Recensie Monica - Den Haag - Hunsestraat 49 k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
478
03/07/21
1.297
56
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van Monica op 49k4 heb ik op 'H" een jaar of 6/7 geleden ook een topic aangemaakt en hopelijk volgen er nu hier op 'GR' wederom recensies van haar 'best wel' vele fans (houd haar niet voor jezelf 😜).
Ze heeft het "lekker" druk , maar desondanks nog onbekend bij menig "Haagse straatjes" bezoeker.

Voordat ze naar de 'Hunse' kwam werkte ze in Eindhoven en was de afgelopen jaren af en toe ook daar "tussendoor" aan het werk.

Ze "zei" Italiaans te zijn en spreekt Duits en Engels , dus makkelijk om te converseren met deze lachebek.


Totaal ben ik in de afgelopen jaren 3 keer bij haar geweest en ik had niets te klagen bij/over haar. Ze is een frisse/schone dame die 'enthousiast' de tijd voor me nam.
Monica is makkelijk benaderbaar en aan het raam altijd in voor een (zakelijk) praatje : vanzelfsprekend in haar kamertje tot meer 😜
De pijp is goed en de bef versmaad ze niet..
"Veel" is mogelijk bij deze leuke meid.

Ze is er sowieso doordeweeks en volgens mij vanaf een uur of half 11 's morgens.


Zie Onder haar adv. op sexjobs , die ik sinds begin corona-periode daar zie staan.

 
Laatst bewerkt:
Ben het met veel eens in de uitmuntende bespreking hierboven (# 1). Als we dezelfde Monica bedoelen, dan resideert zij op 49 K 4, zoals vragenderwijs gesteld in bericht #2.

Een uitermate sociale - en zeker niet "domme" - dame (die wat meer Nederlands verstaat dan ze laat merken). Alhoewel, wanneer ik in het Italiaans iets uit Dante citeer, met wiens werk iedere middelbare scholier in Italië tot op heden wordt geconfronteerd, dan is er "weinig respons").

"Veel" (# 1) is bij de afhandeling van sommige draagkrachtige liefhebbers wel erg veel, wat voor sommige anderen dan weer veel te veel is, waardoor zij door hen wordt gemeden. Zie een alternatief forum waarop tal van heren met een rubberfobie zich roeren - en vertellen in wie ze - zonder dat die fobie zich roert - allemaal kunnen roeren.
 
Alhoewel, wanneer ik in het Italiaans iets uit Dante citeer, met wiens werk iedere middelbare scholier in Italië tot op heden wordt geconfronteerd, dan is er "weinig respons").
Dat zal waarschijnlijk wel komen omdat ze wel Italiaans spreekt maar niet Italiaans is.
Veel meisjes uit Albanie of Roemenie zeggen dat ze Italiaans zijn, dat heeft wat meer status.
 
Ik ben ook een keer bij haar geweest toen ze ontving op een zondag op een prive adres. Hetzelfde adres als waar Simone normaal ontvangt. Daarna heb ik haar enkele keren achter de ramen gezien. Goede ervaring met deze vriendelijke dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan