik kom echter niet voor monopoly maar om een potje flink te neuken.

Tussendoor ging ze meerdere malen douchen. Dat was voor mij telkens een spelbreker. Vroeg of ik op het eind over haar borsten klaar mocht komen. Ja, dat kon tegen bijbetaling van 25 Euro. Zei dat ik dat er niet voor over had. Zegt ze ja maar je hebt het wel in je beurs
eek.png
Ze had dus goed meegekeken tijdens het afrekenen
wink.png
Voor alle extra's dien je bij te betalen zei ze, zelfs voor het likken aan jouw tepels. Dan heb je al geen zin meer. Ze probeerde me nog af te trekken onder de douche wat niet opschoot, veels te hard. Toen nog maar een standje gedaan. Beffen mocht niet meer en mezelf dan maar met de hand geholpen.
 
Voor deze leuke MILF gekozen omdat ze heel enthousiast overkwam. Gehuld in leuke lingerie en pumps. Ipv een half uur voor een uur geboekt. Wilde samen douchen. Daar had ik geen behoefte aan dus op bed beland. Zoenen en tongzoenen was niet mogelijk. Had al geen zin meer. Dan maar besloten om haar te verwennen. Heeft een mooi atletisch lichaam met lekkere tieten en een zachte huid. Dus flink gelikt en haar uitgebreid gebeft. Kreeg de vraag of ik zonder condoom gepijpt wilde worden. Dat was 50 Euro extra. Nu zie ik hier de noodzaak nooit van in dus afgewimpeld. Het pijpen met condoom was kort van duur en mocht geen naam hebben. Daarna een stomende neukpartij die zijn weerga niet kent. Mila was na een kwartier uitgeput en moest bijkomen. We hadden nog een halfuur. Ik kom echter niet voor monopoly maar om een potje flink te neuken.

Tussendoor ging ze meerdere malen douchen. Dat was voor mij telkens een spelbreker. Vroeg of ik op het eind over haar borsten klaar mocht komen. Ja, dat kon tegen bijbetaling van 25 Euro. Zei dat ik dat er niet voor over had. Zegt ze ja maar je hebt het wel in je beurs
eek.png
Ze had dus goed meegekeken tijdens het afrekenen
wink.png
Voor alle extra's dien je bij te betalen zei ze, zelfs voor het likken aan jouw tepels. Dan heb je al geen zin meer. Ze probeerde me nog af te trekken onder de douche wat niet opschoot, veels te hard. Toen nog maar een standje gedaan. Beffen mocht niet meer en mezelf dan maar met de hand geholpen.
Ik heb zoon zelfde soort ervaring gehad pas alleen nog geen tijd gehad om te schrijven
 
Voor deze leuke MILF gekozen omdat ze heel enthousiast overkwam. Gehuld in leuke lingerie en pumps. Ipv een half uur voor een uur geboekt. Wilde samen douchen. Daar had ik geen behoefte aan dus op bed beland. Zoenen en tongzoenen was niet mogelijk. Had al geen zin meer. Dan maar besloten om haar te verwennen. Heeft een mooi atletisch lichaam met lekkere tieten en een zachte huid. Dus flink gelikt en haar uitgebreid gebeft. Kreeg de vraag of ik zonder condoom gepijpt wilde worden. Dat was 50 Euro extra. Nu zie ik hier de noodzaak nooit van in dus afgewimpeld. Het pijpen met condoom was kort van duur en mocht geen naam hebben. Daarna een stomende neukpartij die zijn weerga niet kent. Mila was na een kwartier uitgeput en moest bijkomen. We hadden nog een halfuur. Ik kom echter niet voor monopoly maar om een potje flink te neuken.

Tussendoor ging ze meerdere malen douchen. Dat was voor mij telkens een spelbreker. Vroeg of ik op het eind over haar borsten klaar mocht komen. Ja, dat kon tegen bijbetaling van 25 Euro. Zei dat ik dat er niet voor over had. Zegt ze ja maar je hebt het wel in je beurs
eek.png
Ze had dus goed meegekeken tijdens het afrekenen
wink.png
Voor alle extra's dien je bij te betalen zei ze, zelfs voor het likken aan jouw tepels. Dan heb je al geen zin meer. Ze probeerde me nog af te trekken onder de douche wat niet opschoot, veels te hard. Toen nog maar een standje gedaan. Beffen mocht niet meer en mezelf dan maar met de hand geholpen.
Wel wisselende ervaringen dus, bij mij leek ze veel minder op de centen en ik vond haar serieus wel gezellig. Misschien scheelt het dat ik wel voor PZC heb gekozen, dat dame dan in ieder geval weet dat dat geld binnen is?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan