Mogen jullie weleens de echte naam van een dame weten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien sta ik iets anders in het leven dan jij. Ik heb in de eerste plaats niets te verbergen voor wie dan ook en ben van nature een positief iemand. Mijn glas is dus altijd half vol, ik ga altijd van het goede uit van de mens en dat heeft mij al 58 jaar veel plezier gebracht en zo nu en dan eens een teleurstelling. Maar omdat ik weet dat ik niets verkeerd heb gedaan stap ik daar net zo snel weer overheen.

Ik heb het niet over betalen voor een vriendendienst, gratis sex of problemen opzoeken. Een dvp is ook een mens en heeft dus net zoveel gedachtes en twijfels als jij en ik. En soms klik je gewoon met iemand zonder wat voor reden dan ook. Ik geniet daarvan en ben dankbaar voor het moment

Jouw glas is duidelijk altijd half leeg en je staat anders in het leven. Misschien wat achterdochtiger of voorzichter door je privé situatie. Geen probleem toch, we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde, elkaars mening begrijpen en respecteren is waar het om draait.
Dat jij daar nog op antwoord... Gewoon straal negeren!
 
Ik heb het niet over betalen voor een vriendendienst, gratis sex of problemen opzoeken. Een dvp is ook een mens en heeft dus net zoveel gedachtes en twijfels als jij en ik. En soms klik je gewoon met iemand zonder wat voor reden dan ook. Ik geniet daarvan en ben dankbaar voor het moment
Klopt. Je kunt soms een echt klik hebben, heb ik ook gehad. Maar toch hoed ik me voor te hoge verwachtingen daarin. Kan me herinneren dat ik ooit een date moest afzeggen omdat ik me te gaar voelde na een astma-aanval. Ik zegde af en vertelde waarom. Haar reactie: 'Ok, see you other time.' Iets in mij had toch gehoopt op een 'How are you?' Je moet er niet te hard van uitgaan dat ze echt in jou geïnteresseerd zijn, maar het is een leuke meevaller als het wel zo is en daaruit ontstaan de mooie herinneringen die je in deze hobby soms opdoet.

Ook typerend zijn die momenten waarop de dames het werk of ons land voorgoed vaarwel zeggen. Veelal met de stille trom. De telefoon gaat op een dag uit om nooit meer aan te gaan. De meesten zullen je echt geen 'bye bye, I quit'-berichtje sturen. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar ik heb ze niet meegemaakt.

Soms ben jij ook voor haar iemand. Maar meestal niet.
 
Klopt. Je kunt soms een echt klik hebben, heb ik ook gehad. Maar toch hoed ik me voor te hoge verwachtingen daarin. Kan me herinneren dat ik ooit een date moest afzeggen omdat ik me te gaar voelde na een astma-aanval. Ik zegde af en vertelde waarom. Haar reactie: 'Ok, see you other time.' Iets in mij had toch gehoopt op een 'How are you?' Je moet er niet te hard van uitgaan dat ze echt in jou geïnteresseerd zijn, maar het is een leuke meevaller als het wel zo is en daaruit ontstaan de mooie herinneringen die je in deze hobby soms opdoet.

Ook typerend zijn die momenten waarop de dames het werk of ons land voorgoed vaarwel zeggen. Veelal met de stille trom. De telefoon gaat op een dag uit om nooit meer aan te gaan. De meesten zullen je echt geen 'bye bye, I quit'-berichtje sturen. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar ik heb ze niet meegemaakt.

Soms ben jij ook voor haar iemand. Maar meestal niet.
Die dingen spelen zich af in het 'hier en nu'...
Geniet ervan zolang ze in je armen ligt! En daarna...
 
Misschien sta ik iets anders in het leven dan jij. Ik heb in de eerste plaats niets te verbergen voor wie dan ook en ben van nature een positief iemand. Mijn glas is dus altijd half vol, ik ga altijd van het goede uit van de mens en dat heeft mij al 58 jaar veel plezier gebracht en zo nu en dan eens een teleurstelling. Maar omdat ik weet dat ik niets verkeerd heb gedaan stap ik daar net zo snel weer overheen.

Ik heb het niet over betalen voor een vriendendienst, gratis sex of problemen opzoeken. Een dvp is ook een mens en heeft dus net zoveel gedachtes en twijfels als jij en ik. En soms klik je gewoon met iemand zonder wat voor reden dan ook. Ik geniet daarvan en ben dankbaar voor het moment

Jouw glas is duidelijk altijd half leeg en je staat anders in het leven. Misschien wat achterdochtiger of voorzichter door je privé situatie. Geen probleem toch, we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde, elkaars mening begrijpen en respecteren is waar het om draait.
Je hoeft je niet zo persoonlijk aangevallen te voelen en wild om je heen te gaan slaan met allerlei psychologie van de koude grond over iemand die je niet kent, alleen maar omdat ik een andere mening heb. Je overschreeuwt jezelf wel heel erg met deze tirade. Wie probeer je nou eigenlijk iets te bewijzen? Mij of toch vooral jezelf?
Dat jij daar nog op antwoord... Gewoon straal negeren!
En... vooral niet ingaan op iemand's argumenten! Haha!
 
allemaal niet belangrijk want je weet toch ook niet of de "echte" naam wel echt is....hahaha...mannen dromen is voor in de liefde....
zoals mensen al hebben gezegd, als je gewoon een volwaardige Facebookpagina ziet onder haar echte naam, dan zou het zomaar eens inderdaad haar echte naam kunnen zijn
 
Dit topic geeft al aan dat het nu ook weer niet bijzonder is wanneer een dame haar echte naam vertelt. Soms gebeurt zoiets gewoon en niet bij iedere dame hoef er iets bijzonders achter te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Van mijn 4 "vaste" dames weet ik van 3 haar echte naam... wilde het niet per sé weten, maar bij 1 is dat wel leuk gegaan. Op een gegeven moment ging ik bij haar thuis werkzaamheden verrichten, vanaf het moment dat we die afspraak maakte zei ze haar echte naam en ik dus ook, ze had blijkbaar niet verwacht dat ik onder een andere naam wandelde:D vanaf dat moment weten we waar het over gaat als we elkaar berichten, eerst ff kijken welke naam eronder staat;)
 
op de boeren buiten misschien niet in de binnen stad wel ! wijkagent komt controle doen als je adresje klopt met wat er gemeld is op gemeentehuis ,dus naam is verplicht (heb familie bij de betrokkene diensten die melden verplicht )
Ik ken de reglementering omtrent brievenbussen zeer goed omwille van mijn werk en het is niet bij wet verplicht.
Maar het is natuurlijk wel aan te raden…
  • Indien een huisnummer meerdere busnummers omvat, moet elk busnummer duidelijk zichtbaar en leesbaar worden vermeld op de overeenkomstige brievenbus. Het busnummer is het nummer dat is toegekend door uw gemeente. De nummering van de bussen moet een logische volgorde hebben.
  • Het busnummer maakt deel uit van het wettelijke adres, zoals een straatnaam of een huisnummer. Enkel uw gemeente heeft de bevoegdheid om een adres toe te kennen. Kent u het busnummer niet dat door uw gemeente is toegekend, of heeft uw gemeente u nog geen busnummer toegekend? Neem dan contact op met uw gemeente.
  • Niet verplicht, maar zeker aan te raden: zet op uw brievenbus de namen van alle bewoners.
  • Beschikt u naast uw brievenbus ook over een aparte bus voor pakjes? Zorg dan dat uw pakjesbus ook aan de richtlijnen voldoet voor plaatsing en huisnummer.
 
Heb met enige regelmaat meegemaakt dat de dame zo onder de indruk was van mij als klant ze totaal haar werknaam vergat en haar eigen naam noemde.
Was leuker geweest als ze geheel onverwachts ineens jou echte naam schreeuwt op het moment supreme!

Voornaam vind ik niet zo spannend, mogen ze gerust weten. Zou het juist gek vinden als ik ineens een andere naam zou hebben. Als je dat niet gewend bent, lijkt het mij best raar. Achternaam ben ik voorzichtig mee. Zo zou ik het als dame ook doen.
 
Zoals we allemaal weten, werken de dames zo ongeveer allemaal met pseudoniemen. Hebben jullie eigenlijk weleens zo'n vertrouwelijke band met een dame gehad dat ze haar echte naam aan je vertelde?

Ik heb het twee keer meegemaakt dat ze het spontaan vertelden. Het voelt fijn om dat vertrouwen te krijgen en ik beschaam het uiteraard niet. Daarnaast ontdekte ik het twee keer indirect. Eén keer kon ik geen geld voor de date pinnen omdat er ineens een beschadiging op mijn pas zat. Ik mocht een tikkie doen, en ja, dan zie je het vanzelf. Maar ze ging er zelf mee akkoord en het geheim is bij mij in goede handen. Een andere keer liet de dame mij haar site zien van het werk dat ze naast het sekswerk deed, iets totaal anders. Thuis keek ik nog eens, klikte op 'over mij' en zag haar voor- en achternaam....

Wellicht ten overvloede: dit topic is níet bedoeld om echte namen van dames te noemen. Dat is tegen de forumregels. Ik hoef ook geen namen te weten via een DM, alleen de dames zelf mogen me hun naam vertellen.
 
Paar keer wel gebeurd maar dat is echt op 1 hand te tellen.
dan was het vanwege het betalen van een tikkie naar een prive rekening, kwam ik de dame tegen op tinder\facebook, of ze vertelde ineens haar echte naam.

Ik vind het allemaal niet zo waardevol, daar ben ik te nuchter voor. Het is heel zwart wit gezegd een zakelijke overeenkomst voor mij en meer niet. Ik heb niet het idee dat er meer diepgang is als een dame een echte naam vertelt, of veel vertelt over haar priveleven. Bijvoorbeeld als foto's van haar kinderen of gezin aan mij gepresenteerd worden, dat neemt ergens ook wel de spanning weg voor mij.

Ik heb ook altijd enig gezond wantrouwen tegen datgene wat mij verteld word of dat nu echt allemaal de waarheid is.
 
Ja, en dat kwam omdat zij zelf met haar telefoonnummers aan het klooien was. Haar "werk" nummer werd op Telegram ineens haar privé nummer inclusief echte naam en daarmee was ze online ook te vinden.
Bij een bezoekje stond diezelfde naam ook naast de deurbel.
 
Een dvp heeft nog nooit haar echte naam gezegt. Ik zelf geef altijd mijn echte naam (jesse) of mijn roep bijnaam jay. Het is niet zo simpel om iemand te vinden met enkel zijn voor naam
Ik ook.
Ik stel me ook altijd voor met m'n echte naam. Zeker weten dat 99% van de dames , die naam 5min later weer vergeten is.
De intake via WhatsApp kan me dan nog verraden, maar so what?
Ik gedraag me correct en beleefd. Kwestie van wederzijds vertrouwen, denk ik dan maar....😊
 
Ik ook.
Ik stel me ook altijd voor met m'n echte naam. Zeker weten dat 99% van de dames , die naam 5min later weer vergeten is.
De intake via WhatsApp kan me dan nog verraden, maar so what?
Ik gedraag me correct en beleefd. Kwestie van wederzijds vertrouwen, denk ik dan maar....😊
Idd wat ik ook wel apprecieer is als je je echte naam zegt en je ziet haar een maand of later pas terug. Als ze dan nog je naam weet is dat extra fijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan