Money talk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En hoe zou een dame eruit moeten zien als zij een bovengemiddeld uiterlijk heeft? De ene wil een vrouw met veel curves, richting volslank en bijna letterlijk overgewicht. De ander wil een superslank meisje met AA-cup borsten. Dus het blijkt niet zo gemakkelijk te zijn om met een definitie te komen voor een "bovengemiddeld uiterlijk".
bwoa je hebt altijd mannen met bepaalde voorkeuren en zelfs fetisjes maar 80% van de mannen is het er toch over eens welke vrouwen knap zijn. Kijk maar eens in de FKK clubs, zijn vaak dezelfde vrouwen die telkens bezet zijn, volledig terecht overigens. Maar jij behoort sowieso ook tot de minimaal 1k club hoor Luna, no worries :D
 
bwoa je hebt altijd mannen met bepaalde voorkeuren en zelfs fetisjes maar 80% van de mannen is het er toch over eens welke vrouwen knap zijn. Kijk maar eens in de FKK clubs, zijn vaak dezelfde vrouwen die telkens bezet zijn, volledig terecht overigens. Maar jij behoort sowieso ook tot de minimaal 1k club hoor Luna, no worries :D
🤔misschien heb je de verkeerde Luna 🤭🤭.
 
bwoa je hebt altijd mannen met bepaalde voorkeuren en zelfs fetisjes maar 80% van de mannen is het er toch over eens welke vrouwen knap zijn. Kijk maar eens in de FKK clubs, zijn vaak dezelfde vrouwen die telkens bezet zijn, volledig terecht overigens. Maar jij behoort sowieso ook tot de minimaal 1k club hoor Luna, no worries :D
Das echt zo een zever. Ik val bvb op puur natuur, geen make up, girl next door, haar mag zelfs wat vettig zijn ,klein en slank . Terwijl andere mannen echt een barbielook prefereren. Er zijn honderden factoren die meespelen. Dus om dat even te zeggen dat 80 procent van de mannen altijd hetzelfde prefereren is vrij kort door de bocht. En anders hoor ik wss bij die andere 20 :D
 
Das echt zo een zever. Ik val bvb op puur natuur, geen make up, girl next door, haar mag zelfs wat vettig zijn ,klein en slank . Terwijl andere mannen echt een barbielook prefereren. Er zijn honderden factoren die meespelen. Dus om dat even te zeggen dat 80 procent van de mannen altijd hetzelfde prefereren is vrij kort door de bocht. En anders hoor ik wss bij die andere 20 :D
Ik ook😉
 
Hi,

Mooie blog, ik heb tijden lang een goed contact met en DVP uit Modavië gehad, door de huidige instabiele situatie in die regio en de vele vluchtelingen uit Oekraïne die daar worden opgevangen is ze na haar laatste thuisland bezoek niet meer teruggekomen.

De inkomsten komen behoorlijk overeen met wat in de blog staat, al weet ik niet of ze belasting in NL betaalde, maar als dat wel het geval is klopt het heel aardig. Volgens mij moet in de rekening van het blog nog worden meegenomen dat je geld voor eventuele ziekte dagen apart moet zetten (dat zijn dan verborgen kosten, en niet echt exact te berekenen), weet niet of je ook je verzekeringen eraf moet trekken. Per saldo hou je dan denk ik zelfs nog minder over.

Over dienstverlening heel simpel, hoe beter deze is hoe meer hij waard is, zelf ben ik een liefhebber van bare seks al is dat niet per se de graadmeter voor mij om een dvp te bezoeken.

Grtz.
Ron
 
Hey allemaal, bedankt voor jullie levenswijsheden. Echt geluk zit inderdaad niet in geld. Maar het helpt wel enorm.
Ik weiger ook van paycheck to payckeck te leven. Financiële onafhankelijkheid komt van passief inkomen. Passieve inkomsten zoals bijvoorbeeld het verhuren van een appartement komt er door je actief verdiend geld te investeren. Dus vandaar mijn vraag hoe mijn actief inkomen te optimaliseren ☺️
Bedankt aan Belle om tips te delen. You're the sweetest ❤️🙏
Wat ik zelf doe is een Bol.com winkel. Is wel even investeren qua inkoop maar met een goede niche zijn de verdiensten wel heel fijn. Met dropshipping investeer je niks van te voren en dan spreek je echt over passief inkomen.
Verzenden geef je daarbij ook uit handen.

Je kan het linken aan sekswerk: Sexy pakjes, condooms, medicinaal mondwater, etc.
Denk ook aan beddengoed, badjassen en dergelijke.

Verder is het mooi meegenomen dat je zelf alles tegen inkoop heb voor jezelf
😌😌
 
Ik investeer via een platform waar ik dagelijks rente op krijg.Zit nu op 10.000 waar ik dagelijks 93 euro rente op krijg en dat herinvesteer ik weer.Loopt aardig op.

1% rente per dag lijkt me wel heel sterk eerlijk gezegd. Dat is zelfs met daytraden een prima rendement en dat halen de meeste mensen niet.
 
Geloof me, er is geen enkel platform wat dit soort rendementen biedt. Aandelen bieden - inclusief dividend- over langere termijn 5 tot 7 % rendement en zelfs superbelegger Buffet haalt dat niet eens. Daar zitten dan ook jaren bij van -25%.
Wees verstandig en beleg met gezond verstand zonder korte termijn winstbejag. Belangrijk is dat je ook weet wat je doet.
Uit ervaring weet ik dat vastgoed of grond kopen het beste rendeert. Een van de redenen is ook dat je het geld dan niet zo gemakkelijk uitgeeft.
 
Geloof me, er is geen enkel platform wat dit soort rendementen biedt. Aandelen bieden - inclusief dividend- over langere termijn 5 tot 7 % rendement en zelfs superbelegger Buffet haalt dat niet eens. Daar zitten dan ook jaren bij van -25%.
Wees verstandig en beleg met gezond verstand zonder korte termijn winstbejag. Belangrijk is dat je ook weet wat je doet.
Uit ervaring weet ik dat vastgoed of grond kopen het beste rendeert. Een van de redenen is ook dat je het geld dan niet zo gemakkelijk uitgeeft.
Jammer dat er altijd onwetende/domme mensen zijn die in dat soort onzin trappen.
 
Cryptopyramidespel. Kan een tijdje goed gaan, maar dan spat de zeepbel uit elkaar. Ben je alles kwijt. Tientallen vb'en van intussen. En ik heb het niet over investeren in bitcoin of zo he.
Als het te mooi is om waar te zijn, dan klopt er meestal iets niet.
Met een piramidespel of pump-and-dump acties zijn er mensen die wel iets verdienen, maar als de zeepbel is gebarsten dan blijven de mensen die als laatste zijn ingestapt met lege handen achter.
 
Geloof me, er is geen enkel platform wat dit soort rendementen biedt. Aandelen bieden - inclusief dividend- over langere termijn 5 tot 7 % rendement en zelfs superbelegger Buffet haalt dat niet eens. Daar zitten dan ook jaren bij van -25%.
Wees verstandig en beleg met gezond verstand zonder korte termijn winstbejag. Belangrijk is dat je ook weet wat je doet.
Uit ervaring weet ik dat vastgoed of grond kopen het beste rendeert. Een van de redenen is ook dat je het geld dan niet zo gemakkelijk uitgeeft.
Ja! heet Madoff-piramide.com of zoiets!
 
Hey dames en mede collega's,

Onlangs werd voor de zoveelste keer mijn rekening gemaakt als sekswerker. 😅 want dat groeit toch letterlijk van tussen mijn benen niet?

Mijn vraag aan jullie is als volgt:
Hoe optimaliseren jullie je inkomsten?
Zijn er enkele platformen of werkmodellen dat jullie gebruiken dat jullie financieel enorm helpen?
(Lees: Onlyfans, minimaal 2uur afspreken, etc)

Omdat ik dat taboe beu ben heb ik er een blog over geschreven. Heel grove berekening hoor.
-> Money talk

Onder het motto 'A candle loses nothing by lightning another candle.' 🙏

Groetjes
Lisa
Iedereen zou op school de basis principes moeten leren van een gezond financieel beheer -> op weg naar financiële vrijheid. Nog veel te veel mensen draaien, ongeacht hun inkomen, elke maand alles erdoor... en eindigen met 3x niets... (en soms nog een hoop schulden)

Hier de 7 baby steps van Dave Ramsey
(voor Europa: vervang USD door EUR)
1664733301652.png
 
En als je eenmaal weet hoe met geld om te gaan... kan je ook gaan werken aan verschillende inkomsten stromen, waaronder passief inkomen.
Success!
 
Iedereen zou op school de basis principes moeten leren van een gezond financieel beheer -> op weg naar financiële vrijheid. Nog veel te veel mensen draaien, ongeacht hun inkomen, elke maand alles erdoor... en eindigen met 3x niets... (en soms nog een hoop schulden)

Hier de 7 baby steps van Dave Ramsey
(voor Europa: vervang USD door EUR)
Bekijk bijlage 67350
Nice one 🙏 laten we beginnen bij onze kinderen.
Vind het verschrikkelijk dat ik afstudeerde, zogezegd klaar voor de wereld. Maar wist wel niet hoe een vaatwas in te steken, rekeningen te betalen, belastingsbrief in te vullen, budget beheer etc etc.
Ik heb alles van mijn klanten geleerd en dan op eigen houtje
 
Om verwarring te voorkomen: Ik ga de link bekijken maar ik ben zeker niet alwetend wat betreft de link of de rente van en inkomsten die
Iedereen zou op school de basis principes moeten leren van een gezond financieel beheer -> op weg naar financiële vrijheid. Nog veel te veel mensen draaien, ongeacht hun inkomen, elke maand alles erdoor... en eindigen met 3x niets... (en soms nog een hoop schulden)

Hier de 7 baby steps van Dave Ramsey
(voor Europa: vervang USD door EUR)
Bekijk bijlage 67350
Helemaal mee eens.
Ik geef zelf ook money workshops voor groep 8, 1e en 2e klas, hoe met geld om te gaan. Echt geweldig!!

Soms kom ik 1 van die jongeren tegen en dan vol trots hhoeveel ze al gespaard hebben of wat ze zelf hebben kunnen kopen door mijn tips
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan