Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisterenavond eerste avondje milfs en de dames doen wat ze beloven : je een heerlijke tijd laten beleven. Al benieuwd naar een volgende feestje van de geile milfs op vrijdagavond want ik wil ze allemaal eens voelen 😋

Gisterenavond eerste avondje milfs en de dames doen wat ze beloven : je een heerlijke tijd laten beleven. Al benieuwd naar een volgende feestje van de geile milfs op vrijdagavond want ik wil ze allemaal eens voelen 😋
Ik was er gisteren ook voor de eerste keer bij en kan dit alleen maar bevestigen! Wat een feestje! Had geen idee waaraan mij te verwachten, en best bang voor het zogenaamde "haantjesgedrag".. Ik had een superavond! Zoals al zo vaak vermeld hier, heel relaxte sfeer.. SUPERGEILE milfs, en een vlekkeloze organisatie. Lore brak het ijs en kwam zich spontaan voorstellen, terwijl de nieuwe Laura al knipoogde vanachter haar glas. Wat een turbo die Lore! Met haar ben ik eerst aan de slag gegaan. Nadien met alle dames wat gespeeld.. maar uiteraard ook met de nieuwe aanwinst Laura.. supergeile slet.. bij haar dan ook mijn eerste kruid verschoten. Er waren ook enkele koppels, maar de meerderheid "minder" actief, hoewel ik eentje (lang gekruld haar) echt heel lekker geneukt heb op de massagetafel! Een super avond die smaakt naar meer! Mercie Milfs!

Terug
Bovenaan Onderaan