Recensie Milf, Nuth 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MJ1970

Wandelaar
45
21/12/21
16
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.hoertjes.xxx/nuth/24241/milf
Totale kosten (in euro)
50
Inmiddels ben ik 3x bij deze BBW dame in Nuth geweest. De eerste keer had ik niet veel tijd en had voor een pijpdate gekozen. Ontvangst was vriendelijk en meteen leuk kletsen. Door naar de slaapkamer (beetje rommelig met van alles en nog wat in dozen). Op bed gaan liggen en ze begon me heerlijk te pijpen, eerst zacht daarna diep waarbij ze mij de hele tijd geil aankeek. Ongeveer 5 minuten geduurd voordat ik in haar mondje klaarkwam.

Omdat dit goed bevallen was ben ik enkele weken later terug gegaan voor een 2e afspraak, 30 minuten deze keer. Dame is vriendelijk en lief. Helemaal naakt deze keer en beginnnen met lekker tongzoenen (doet ze vol overgave) en spelen met haar enorme borsten. Nadat ze me weer gepijpt had en ik steeds geiler werd van het vrijen, vingeren en afgetrokken worden ben ik lekker in haar geschoven. Ze was nat en (volgens mij) ook lekker geil, geniet er ook van. Ik heb haar lekker missio, cowgirl en doggy geneukt en heb haar toen in missio volgespoten.

3e Keer was weer korter, ik had niet veel tijd dus heb ik me lekker laten aftrekken en pijpen en tussen haar borsten klaargekomen.

Een kleine aardige meid die er alles aan doet om het naar je zin te maken.
 
Als je account aanmaakt krijg je 5 credits en kun je haar telefoon nummer zien. Vind het wel vage advertentie, weinig info.
Maar toch nieuwsgierig en een app gestuurd, ben benieuwd naar reactie.
 
Ben er in verleden eens geweest. Komt meen ik uit A'dam.
Zeer vriendelijk. Noemde zich vroeger 'Carolien'
Doet ook massage. Vond huis/kamer wel wat stinken toen ik daar was.
 
Naar aanleiding van recensie de advertentie opgezocht. En vervolgens app gestuurd naar dame.
Krijg ik als reactie " welke advertentie ". Ik dat haar verteld en dat ik dit op deze site gelezen had. Geeft zij aan dat het een oude advertentie is en dat ze deze niet zelf geplaatst had. Ze zou niet meer in Nuth wonen en geen nieuwe klanten aannemen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar keer geweest voor pijpdate met cim. Mollige dame met mega jetsers. Altijd een mega rommelig en best wel muffe kamer. Dat is een minpunt. Ben nog niet op het adres in Sittard geweest. Voor alleen pijpen vind ik het een prima adresje voor een pitstop
 
nee dat is een andere woonde volgens mij boven eerder genoemde dame, eerst genoemde is al flink van postuur maar de dame die nu in hoensbroek zit nog een een heel stuk zwaarder , heb beide gezien maar ben weer weggegaan is niet mijn smaak
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan