Money talk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat lijkt me stug dat ze na belasting 200 overhoudt van de 250. Alleen de btw al kom je op 200 en dan ook nog de niet geringe inkomstenbelasting. Maar idd je kan niet alles opgeven. Als er met de pin betaald wordt is dat alleen wel lastig me dunkt.
Wij betalen als zzp'er alleen omzetbelasting. Iig bij ons is dat zo ;)

Ik ben de enige die een pin apparaatje heeft en dat kan ik dan ook mooi opgeven, samen met de tikkies. Hier en daar wat cash bijtoppen amd thats it.
 
Ik wou zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat je enkel en alleen omzetbelasting moet betalen en geen inkomstenbelasting. Daar heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord en ik ben zelf ook ondernemer. Ik zou dat toch even checken Veerle..
 
Ik wou zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat je enkel en alleen omzetbelasting moet betalen en geen inkomstenbelasting. Daar heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord en ik ben zelf ook ondernemer. Ik zou dat toch even checken Veerle..
Heb een hele mooie brief van de belastingdienst waarin staat dat ik alleen omzetbelasting betaal.

Ik weet echt wel wat ik moet afdragen 😂
 
Heb een hele mooie brief van de belastingdienst waarin staat dat ik alleen omzetbelasting betaal.

Ik weet echt wel wat ik moet afdragen 😂
Dat is juist als het bijverdienste is.
Geloof dat we beide geen 20.000 verdienen 🤭

Ik heb dat zelf ook, ik werk ook met pin en cash stort ik op mijn zakelijke rekening.
Boekhoudprogramma rekent alles uit en dan hoor ik van eigens wel wat ik moet betalen of terug krijg 👍🏼

Als startende ondernemer met niet mega hoge verdiensten betaal je zowiezo niet veel belasting.

Volgend jaar ga ik waarschijnlijk meer afdragen.
 
Mijn grote vraag aan de dames hier is , wat doen jullie met al dat cash geld ? Bij mij doet de bank al moeilijk als ik 3k maar hun breng, jullie komen wekelijks mss af met 5-10 k ?
Of heel inventief met diverse vennootschappen?
5 of 10 k? Sign me up 😂😂😂


Ik denk wellicht als je elke dag helemaal vol geboekt bent.
Maar meestal is dat echt niet zoveel hoor.


Ik heb zelf een zakelijke rekening waar ik het op stort.


Van te voren wel een gesprek met de bank gehad, omdat mijn rekening werd geblokkeerd door het storten van 2 stuks 200 euro biljetten.
 
Post je brief maar ja. Vrijgesteld van inkomstenbelasting... dat is idd alleen maar mogelijk als je heel weinig verdient ja. Wanneer de aftrekpost en korting groter is dan het te betalen bedrag bijvoorbeeld.
Het ging over je collega die 250 euro per uur vraagt, veel werkt en het ook nog druk heeft. Die moet naast de btw ook inkomstenbelasting betalen want het gaat dan om zeer significante bedragen.
 
Post je brief maar ja. Vrijgesteld van inkomstenbelasting... dat is idd alleen maar mogelijk als je heel weinig verdient ja. Wanneer de aftrekpost en korting groter is dan het te betalen bedrag bijvoorbeeld.
Het ging over je collega die 250 euro per uur vraagt, veel werkt en het ook nog druk heeft. Die moet naast de btw ook inkomstenbelasting betalen want het gaat dan om zeer significante bedragen.
Ik kan je bij deze ook informeren dat ik onder de streep zo goed als gelijk zit met haar. Zal hem morgen ochtend posten als ik weer thuis ben!
 
Ok! Ben benieuwd. Tof dat je dat doet. Dan vallen de verdiensten erg tegen. Had ik niet gedacht eerlijk gezegd.
"Ken" een dame die illegaal ontvangt en zeker 1000 a 1500 euro per dag verdient. Als ze dat legaal zou doen zou ze wel degelijk een smak inkomstenbelasting moeten betalen.
 
Ok! Ben benieuwd. Tof dat je dat doet. Dan vallen de verdiensten erg tegen. Had ik niet gedacht eerlijk gezegd.
"Ken" een dame die illegaal ontvangt en zeker 1000 a 1500 euro per dag verdient. Als ze dat legaal zou doen zou ze wel degelijk een smak inkomstenbelasting moeten betalen.
De tijd dat je met dergelijke bedragen zwart geld nog weg kon... liggen al ver achter ons! Als je iets met zeg meer dan 4000 EUR cash betaald... is er al argwaan. (en een hele resem 'know your customer' liability)
Moet je al langs het 'money-laundring' circuit... en die rekenen zowieso minstens 40% commissie! (en heb je nog de kans dat je een deel van je centen nooit meer terug ziet... en wat ga jij doen tegen een criminele organisatie?)
 
Ik weet niet wat ze met dat geld doet. Ze zal vast een deel opgeven aan de belastingdienst lijkt me. De rest gebruiken voor boodschappen, tanken, leuke dingen etc. Waar het me eigenlijk om ging is dat een dame met dergelijke verdiensten inkomstenbelasting betaalt in Nederland. Over het deel dat ze opgeeft dan.
 
Ik weet niet wat ze met dat geld doet. Ze zal vast een deel opgeven aan de belastingdienst lijkt me. De rest gebruiken voor boodschappen, tanken, leuke dingen etc. Waar het me eigenlijk om ging is dat een dame met dergelijke verdiensten inkomstenbelasting betaalt in Nederland. Over het deel dat ze opgeeft dan.
Ik ga zo speciaal even langs huis. Rond 11:45 zou je brief online moeten staan hier.
 
Ik weet niet meer waar precies, maar ergens staat of stond dat ik wellicht groot verdiener ben oid?

Waarschijnlijk omdat ik altijd vol zit.
Maar dat komt omdat ik maar twee dagen per week werk.
De andere dagen werk ik ook als zzp in een andere tak van dienst.

Ik kies er bewust voor om mijzelf niet in de rondte te werken. @ForumLurker gaf ook correct aan dat ik schappelijke prijzen hanteer. Win win is voor mij als beide partijen tevreden zijn over de dienst alsook de prijs kwaliteit verhouding.
Fijnste voor lijf en geest is voor mij als klanten terugkeren en andersom werkt het vaak ook zo.
🥰

Maar ik verdien zeker niet zoveel met sekswerk als hierboven staat, 1000 per dag 😅
Ook als psycholoog hanteer ik schappelijke prijzen.
Verdien ik ook geen 1000 per dag mee👌🏽😂
 
Er zijn dames die dit wel degelijk verdienen op een dag. 1500 euro zelfs. Die ontvangen dan vaak in een hotel. Dag of 10 per maand en die zitten vaak behoorlijk vol. Werken ook dik 12 uur op zo'n dag. Dan hebben we het dus wel degelijk over 10 a 15k per maand. Als je daar geen inkomstenbelasting over hoeft te betalen dan eet ik mijn hoed op.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je bij zo'n dames een goede dienstverlening krijgt. Dit is toch gewoon band werk en ook nefast voor hun lichaam?
Nu ja, als het voor hun werkt…
 
Je had het over een mooie brief waarin de belastingdienst aangeeft dat je enkel omzetbelasting hoeft te betalen? Concludeer jij uit deze pagina waarin (nog)geen loonaangifte staat dat je dus geen inkomstenbelasting moet betalen?
 
Tof dat je dit allemaal gedaan hebt Veerle. Leuke betrokkenheid en je lijkt me een zeer leuke meid maar als je op basis van deze pagina tot de conclusie komt dat je geen inkomstenbelasting hoeft te betalen zou ik toch even e.e.a uitzoeken. Wellicht heb je nog andere informatie van de belastingdienst waar je het op baseert waaruit het wel blijkt. Ik wil echt niet badinerend overkomen maar op basis van deze pagina kan je die conclusie echt niet trekken.
Het kan zijn dat je inkomen precies opweegt tegen de vrijstellingen en aftrekposten waardoor je defacto op 0 euro loonbelasting uitkomt maar dan moet je (uit m'n hoofd even) minder dan 30.000 per jaar oid omzetten.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je bij zo'n dames een goede dienstverlening krijgt. Dit is toch gewoon band werk en ook nefast voor hun lichaam?
Nu ja, als het voor hun werkt…
Klopt. Afwerkseks. Ik kom er ook al n hele tijd niet meer. Ik ben overigens wel benieuwd wat er zou gebeuren als zij een keer gecontroleeerd wordt in zo'n hotel waar ze illegaal ontvangt. Niet dat die kans groot is in Nederland verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan