Recensie Moana, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Classygoesslutty

Wandelaar
Forumpionier
93
29/07/21
98
8
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7080680-moana
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Tja, waar te beginnen .... ;-(
Smaken kunnen verschillen, contacten als dit zijn natuurlijk subjectief, veel is afhankelijk van de klik, het moment etcetc,
maar dit ?
Wat een kat in de zak !

Booker reageerde netjes en binnen redelijke termijn (op zich al heel wat). Ik kreeg selfies gestuurd die ik vele malen sexier vond dan die gelikte professionele pics. Super knap/ cute, smaakvol gekleed, stoute blik. Zeldzaam HEERLIJK ! Toen ik standaard ap met mogelijkheden kreeg stond daar bij pse EN PSE. Nadat ik dat pse nogmaals had gevraagd of daar ook mee bedoeld was dat ze in is voor hardcore sex en , mijn voorkeur, veel deepthroat en daarop het antwoord kreeg, "sure, no problem dear" , was ik verkocht.

Prima lokatie Betaalde parking bij apparthotel. Duidelijke instructies hoe haar kamer te bereiken.

Bij binnenkomst zag ik direct dat de fotos welliswaar van haar zijn, maar totaal geen representatief beeld geven van wie je in levende lijve aantreft. Qua slankheid klopt het.
Prof pics zijn van ... jaar geleden en extreem bewerkt. Ze zit bijv helemaal onder de mega grote moedervlekken, heeft een soort van onderkin, borsten wel de maat en waarschijnlijk ook ooit de vorm, maar inmiddels slapper en uitgezakt. Grote tattoo's.
Maar vooral in vergelijking met de selfies die ik kreeg herkende ik haar amper. Zo sexy en speels als op die pics (zie bijv haar whatsapp profielpic) zo doods en sleazy trof ik haar aan.
Geen idee of er drugs of dwang oid in het spel is, maar wel die vibe. n.b. Er lag een opengeslagen NL krant op tafel, dus denk dat een NL " vriendje" even een luchtje scheppen was toen ik binnen was. Toen ik binnenkwam stond er een jongen voor de voordeur , die ik bij vertrek ook weer tegenkwam in de gang.
Smoezelig onverzorgd, haar in een nonchalante knot, geen enkele make-up oid (ook in badkamer alleen een tandenborstel en zeep, en een enorme dot haren in doucheput), sexloos kamerjasje, oude teenslippers.
Niet dat een natural beauty er helemaal glamour uit hoeft te zien voor mij, maar dit was tegenovergestelde. Intens bleek, kringen onder ogen, vale huid, geen frisse geur.

Maar belangrijker nog was haar attitude . Wat een afknapper !
Alleen maar op haar telefoon aan het staren. Zelfs tijdens de 5 minuten dat ze iets me heeft gedaan. Dat "iets" was meest niet opwindende gepluk dat ik in 35 jaar wandelervaring ooit heb meegemaakt. Wil niet zoenen of haar lichaam tegen mij aanhebben. Zelden eerder gebeurd, maar ik bleef er slap van. Op mijn verzoek om hem dan helemaal in haar mond te nemen en hard te laten worden in haar mond, kreeg ik antwoord dat ze alleen "classic sex" doet en geen rare dingen. Ze heeft me toen heel even gepijpt, wat echt lachwekkend droevig was. Heel snel, maar zonder enige zuigkracht en ondertussen tegen mij zeggen dat ik niet zo moest proberen om in control te zijn. Dat wisselde ze af met getrek zoals ik dat nog nooit heb gezien of meegemaakt. Weet even niet hoe te omschrijven; garnalenpelsters aan de lopende band oid. Alleen met vingertoppen, alsnof ze een dop van een fles schroefde. Idioot snel en niet open voor enige feedback.
Ik ben een schijtbak, want eigenlijk moet ik dat niet pikken voor die 250 euro. Maar ben dan toch bang voor ....?
Heb het afgedaan met vriendelijke verzoek te stoppen en er een half uurtje van te maken. Ik kreeg dus 70 terug.
170 euro en een illusie armer stond ik 20 minuten later alweer bij de parkeerautomaat.

Mijn fout dat ik het weer verkeerd heb ingeschat en niet direct ben vertrokken na binnenkomst.

Meisje, meisje, ga alsjeblieft ander werk zoeken !
 
Heb deze dame ook bezocht. Het contact via de app verliep soepel en leuk.
De verwachtingen waren hoog. Toen de deur open ging vond ik de dame niet op de fotos lijken.
Het was ook geen sexy ontvangst eerder kil en zakelijk.
Tongzoenen was niet mogelijk terwijl dat via de app wel kon.

Achteraf gezien heb ik contact gehad met een booker die veel te veel heeft beloofd.
GFE, PZC, PSE COB, shower together 69 etc,
Ik merkte dat het voor mij geen GFE ervaring zou worden en ben gelijk weggegaan.
Dat het zo dramatisch slecht zou zijn als Classygoesslutty beschrijft had ik niet verwacht.

Bij twijfel is het vaak beter om weg te gaan. Ook al ben je er een uur voor onderweg geweest.
Er zijn genoeg andere dames die het werk wel met plezier doen..
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan