Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo, ik overweeg om op 04/02 een eerste maal een bezoek te brengen aan deze dames.
Al een paar keer parenclubs bezocht, maar dit concept prikkelt toch mijn nieuwsgierigheid, zeker na het lezen van dit topic 😀

Ik ben van plan om met de trein te komen en wil eens polsen of er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij aan het station van Diest op te pikken?
Indien dit een ervaren iemand zou zijn, zou het misschien ook leuk zijn om mij even wegwijs te maken, want ik ben redelijk nieuw/onervaren in deze wereld

Alvast bedankt !!
Van het station ophalen. Top idee. Ik ben ook OV reiziger. Lees t hier graag.

Beste Sylvie, ik weet niet of het je reeds is opgevallen, maar in een advertentie op afspraakjes is er opmerkelijk kopieer gedrag naar jullie toe van the real hotwifes. Ik wil je dit eventjes laten weten.
Gr Max

Beste Sylvie, ik weet niet of het je reeds is opgevallen, maar in een advertentie op afspraakjes is er opmerkelijk kopieer gedrag naar jullie toe van the real hotwifes. Ik wil je dit eventjes laten weten.
Gr Max
ook opgemerkt Max , maar dat is reeds langer bezig. Thank God ....... komt origineel ook van de milfs. Blijkbaar is the real hotwifes een organisatie met heel erg weinig of geen inspiratie en eigenheid anders moet je die van iemand anders niet imiteren.

Laatst bewerkt:
Gisteren na een beetje twijfel de milfs in Diest nog eens aangedaan en een leuke hete avond beleefd met de meiden van het team bekende en nieuwe en zeker ook met de aanwezige stellen waar dient gezegd te worden dat ze allen heel actief waren zo zie je maar het dient niet altijd heel druk te zijn om een topavond te beleven en een dikke merci aan de organistie en de dames waar ik mogen van genieten heb🔥🔥👍👍👍

Mijn allereerste bericht hier op dit forum. En gisteren ook mijn debuut bij de Milfs in Diest. Na een helse rit van 2 uur uit NL over de Antwerpse Ring, aangekomen bij het prachtig kasteeltje. Wat onwennig naar binnen getreden, afgerekend bij Danny. Omgekleed en na een bakske koffie de tent binnen gelopen.

Daar stonden al een enkele prachtige dames en keek mn ogen uit. Langzaam begon de actie op gang te komen. Toch wel een beetje nerveus eerst rondgekeken. Toen kwam er een dame bij me (Lore) die stelde me op me gemak. Na wat gefriemel mocht ik plaats nemen op de sofa en werd ik heerlijk gepijpt. Nadat zij van achter werd gevingerd en spuitend klaarwam, ging ze weer gulzig verder met mij en explodeerde ik in haar mondje. Was wat dat heerlijk!

Daarna ff een colaatje gepakt. Daarna kwam ik in gesprek met een vaste gast (oudere heer) en keken zo eens rond. Toen viel mn oog op een hele mooie meid met mooi krullend blond haar en een sexy pakje. Met zn 2en haar aangesproken en lekker betast. Op bed gaan liggen en met haar mondje kreeg ze mn jonge heer weer hard. Had al een condoom gepakt om lekker te gaan neuken, maar ze bleef maar door pijpen, en omdat het uitzicht zo fantastisch was, duurde het niet lang voor het witte goud ook in haar gehemelte zat. Was even in de 7e hemel.

Na weer een paar cola en rustmomentje, kwam ik het jonge koppel tegen. Prachtige stevige meid met mooie borsten en die hield ervan om de mannen te plezieren. 3e rond voor mij was lastig op gang komen, maar toen ze eenmaal begon met pijpen (wel met condoom), kwam er toch weer wat leven in. Na opnieuw een korte pauze, was het rond 11 uur s avonds. Het koppel had veel plezier met elkaar en bij de anderen was er veel actie. Uiteindelijk had de jonge meid 1 pik van haar vriend in der mond, en met 2 handen mij en een andere kerel aan het aftrekken. Als laatste daad trok ze haar vriend en mij af en met een perfecte timing kwamen wij allebei tegelijk klaar over haar prachtige boezem. Moest echt uit mn tenen komen, maar het was heerlijk.

Het was een hele toffe avond. Heel erg genoten! En veilig thuis gekomen en nog steeds aan het nagenieten!

Belofte maakt schuld en daarom mij hier geregistreerd om mijn eerste review te schrijven.
Na heeeel lang twijfelen toch de stap gezet om eens feestje te kunnen meemaken en deze geweldige milfs te mogen leren kennen en damnnn of ik ze heb leren kennen :love:
Bij aankomst was ik heel nerveus maar al bij de inkom werd ik dadelijk op mijn gemak gesteld door 2 heel toffe mannen , Danny en johnny merci hiervoor!!
Bij de bar aangekomen werd ik hartelijk ontvangen door els met een sappige zoen en een heel fijn gesprek 🥰
Daarna de Pleasure Dôme binnen en waaaauww wat een prachtige locatie!
Ik wou mij bewust wat op de achtergrond plaatsen maar daar dacht Els heel anders over die me haar verleidings kunsten kwam tonen en meteen was de toon gezet !
details ga ik niet geven maar de vonken vlogen er vanaf 🤤
Even later en na al wat zwoel en uitdagend oog contact kwam Vero mijn richting uitgestapt.
Met een geile tongzoen kwam ze me begroeten en met verdwaalde handen ging ze op verkenningstocht en zuchte met de woorden ohhh wat ben ik nat....
voor mij een teken om eens zachtjes te voelen en ohhh jaa wat was ze heerlijk nat maar het gewoon voelen vond ze blijkbaar maar niks aan zei me kordaat....je moet er wel eens met je vingers ingaan he 😅.
nu mag ik wel zeggen dat ik weet hoe ik dat moet aanpakken en met de juiste vingers en de juiste moves kwam ze in no time heel heftig spuitend klaar...met een hele geile blik en een lachje zei ze me ...... man da was er bonk op.... hihihihi!
heel veel blikken stonden plots in onze richting en ook Lore kwam wat dichter met haar zalig kontje naar mij gericht vragend om gelikt te worden tewijl ze een andere man heerlijk aan het pijpen was.
ze duwde met 1 hand mijn hoofd diep tussen haar billen en mijn tong ging in alle richtigen tegen haar zalige poes en sterretje terwijl ze haar benen steeds wijder spreide waarna ik voelde dat ze ook mijn vingers eens wilde voelen en ook zij als een heftig spuitende fontein imens klaarkwam....pffff man zoooo geil......

dit alles was nog maar het voorspel van alles wat nog moest komen en ik nog heb mogen meemaken maar om dat allemaal te weten te komen raad ik jullie aan om zelf eens naar deze geweldige , vriendelijke en vooral super geile milfs af te zakken en dan ga je van heel goede huize moeten komen om deze lieverds te kunnen temmen :p
Ik heb met iedereen mogen kennis maken , ook met de aanwezige koppels die enorm vriendelijk en ook heel actief waren .

Een avond om nooit meer te vergeten....boter geil word ik er weer van als ik dit hier neer schrijf en oooohhh jaaa al uitkijkend naar het volgende feestje waar ik absoluut weer wil bij zijn :love:

Aan heel het milfs team , Danny , Johnny , Els , jade , Sylvie , aan de aanwezige koppels en iedereen die ik nog vergeten ben .....nog eens een dikke dankjewel voor alles , doe zo verder jullie zijn the best en zonder ook maar enige afbreuk te doen aan al deze toppers wil ik toch wel speciaal Lore maar zeker ook Vero heel speciaal bedanken voor de bijzonder fijne en vooral heeeeel geile momenten en avond en ik hoop dat jullie mijn review ook lezen 🤤🥰😘

Door de jaren heen regelmatig de MILFS bezocht. Altijd goed naar mijn zin! Waarom is in dit draadje al vele keren benoemd. Het concept zelf evolueert maar de kwaliteit blijft altijd uitstekend, Sylvie heeft het goed voor elkaar(y)

Aangekomen in Diest maandag net na 13u en gelijk babbeltje met Jade, die ik al ken van enkele vrijdagedities . Er was nog een lekker vrouwtje die ik nog niet kende en daar mocht wel verandering in komen. Ik keek hoe Sara al met enkele mannen begon. Best opwindend , ik schuurde tegen Jade haar kontje en ze danste lekker mee. Mijn harde pik was de uitnodiging om ook een matras op te zoeken. Waar ik begon met haar kutje te likken om daarna over te gaan naar het neuken. Ik neukte Jade in verschillende standjes terwijl ze enkele mannen afzoog en in haar mond liet spuiten. Uit mijn ooghoek zag ik af en toe ook Sara bezig. Ook zo een knap geil diertje die genoot van verschillende mannen. Tijd om mijn plaatsje met Jade af te geven en Sara een beurt te geven. Als ik in Sara's buurt kwam merkte ze mijl op en kreeg ik een zalige pijpbeurt. Mijn pik beenhard en Sara vroeg me een condoom aan te trekken. Ze wou mijn dikke pik in haar kut voelen 😍🥵.hmm was lekker om haar in verschillende standjes te neuken tot het zweet op onze lichanen stond... we waren wel toe aan een pauze. Na even op adem komen zag ik Jade nog steeds bezig. Ze is onvermoeibaar en ik besloot verder te gaan met haar. Enkele mannen rond haar en ze liet spuiten in haar mond. Het beeld maakte me zo geile dat ik me voor haar gezicht aftrok en een dikke straal zaad in haar mondje terecht kwam. Ze bekeek me met een dankbare en geile blik.Terug even op adem gekomen en bij het drankje kwam Sara bij me. Ga je nog eens mee ? Vroeg ze. Ik liet de kans niet onbenut en toen ze op haar knieën op een matras ging en haar geil lichaam in een sexy body showde kon ik niet anders dan haar bodystring opzij van haar kut te schuiven en mijn tong diep tussen haar billen te planten. Hmmm wat een lekkere poes en ze genoot ervan terwijl ze andere mannen pijpte. Dan moest ik haar absoluut neuken, de geile slet! Heb haar flink afgereden en zo geil mekaar in de spiegel te zien bij standje doggy. Dan na tijdje mijn plaats daar afgestaan en Jade was even vrij. Ik stootte mijn pik maar al te graag in haar hete poes en met mijn laatste energie pompte ik nog eens stevig door. Dan nog wat op adem komen want tegen 16u moest ik vertrekken. Maar ik zag Sara nog bezig op matras en kreeg terug zin.Toch nog eens dichter bij gaan en ze keek mij al aan tussen de verschillende mannen als ik dichter kwam. 4 mannen rond haar en ze stelde 1 vraag: het is mijn fantasie om veel mannen op mijn tieten te laten spuiten. Spuiten jullie tegelijk al juliie zaad over mijn? Er was 1 franstalige waarvoor ik even moest vertalen😄. 4 mannen rukken aan hun lul en ze likte mijn ballen. De andere mannen kregen haar handjes over hun ballen. De Franstalige schoot na enkele minuten als eerste een dikke lading en ik volgde al snel met ook een dikke lading . De andere 2 volgden ook nog en Sara was blij met haar oogst op haar tieten. Hmm heerlijke namiddag!

Terug
Bovenaan Onderaan