Belofte maakt schuld en daarom mij hier geregistreerd om mijn eerste review te schrijven.
Na heeeel lang twijfelen toch de stap gezet om eens feestje te kunnen meemaken en deze geweldige milfs te mogen leren kennen en damnnn of ik ze heb leren kennen

Bij aankomst was ik heel nerveus maar al bij de inkom werd ik dadelijk op mijn gemak gesteld door 2 heel toffe mannen , Danny en johnny merci hiervoor!!
Bij de bar aangekomen werd ik hartelijk ontvangen door els met een sappige zoen en een heel fijn gesprek

Daarna de Pleasure Dôme binnen en waaaauww wat een prachtige locatie!
Ik wou mij bewust wat op de achtergrond plaatsen maar daar dacht Els heel anders over die me haar verleidings kunsten kwam tonen en meteen was de toon gezet !
details ga ik niet geven maar de vonken vlogen er vanaf

Even later en na al wat zwoel en uitdagend oog contact kwam Vero mijn richting uitgestapt.
Met een geile tongzoen kwam ze me begroeten en met verdwaalde handen ging ze op verkenningstocht en zuchte met de woorden ohhh wat ben ik nat....
voor mij een teken om eens zachtjes te voelen en ohhh jaa wat was ze heerlijk nat maar het gewoon voelen vond ze blijkbaar maar niks aan zei me kordaat....je moet er wel eens met je vingers ingaan he

.
nu mag ik wel zeggen dat ik weet hoe ik dat moet aanpakken en met de juiste vingers en de juiste moves kwam ze in no time heel heftig spuitend klaar...met een hele geile blik en een lachje zei ze me ...... man da was er bonk op.... hihihihi!
heel veel blikken stonden plots in onze richting en ook Lore kwam wat dichter met haar zalig kontje naar mij gericht vragend om gelikt te worden tewijl ze een andere man heerlijk aan het pijpen was.
ze duwde met 1 hand mijn hoofd diep tussen haar billen en mijn tong ging in alle richtigen tegen haar zalige poes en sterretje terwijl ze haar benen steeds wijder spreide waarna ik voelde dat ze ook mijn vingers eens wilde voelen en ook zij als een heftig spuitende fontein imens klaarkwam....pffff man zoooo geil......
dit alles was nog maar het voorspel van alles wat nog moest komen en ik nog heb mogen meemaken maar om dat allemaal te weten te komen raad ik jullie aan om zelf eens naar deze geweldige , vriendelijke en vooral super geile milfs af te zakken en dan ga je van heel goede huize moeten komen om deze lieverds te kunnen temmen

Ik heb met iedereen mogen kennis maken , ook met de aanwezige koppels die enorm vriendelijk en ook heel actief waren .
Een avond om nooit meer te vergeten....boter geil word ik er weer van als ik dit hier neer schrijf en oooohhh jaaa al uitkijkend naar het volgende feestje waar ik absoluut weer wil bij zijn
Aan heel het milfs team , Danny , Johnny , Els , jade , Sylvie , aan de aanwezige koppels en iedereen die ik nog vergeten ben .....nog eens een dikke dankjewel voor alles , doe zo verder jullie zijn the best en zonder ook maar enige afbreuk te doen aan al deze toppers wil ik toch wel speciaal Lore maar zeker ook Vero heel speciaal bedanken voor de bijzonder fijne en vooral heeeeel geile momenten en avond en ik hoop dat jullie mijn review ook lezen