Mona Keijzer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumcum

Forumfiel
Supporter
10.435
12/08/21
10.065
5

Het volgende hoofdstuk..in de soap serie Den Haag..


Schrijf het aan Mona.hahahha... of ze kan weer achter de palingkraam.
 
Ik ga mee....DPtje. uur 50 euro voor ons samen. Met facialcumshot op het einde.
Wel onze beurt afwachten..want De Jonge en Rutte kruipen er eerst op.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha ik ben de 30 nog niet gepasseerd.. op deze leeftijd krijg je 'm nog omhoog van een non als het moet? nee maar leuk setje lingerie en goed streng doen lukt het wel.. kun je toch zeggen dat de rollen een keer omgedraaid waren en je een politica genaaid hebt in plaats van andersom.?
 
Een leuk snoetje had/heeft dit toetje -en ook nog best een leuk figuurtje na vijf zwangerschappen -, maar wat heeft het ontslag van deze staatssecretaris met seks en prostitutie (in de media) te maken? Het lijkt me verstandig dezelfde selectiecriteria bij het overnemen van berichten te hanteren als eertijds bij Hookers, anders is het einde zoek.
 
Als het nou de staatssecretaris van justitie was, dan had het misschien nog het landelijk prostitutiebeleid kunnen raken.

Voor de rest denk ik vooral dat dit vooral CDA in de problemen helpt, want verduidelijkt toch maar weer dat die club niet bij lange na niet ongeveer op dezelfde lijn zit.
En Mark R. houdt zich weer eens niet aan de regels, maar die zal zich daar wel weer uit weten te lullen. Ondertussen hou in nog steeds goede hoop dat zijn vierde kabinet omvalt voordat het geformeerd is.
 
Wanneer ik het beleid van mijn werkgever "en plain public" afkraak tegenover klanten of zelfs de pers..... (Neem als makkelijk voorbeeld een manager van Tesla die Elon Musk afkraakt) Ik twijfel en niet over dat ik dan ontslagen zal gaan worden.

Hoe kundig ik Mona Keijzer ook vind, hier maakte ze toch echt een carriere fout.
Zo iemand wil je niet in je bedrijf/partij/regering hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan