Recensie Mina, Thai massage, Merelbeke 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hawkie

Newbie
13
10/12/21
9
2
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mina-thai-massage-merelbeke.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mina is een mooie, verzorgde en vriendelijke vrouw. Zeer mooi gezicht en lichaam.
De ligging van haar huis is zeer rustig met voldoende parkeerplaats.
De kamer was proper en gezellig. Er werd spontaan iets te drinken aangeboden.
Ik koos voor 30 minuten want was mijn eerste keer bij haar.
Wasje was op bed, zowel voor als na de massage.
De massage zelf vond ik top. Lijkt me wel een echte masseuze. Had spijt dat ik niet meer tijd had want die kon ik wel een uurtje ondergaan.
Focus was enkel op rug en nek maar dat is ok voor een halfuur-massage.
De afwerking was dan weer zeer pover. Na omdraaien eerst 2 minuten B2B waar ze bewust van je wegkijkt en dan direct aftrekken tot je klaar komt.
Geen massage of teasing van de edele heer.
Herhalingsgevaar : voor de massage ga ik zeker eens terug. Misschien doet ze bij een uurtje meer moeite voor het erotische deel.
 
Ik ben een paar maanden terug ook eens bij Mina geweest en ik kan bovenstaande beamen. Goeie massage, maar echt goed. Al de rest is maar flauw. Ze zou beter gewoon massages aanbieden. Over de dame zelf, de kamer en de locatie kan ik ook alleen maar positief zijn: mooi, vriendelijk, proper en makkelijk te vinden.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben al verschillende keren bij Mina geweest. In begin vond ik het top. Ik heb nog met haar poesje mogen spelen en ze heeft al verschillende keren mijn prostaat gestimuleerd. Het aftrekken kan beter maar als je ze vraagt van het trager te doen dan gaat het wel beter.

Het aftrekken terwijl je op je buik ligt is ook wel geil.

Jammer genoeg is een uur bij haar maar 40 min. Is niet te vinden voor extra's (jammer)

Mooie meid maar haar diensten gaan erop achteruit. Als gewezen vaste klant verwacht ik dat de klok word rond gemaakt zoals afgesproken.
 
Massage is degelijk, erotisch gedeelte kan beter. Maakt ook niet meer het uur rond zoals ze vroeger deed. Kort samengevat, mooie verschijning voor degelijke massage. Extra moet je hier niet verwachten.
 
Massage was goed en stevig, ze weet wat ze doet.
Erotisch gedeelte is een handjob dusja, veel kan je daar niet over zeggen. Mooie vrouw en sympathiek, ondanks dat ik een beetje te laat was…
Ik ga zeker terug
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan